5 ایده ناهار برای یک جعبه بنتو سالم


اگر بچه دارید ، این بدان معناست که ناهارها را بسته بندی کنید … و برای داشتن طراوت و سرگرم کننده به منبع بی پایان الهام نیاز دارید! بنابراین بیایید در مورد معنی بسته بندی یک ناهار سالم که بچه ها می خورند صحبت کنیم – و من پنج ایده سالم برای یک ناهار بنتو بوکس دارم که به تغییر برنامه ناهار شما کمک می کند.

از آنجا که من یک متخصص تغذیه هستم ، فکر می کردم با بسته بندی ناهار این وضعیت را داشته باشم. یعنی می دانم بچه ها باید غذا بخورند ، درست است؟ خوب … سالها بعد 10 بسته شام ​​را باز می گردانم و باید اعتراف کنم که گاهی اوقات می توانم مانند پیروی از والدین شگفت زده یا ناامید شوم! آن وقت است که من مجبورم دوباره کلاه متخصص تغذیه را بر سر بگذارم و چند راه حل ارائه دهم تا به من در طول هفته کمک کند. بنابراین با نانوایی Silver Hills (نان مورد علاقه من با غلات جوانه زده!) دوباره به هم پیوستم تا به این روش کمک کنم که ناهار سالمی برای بچه ها به نظر برسد.

چگونه یک ناهار متعادل برای کودکان درست کنیم

متخصصان تغذیه درباره رژیم متعادل بسیار صحبت می کنند … اما از نظر غذا به چه معناست
آیا آن را روی بشقاب می گذارید – یا در جعبه غذاخوری؟

من همیشه دوست داشتم هنگام غذا خوردن از “روش بشقاب” به عنوان یک چک کردن ساده استفاده کنم ، که مطابق با راهنمای غذای کانادا است. من از روش بشقاب خوشم می آید زیرا بصری است ، بنابراین فرض می شود که تمام مواد مغذی مورد نیاز برای حفظ انرژی بین وعده های غذایی را دریافت کنید.

اگر 100 the مواقع به آنجا نرسید کاملاً طبیعی است ، سعی کنید یک ظرف حاوی حدود 50 fruits میوه و سبزیجات ، 25 protein پروتئین و 25 gra غلات کامل تهیه کنید. دیدن؟ نخود روشن.

در حال حاضر ، به عنوان والدین گیاهی ، مجبور بودم بدون آجیل به این وضعیت عادت کنم-مخصوصاً به این دلیل که من از نظر مواد معدنی ، چربی های سالم و پروتئین گیاهی به آجیل وابسته هستم. با این حال ، همچنین به من کمک کرد تا با آنچه در جعبه ناهار خوری گذاشتم خلاق باشم. هنگام ایجاد یک شام آجیل به روش بشقاب ، ممکن است به این شکل باشد:

  • یک یا دو غذای غنی از پروتئین گیاهی مانند توفو ، تمپه ، حبوبات و دانه ها این می تواند روغن دانه نان تست ، نخود سرخ شده ترد به عنوان میان وعده ، سیخ توفو یا ساندویچ تن با نخود باشد
  • یک یا دو محصول غلات کامل ، مانند نان حاصل از جوانه زدن نان ، برنج قهوه ای یا کراکر از غلات کاملبه میزان خدمت شما بستگی به اشتهای کودک نوپای شما دارد. سرو نان غلات سبوس دار باعث موفقیت شما نسبت به سایر ساندویچ های غلات کامل می شود زیرا به کودک شما پروتئین و فیبر بیشتری با منشا گیاهی می دهد ، که به آنها کمک می کند احساس سیری طولانی تری داشته باشند.
  • دو میوه و سبزیجات. ماجراجو باشید! بچه ها را به فروشگاه ببرید و از آنها بخواهید چیزی را انتخاب کنند که قبلاً هرگز امتحان نکرده اند ، مانند سرمه ، جیکام یا گل کلم بنفش. برای میوه ها و سبزیجات قهوه ای مانند سیب یا آووکادو ، ابتدا آنها را در آب لیمو بریزید تا قهوه ای شدن آن به تاخیر بیفتد.
  • بسته بندی آب به عنوان یک نوشیدنی حتی برای کودکان ، آب در روز مدرسه بهتر است. آنها می توانند از شیر گیاهی غنی از کلسیم برای صبحانه و شام برای استحکام استخوان ها لذت ببرند.

نکاتی برای بسته بندی ناهار سالم مدرسه

من از شما اطلاعی ندارم ، اما زمان زیادی برای بسته بندی ناهار ندارم. بنابراین من دوست دارم تا آنجا که ممکن است همه چیز را مرتب کنم. بنابراین در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند ناهارهای بسته بندی شده درست و سالم تهیه کنید تا بچه های شما در گیاه واقعاً غذا بخورند و تمام وقت آزاد شما را نگیرد!

  • سرگرم کننده کنید: با شکل و قالب بازی کنید.
    • برای برش ساندویچ ها به قلب از یک برش بزرگ کوکی استفاده کنید. یا فقط مستطیل ، مثلث و مربع را برای ساندویچ های خود جایگزین کنید.
    • یک ساندویچ را به سیخ ، فیلم چسبناک یا بشقاب اسنک تبدیل کنید. چاشنی یکسان ، قالب متفاوت!
    • میوه ها و سبزیجات را با استفاده از یک قوطی اسپری به شکلهای سرگرم کننده مانند مارپیچ یا توپ خرد کنید
      هر از گاهی همه چیز را متزلزل می کند
  • به بچه ها بپیوندید: آنها بیشتر ناهار می خورند!
    • از آنها بخواهید میوه ها و سبزیجات را برش دهند یا شام کامل بپزند (با افزایش سن
      راستی)
    • بگذارید آنها آخر هفته با شما بپزند تا شیرینی و کیک داشته باشند
      هفته
    • وقتی شام به خانه می آید ، بپرسید چرا قضاوت نمی کنید … و نظر آنها را جلب کنید
      گویی آنها از شام بیشتر لذت می بردند
  • از قبل برنامه ریزی کنید: با بچه ها در مورد آنچه که آنها برای ناهار در آخر هفته دوست دارند صحبت کنید
    قبل از رفتن به خواربارفروشی و “منوی” یخچال را باز کنید تا همه بفهمند چه چیزی چیست
    بسته بندی کردن
  • غذای باقیمانده را فراموش نکنید! این می تواند روال عادی را متزلزل کند و تنوع بیشتری را ایجاد کند
  • هر از گاهی یک شگفتی اضافه کنید! برچسب باشد ، یک کوکی کوچک یا یک یادداشت ،
    عنصر غافلگیری باعث می شود کودکان شام بخورند.

5 ایده جعبه ناهار خوری سالم برای کودکان

نیاز به روشن کردن آن دارید؟ در اینجا چند ایده سرگرم کننده و آسان برای شام برای شادابی روزمره شما آورده شده است

  • پیتزا: ساندویچ کبابی با سس پیتزا ، پنیر موزارلا وگان و پپرونی وگان. با انگور ، فلفل دلمه ای زرد خرد شده و پاپ کورن سرو کنید
  • ساندویچ کباب: سیخ سیخ نان تست با سیب + دارچین. با ادامام ، گوجه گیلاسی ، کلم بروکلی سرو کنید
  • ماهی تن کاهش یافته: ساندویچ ماهی تن با نخود. با زغال اخته ، خیار ، مارپیچ هویج سرو می شود
  • بشقاب میان وعده: هوموس و تورتیلا های غلات کامل به صورت مثلث بریده می شوند. با مینی پرتقال ، نخود فرنگی ، سرمه خرد شده سرو می شود
  • نیش شیرینی: پنیر خامه ای گیاهی ، مربا + شیرینی ، برش خورده 1 اینچ. با کیوی ، هویج رنگین کمان ، ترکیبی از مسیر ایمن مدرسه سرو می شود

برای کودکان به ایده های بیشتری نیاز دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید