10 داستان احمقانه که مانع از کاهش وزن شما بعد از 60 سال می شود


چه داستان هایی برای خود تعریف می کنید که مانع کاهش وزن شما می شود؟

همه ما داستانهای کوچکی داریم ، مانند مواردی که درباره خودمان و رابطه ما با غذا و کاهش وزن باور داریم. داستانهایی وجود دارد که ما مدتهاست به آنها اعتقاد داریم و حتی آنها را زیر سوال نمی بریم.

اما اگر از آنها بپرسید چه؟ شرط می بندم متوجه خواهید شد که اکثر آنها درست نیستند!

آیا اینها را به خود می گویید؟

تقریباً همه عاشق غذا هستند. به طور جدی. چند نفر را می شناسید که نمی شناسند؟ به هر حال غذا خوردن یکی از اصلی ترین انگیزه ها است. در واقع افرادی هستند که آنقدر به غذا علاقه دارند که آن را تبدیل به حرفه خود می کنند. همه ما درباره سرآشپزهای معروف و نویسندگان کتاب آشپزی شنیده ایم.

آیا توجه کرده اید که بسیاری از آنها تمام می شوند؟ این به این دلیل است که شما می توانید غذا را دوست داشته باشید و به جای پرخوری از خوردن خوشمزه ترین غذا لذت ببرید. غذای مورد علاقه باعث اضافه وزن نمی شود – پرخوری.

خوردن همه چیز در بشقاب شما عادتی است که احتمالاً در کودکی به آن دست یافته اید. آیا هنوز به آنچه والدین در مورد کودکان گرسنه در چین ، آپالاچی ها یا در کجا به شما گفته اند اعتقاد دارید؟

اگر هنگام تمیز کردن بشقاب خود پرخوری می کنید ، چگونه به کسی کمک می کند؟ تنها کاری که انجام می دهید این است که بدن خود را با سطل زباله جایگزین کنید. نیاز به غذای مورد نیاز بدن و ذخیره چربی در بدن (افزایش خطر ابتلا به چندین بیماری کشنده) بی فایده تر از انداختن غذا در سطل زباله است.

گاهی اوقات احساس نمی کنیم زیاد غذا می خوریم. من قبلاً این را باور داشتم و هر یک از شاگردانم نیز همینطور بودند. سپس فقط در زمان گرسنگی شروع به خوردن کردم و سیر نشدم. من همچنین شروع کردم به نوشتن آنچه می خورم و متوجه شدم که بدن من فقط به حدود 60 درصد از غذایی که می خورم نیاز دارد!

مطالعات نشان داده است که افراد دارای اضافه وزن حدود 30 درصد مقدار غذا را دست کم می گیرند. بنابراین اگر فکر می کنید واقعاً زیاد غذا نمی خورید اما اضافه وزن دارید ، همه چیزهایی را که می خورید هفته آینده بنویسید. فقط این کار را برای خودتان انجام دهید ، صادقانه به آن بگویید و ببینید آیا حق با شماست.

آیا توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی تشخیص داده شده است که شما “معتاد به غذا / قند” هستید؟ من صلاحیت ندارم که در مورد وجود این شرایط نظر تخصصی داشته باشم ، اما فکر کردم آیا به غذا معتاد هستم یا خیر.

در واقع ، من یک احساس خوار بودم ، که یک عادت است ، نه یک اعتیاد. هنگامی که یاد گرفتم به دلیل خوردنم شک کنم و برای رفع هر چیزی غیر از گرسنگی جسمانی غذا را ترک کردم ، این عادت را ترک کردم. حالا من غذا را کنترل می کنم.

من همچنین می خواهم به شما در مورد نظر معتاد بودن هشدار دهم. این اعتقاد شما را مجبور می کند که تمام قدرت و مسئولیت خود را برای تغییر بدون تغییر در برنامه توانبخشی واگذار کنید.

حتی اگر برای لاغر شدن خیلی شلوغ هستید ، باز هم باید غذا بخورید ، درست است؟ چگونه می توانید کمتر از بیشتر غذا بخورید؟ فکرش را بکنید.

برای کاهش وزن و عدم وجود آن ، بیشتر باید توجه داشته باشید که فقط در هنگام گرسنگی غذا می خورید ، و توجه داشته باشید که بدن کمی سیر شده است تا بتوانید غذا نخورید. شما واقعاً می توانید با تغییر عادات غذایی خود در زمان خود صرفه جویی کنید و کاهش وزن یک امتیاز محسوب می شود!

اراده مهم نیست نیروی اراده منبع نهایی است و در طول روز که انرژی شما از استرس و کنترل خود تخلیه می شود ، کاهش می یابد. به همین دلیل است که پیروی از رژیم غذایی در ابتدای روز و همچنین به دلیل شکست رژیم ها آسان تر است. می توانید دستان خود را برای مدت طولانی بکوبید.

اگر نحوه و دلیل خوردن و خوردن را با توجه به سیگنال های بدن خود تغییر دهید ، میل به پرخوری را از دست خواهید داد و برای داشتن وزن سالم به نیروی اراده اعتماد نخواهید کرد.

هرکسی می تواند بدون ورزش وزن کم کند. در حقیقت ، ورزش حتی راه خوبی برای کاهش وزن نیست. ورزش زمان بیشتری نسبت به زمان کمتر می برد.

ورزش باعث می شود احساس خوبی داشته باشید ، انرژی بیشتری به شما می دهد ، به سن شما کمک می کند و سلامت شما را حفظ می کند. احتمالاً می توانید شکل حرکتی را که دوست دارید پیدا کنید. اما برای کاهش وزن لازم نیست ورزش کنید.

در اواخر دهه 50 تقریباً 50 کیلو وزن کم کردم. بسیاری از دانش آموزان من در 50-60 سال وزن زیادی از دست داده اند. و دهه 70 همه بدون رژیم. بنابراین اگر متابولیسم بدن شما با افزایش سن کند شود ، اگر با توجه به نیاز بدن خود غذا بخورید ، وزن خود را کاهش داده و بدون توجه به سن شما از آن جلوگیری می کند.

قبل از اینکه بگویید متابولیسم شما کند است ، آیا واقعاً آن را آزمایش کرده اید و دقیقاً می دانید؟ متابولیسم کند بسیار نادر است و معمولاً علت اضافه وزن نیست.

این یکی از رایج ترین بهانه ها برای کاهش وزن است. محبوب است زیرا به شما اجازه می دهد مسئولیت پرخوری را از کنترل خود خارج کنید.

دلیل اینکه خانواده های زیادی را می بینید که همه چیز در آنها مشکل است ، بیشتر به دلیل عادات غذایی و فرهنگ غذایی خانواده است تا به دلایل ژنتیکی. حدود 1 of از مردم می توانند ژن های خود را در مبارزه با وزن مقصر بدانند.

با این حال ، حتی برای آنها ، ژن های آنها سرنوشت نیست. محققان به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از افرادی که به اصطلاح “ژن چاقی” دارند ، اضافه وزن ندارند و یک شیوه زندگی سالم می تواند با این آثار ژنتیکی مقابله کند.

پس چه داستانی را برای خود تعریف می کنید؟

آیا وقتی وزن سالم دارید احساس راحتی می کنید؟ اگر اضافه وزن دارید ، به نظر شما چه چیزی باید در شیوه زندگی و عادات غذایی شما تغییر کند؟ آیا فکر می کنید کمتر و تنها با گرسنگی جسمانی می توانید وزن خود را کاهش دهید؟ لطفا نظرات خودتون رو در زیر به اشتراک بگذارید!