5 مرحله برای استفاده از ماسه برای دستیابی به اهداف کاهش وزن پس از 50 سال – مربیگری کاهش وزن و مربیگری بوپر



دکتر آنجلا داک ورث ، نویسنده GRIT: قدرت اشتیاق و پشتکار، زندگی حرفه ای خود را در جستجوی آنچه کودکان و بزرگسالان برای موفقیت نیاز دارند ، گذرانده است. او اساطیر ما را در مورد استعداد ، استعداد و تلاش جستجو کرد. او با اشتیاق با دانش آموزان جوان کار می کند و به آنها می آموزد که استراتژی های خود را در توسعه شن و ماسه به کار گیرند. کار او بر دانش آموزانی است که با استعداد تلقی می شوند و کسانی که استعداد کمتری در نظر گرفته می شوند.

او گریت را اینگونه تعریف می کند: اشتیاق و پشتکار برای اهداف بلند مدت

ما دانش آموزان جوانی نیستیم ، اما کشفیات او به همان اندازه در مورد ما صدق می کند. شما می توانید در هر سنی دانش آموز باشید. پشتکار دارید و می توانید در هر سنی شور و اشتیاق را ایجاد کنید.

شما می توانید استعداد را در خود ببینید ، اما بدون تلاش – هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد.

برعکس ، تلاشهای مداوم – هدفمند و هدفمند – تقریباً همیشه موفقیت را اجتناب ناپذیر می کند.

کلید استفاده از Grit تفکر رشد است. تفکر رشد نشان می دهد که مغز شما می تواند و در هر سنی توسعه می یابد. می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید. شما می توانید در آینده به آنچه در گذشته به دست نیاورده اید برسید.

اگر حداکثر اشتراک را دارید ، “من نمی توانم یک ترفند جدید را به سگ پیر آموزش دهم.” من اینجا هستم تا به شما بگویم که شما در اشتباه هستید ، می توانید.

برای موفقیت با استفاده از Grit در مورد کاهش وزن و انتخاب شیوه زندگی سالم ، با تمایل به تغییر و اعتقاد (هرچند کوچک) به توانایی خود برای دستیابی به این هدف شروع می کنید.

شما نیازی به اثبات ندارید که قبلاً این کار را انجام داده اید. حتی لازم نیست بدانید که چگونه این کار را انجام دهید. شما با کنجکاوی و تفکر در مورد آینده خود شروع می کنید. تمایل به ایجاد اشتیاق به شما در تحمل تلاش های شما کمک می کند.

بسیاری از افراد ، پیر و جوان ، بر این باورند که بالای 60 سالگی به معنای تمام شدن است. آنها نمی توانند تصور کنند که چرا شما حتی در مورد تلاش برای رویای آینده فکر می کنید. همچنین می توانید تلفن را قطع کنید.

من نه.

شرط میبندم تو هم نیستی

من می خواهم با بار کامل بیرون بیایم! مجاز ، غنی شده و چیزی برای ارائه دارد.

حتی اگر استعداد طبیعی ندارم ، می توانم از Grit برای یادگیری با تمرین و پشتکار استفاده کنم. من می دانم که این درست است زیرا من آن را در زندگی ام انجام داده ام. روز به روز سر کار حاضر می شدم. من 4 سال به دانشگاه رفتم. من روز به روز زایمان کردم ، اکنون 29 ساله هستم. خودم مراقبت از خودم و بهداشت روانی را آموختم ، که اکنون هر روز آن را تمرین می کنم.

گریت در مغز من بوسیله نوروپات های جدید رشد کرد. گریت شما را به طرف دیگر می برد.

تردید محرومیت نیست ، اگرچه مواقعی وجود دارد که می خواهید برای پیروزی طولانی مدت از شر چیزی خلاص شوید.

من از شما دعوت می کنم که هدف نهایی پیروی از یک سبک زندگی و برنامه تغذیه ای را که به بدن و ذهن شما انرژی می دهد در نظر بگیرید تا بتوانید یک زندگی شگفت انگیز داشته باشید.

اعتراف می کنم که با افزایش سن ، فکر می کردم دیگر به گریت نیازی نیست. راحت تر می شد. شاید می خواستم آن را آویزان کنم! احتمالاً برخی از کارها آسان تر است. بقیه پیچیده تر از همیشه هستند.

ایجاد عادات جدید با Grit هدیه ای است برای همه ما – در هر سنی.

چگونه می توانم Grit بگیرم و از آن برای کاهش وزن استفاده کنم؟

اگر پیگیری سلامتی و چالش یادگیری مهارت های جدید کاهش وزن بخشی از عشق و تمایل شما به زندگی بود؟ تمایل به بهبود زندگی خود در مراحل کوچک و لذت بردن از این روند خواهد بود برای سلامت مغز مفید است ناتوانی در حرکت رو به جلو مهم است. ناتوانی در کامل بودن و همچنان اراده و ادامه راه در جهت سلامتی و رفاه ، گریت است.

اگر در زندگی خود بر شکست ها غلبه کرده اید – و چه کسانی نتوانسته اند. شما بیش از آنچه می دانید شن دارید. خودتان را برای مدت کوتاهی نفروشید.

آنچه من برای مشتریانم انجام می دهم هدف من است شما رسیدن به آخرین حد در مورد کاهش وزن ، حفظ وزن و کنار گذاشتن مبارزات و ملاحظات احساسی است که در آن می توانید بدن و مغز خود را داشته باشید! با بالا رفتن سن بدن (خدا را شکر ، زیرا جایگزین آن چیزی نیست که من اکنون می خواهم) ، من همچنان از هر یک از این ابزارها در زندگی ام استفاده می کنم.

1. به عادات سلامتی خود-از جمله کاهش وزن ، ورزش ، بازیابی و مراقبت از خود-به عنوان وظایفی که از مجموعه مهارت های فعلی شما فراتر می رود ، نزدیک شوید.

تغییر عادات خود را به یک هدف بلند مدت تبدیل کنید ، نه یک راه حل سریع دیگر. تو شکسته نیستی. شما در حال یادگیری مهارت های جدید هستید.

شماره 2 لیستی از مهارت های اضافی که باید برای کاهش وزن برای آخرین بار به دست آورید ، ایجاد کنید.

برخی مهارت های اضافی که برای توسعه به آنها نیاز دارید:

  • نحوه انتخاب طرح قدرت و ایجاد پروتکلی که کار می کند.
  • چگونه خرید و آشپزی را ساده کنیم
  • نحوه استفاده از گزارش قدرت
  • چگونه برنامه ریزی کنیم
    • آماده سازی و برنامه ریزی هفتگی
    • برنامه ریزی 24 ساعته از قبل
    • برنامه ریزی تفریحی و رویدادهای خاص
  • نحوه مدیریت احساسات و کنار گذاشتن تغذیه احساسی
  • نحوه ایجاد یک تمرین مراقبت از خود روزانه

شماره 3 برنامه ای برای تمرین هر یک از مهارت های فرعی با تمرکز 100٪ بر مهلت ها ایجاد کنید.

تمرکز 100٪ به این معنی است که به خود زمان بدهید تا مطالعه کنید ، تحقیق کنید و تصمیم بگیرید ، بنویسید یا آشپزی کنید – مهم نیست که در یک زمان خاص چه مهارتهایی را دنبال می کنید. برای دریافت بازخورد در مورد موفقیت خود از یک مربی یا دانشمندی که متعهد به کمک به موفقیت شماست ، از کمک استفاده کنید.

شماره 4 ایجاد GRIT با PLAN که شامل موانع و استراتژی ها می شود.

هنگامی که برنامه ای برای یادگیری مهارت جدید ایجاد می کنید ، لیستی از موانع ایجاد کنید که هنگام یادگیری مهارت جدید با آن روبرو خواهید شد. از این لیست ، برای اطمینان از موفقیت یک استراتژی ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، اگر از آشپزی متنفر هستید ، این مشکلی است که می خواهید حل کنید. استراتژی شما ممکن است ثبت نام در یک سرویس تحویل غذا و / یا یادگیری نحوه پخت یک دستور العمل ساده باشد. برای تهیه چند پز و آموزش پخت یک پروتئین.

مثال دیگر – اگر یاد بگیرید که احساسات خود را کنترل کنید ، می توانید موقعیت هایی را که همیشه باعث ایجاد احساسات شدید شده است ، پیش بینی کرده و آنها را برنامه ریزی کنید. یا تمرین می کنید که به برخی غذاها تمایل داشته باشید.

شماره 5 زمانی را برای ارزیابی و تغییر برنامه عملی خود در نظر بگیرید که مهارت های خود را در هر زمینه توسعه دهید.

یک مجله تمرین ایجاد کنید تا بتوانید در مورد تمرینات خود بازخورد ایجاد کنید. تصمیم بگیرید که تمرکز 100٪ چگونه به نظر می رسد. چی شد؛ که شکست خورد چه چیزی احساس خوبی دارد و چه چیزی مانعی به نظر می رسد که شما نمی دانید.

تلاش های متمرکز منجر به یادگیری واقعی می شود. می توانید از Grit برای تسلط بر این مهارت ها استفاده کنید و رسیدن به رویای شما اجتناب ناپذیر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر آنجلا داک ورث و آزمایشگاه کاراکتر ، به www.angeladuckworth.com مراجعه کنید. شما می توانید Grit خود را در مقیاس رتبه بندی او در اینجا رتبه بندی کنید: http://angeladuckworth.com/grit-scale/

من هنوز چیزهای زیادی برای اشتراک گذاری در پادکست خود دارم: “برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.” می توانید آن را در iTunes ، Stitcher یا هرجایی که به پادکست ها گوش می دهید پیدا کنید.



دیدگاهتان را بنویسید