14 ظرف بدون گوشت برای پخت فوری ، سرخ کن یا چند پز


برخی از غذاهای مورد علاقه ما بدون گوشت را که می توان به راحتی با قابلمه فوری ، زودپز یا سرخ کن سرخ کرد ، به اشتراک بگذارید. همه چیز خوشمزه است و طوری طراحی شده است که وقت شما را در آشپزخانه صرفه جویی کند.

چگونه زمان غذا خوردن را آسان کنیم



لوازم آشپزخانه زیادی در بازار وجود دارد که هدف آنها سهولت آشپزی است. مخلوط کن ، مخلوط کن ، خردکن ، تخم مرغ پز ، غذاسازها و توسترها را نام ببرید.

سه وسیله اصلی که ما بارها و بارها از آنها استفاده می کنیم عبارتند از: سیاه و سفید (اجاق گاز آهسته) ، سرخ کن و قابلمه فوری (زودپز).


ما از برخی از دوستان متخصص تغذیه خود خواسته ایم دستور العمل های گوشت مورد علاقه خود را با استفاده از تابه فوری ، چند پز یا سرخ کن به اشتراک بگذارند. ما درباره شما اطلاعی نداریم ، اما این مجموعه مانند چرخش کامل پاییز و زمستان ظروف به نظر می رسد.

غذاهای بدون گوشت را در رژیم غذایی خود بگنجانید

14 ظرف بدون گوشت برای پخت فوری ، سرخ کن یا چند پز

رژیم مدیترانه ای بارها و بارها نشان می دهد که افزایش میزان غذاهای گیاهی در رژیم غذایی شما یکی از راه های بهبود سلامت و کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری های مزمن است. هدف اصلی این شیوه زندگی تمرکز بر غلات کامل ، سبزیجات ، میوه ها ، آجیل ، دانه ها و روغن زیتون است.


گاهی اوقات سخت است ، به خصوص اگر به خوردن گوشت در هر وعده غذایی عادت کرده اید ، هنگام خوردن بدون گوشت احساس اعتماد به نفس کنید. خوشبختانه امروزه بسیاری از غذاهای خوشمزه گیاهی به صورت آنلاین ، در مجلات و رسانه های اجتماعی وجود دارد.

اگر در آزمایش غذاهای گوشتی تازه کار هستید ، برخی از نکات ما در اینجا آمده است –

  • کوچک شروع کنید. یک وعده غذایی در هفته را برای کمبود گوشت انتخاب کنید
  • عدس و لوبیا – راهی عالی برای حفظ سیری و سیری به دلیل داشتن پروتئین و فیبر است. بیشتر در این مورد بررسی کنید چرا ما عدس را دوست داریم و شما نیز باید همچنین ارسال کنید
  • قارچ در برخی از دستور العمل ها مانند سس اسپاگتی ، تاکو یا همبرگر بافتی شبیه گوشت ارائه می دهد.
  • خانواده خود را درگیر کنید و بخشی از این روند باشید ، آن را سرگرم کننده کنید!
  • آزمایش کنید و با دستور العمل های جدید ، ادویه جات و مواد اولیه بازی کنید

بنابراین ، بدون شروع بیشتر ، مجموعه ای از دستور العمل های خوشمزه را برای شروع در زیر بررسی کنید.

دستور العمل های ماهیتابه و اجاق گاز آهسته

قابلمه سالم سینسیناتی چیلی از تغذیه

عدس جایگزین گوشت گاو در این دستور العمل فلفل قرمز غلیظ و دلچسب می شود. ایده آل برای روزهای سرد پاییزی که می خواهید به خانه برگردید و شام در حال حاضر آماده است و منتظر شما است.

عدس کاری از سیب زمینی شیرین از سالاد سبزیجات

این پوسته عدس خوشمزه و با طعم غنی از سیب زمینی شیرین به راحتی با چند پز پخته می شود … فقط رها کنید و بروید ، تنظیم کنید و فراموش کنید. ناهار و شام را آسان کنید.

پوره سیب از یک بشقاب آهسته از یک متخصص تغذیه داخلی

با آغوش باز به پاییز خوش آمدید و یک دسته بزرگ از این دستور العمل ساده و خوشمزه را برای پوره سیب با بشقابی آرام آماده کنید.

دستور العمل های قابلمه فوری

دیدگاهتان را بنویسید