یک پیمانه از سالم ترین بستنی سبزیجات بخورید


با این دستورالعمل کاربردی مقایسه ارزش غذایی دسرهای محبوب منجمد ، نحوه انتخاب سالم ترین بستنی های گیاهی ، گیاهی و بدون لبنیات را بیاموزید.

چه کسی به خاطر می آورد که تنها گزینه بستنی بدون لبنیات یا فنجان های کوچک بلورهای یخ خشک یا سوربات های گران قیمت و غیر خامه ای بود؟ امروزه خوشبختانه جایگزین های بیشماری برای دسرهای گیاهی منجمد وجود دارد که در بسیاری از موارد به اندازه بستنی های شیر که در قفسه ها یافت می شوند ، مفید هستند. آنها از محصولات مبتنی بر نارگیل ، بادام زمینی ، بادام ، سویا ، جو دوسر ، حتی تا گزینه های بر اساس پسته یا نخود متغیر هستند! این روزها واقعا یک نوع سبزیجات و گیاهی از بستنی بدون لبنیات وجود دارد! حتی بستنی فروشی ها اغلب چندین نوع بستنی غیر لبنی دارند.

به جای خرید یک پیمانه بستنی غیر لبنی ، سعی کنید با راهنمای گام به گام “خامه خوب” خود را تهیه کنید.

با این حال ، مانند هر بستنی ، توجه به حقایق تغذیه مهم است. بنابراین چگونه می توانید سالم ترین بستنی گیاهی را شکار کنید؟ با لیستی از مواد اولیه شروع کنید! به عنوان مثال ، برخی از پینت ها ممکن است حاوی مقادیر زیادی روغن های گرمسیری (نخل یا نارگیل) باشند که می تواند سطح چربی اشباع را افزایش دهد ، که با کلسترول خون بالا و خطر بیماری قلبی مرتبط است. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد میزان بالای قند آن است-اغلب بستنی های غیر لبنی به اندازه بستنی های معمولی حاوی شیر دارای قند هستند. با این حال ، برخی فقط به شیرینی طبیعی میوه تکیه می کنند!

طعم موز با یک بستنی ساده بدون شیر وانیلی در این اسپلیت موز گرم وگان خوب می شود.

برخی از جایگزین های بدون لبنیات ، مانند Halo Top ، دارای پروتئین بالاتری نسبت به سایرین هستند ، اما حتماً به اندازه وعده ها توجه کنید. اغلب آنها فقط یک یا دو گرم بیشتر از سایر پیشنهادات دارند. به طور کلی ، بهترین توصیه این است که فقط این برچسب ها را دنبال کنید ، به مواد تشکیل دهنده و حقایق تغذیه توجه کنید. همچنین ، عاقلانه است که یک وعده بستنی را در یک کاسه (معمولاً ½ یک لیوان یک وعده است) بگذارید تا حمام را از دست ندهید – چیز بعدی که می دانید همه می توانند ناپدید شوند! این بدان معناست که می توانید حداکثر 4 وعده را در یک ظرف در یک پیمانه میل کنید.

بستنی سبزیجات جو دوسر Planet

مشخصات تغذیه ای بستنی گیاهی

اطلاعات تغذیه ای این محصولات بستنی بدون لبنیات گیاهی (گیاهی) که در دسترس عموم است را بررسی کنید. بهتر است هنگام انتخاب سالم ترین دسرهای منجمد سبزیجات مقدار کل کالری ، چربی اشباع و شکر را به حداقل برسانید.

تولید – محصول

(1/2 فنجان)

محتوای کالری چربی (گرم) چربی سات (g) کل قند (گرم) شکر اضافه شده (گرم) کربوهیدرات (گرم) پروتئین (گرم)
مدی براونی آلدن 165 9 6 15 15 23 2
پسته غیر لبنی Arctic Zero 40 0 0 5 5 9 1
کوکی های کرم برولی بن و جری 233 11 8 21 21 35 2
غذای ماهی غیر لبنی بن و جری 248 11 8 26 25 37 2
شکلات نعناع آبجوسازی Breyers 143 8 6 14 14 18 1
هر تراشه جاوا 170 11 1.5 12 NS 18 1
لیمو به سادگی کادو 170 12 1.5 13 NS 18 1
Orange Sorbet Blood Kiao بلا 128 0 0 32 28 32 0
سلام ، سوربت نارنگی زیبا 135 0 0 32 28 32 0
نارگیل نارگیلی دسر منجمد غیر لبنی ارگانیک ، نارگیل بی پایان 280 17 15 12 NS 16 1
Amaretta ساخته شده از گیلاس با لذت نارگیل 165 12 11 11 8 14 1
تجارت روشن میمونها بدون محصولات لبنی 100 5 1.5 6 NS 16 4
دسر منجمد روشن شده نان ویسکوز با دارچین 90 2 0 7 NS 20 3
کوکی و کرم پروژه Forager 233 12 8 21 21 26 1
پروژه علوفه تلخ -شکلات شیرین 180 11 8 17 17 22 2
روغن آجیل Fronen 200 15 4 13 NS 17 7
خود را با توت فرنگی نوازش کنید 90 5 4.5 11 NS 13 1
گیلاس سیاه H withagen-Dazs Amaretto با بادام تافی غیر لبنی 240 9 2 23 NS 37 2
Häagen-Dazs نارگیل کارامل نارگیل 248 11 11 19 17 35 1
کیک تولد Halo Top Vegan 68 3 2 5 4 14 2
کره بادام زمینی جام هالو تاپ وگان 83 4 2 5 4 14 3
نمک دریایی بادام کارامل خوب منجمد 218 11 4 14 9 25 5
قهوه Mauna Loa Kona 148 7 5 13 11 21 0
Mauna جاده راکی ​​را به خان بار می کند 187 10 5 15 14 22 1
چای سبز آقای دیوی 270 17 12 21 19 24 4
ادویه جات ترشی جات آقای دیوی 260 15 2.5 21 19 29 6
کفاش هلو نادا مو 135 6 5 11 2 17 1
هیچ چیز کیک پنیر توت فرنگی Moo 128 7 5 8 2 14 1
اوه ، شیرینی من 98 9 8 2 1 17 1
دسر منجمد بدون لبنی با بلغور جو دوسر 158 8 5 14 14 18 2
موج دارچین چوررو 195 11 10 16 NS 23 2
سامبازون سوربت توت اصل Acai 128 4 1 14 14 26 1
خیلی دسر شیر نارگیلی خوشمزه بدون شکلات و شیر 150 8 8 NS 14 19 2
بنابراین یک دسر خوشمزه از غذاهای لبنی با بادام هندی و غذاهای لبنی بدون محصولات لبنی تهیه شده است 188 10 7 18 17 25 2
روغن نارگیل تست شده Sunscoop 180 10 9 15 NS 20 1
Sunscoop Wildberry Crumble 170 9 7 15 NS 21 1
SweetPea One ‘n Only Cookies’ & Cream 210 10 7 20 19 30 3
استعدادهای آلفونسو انبه سوربت 120 0 0 26 20 30 1
توت فرنگی Hibiscus Sorbet Talenti 113 0 0 26 24 29 0
توفوتتی وحشی توت عالی 190 9 2 19 NS 24 2
توت فرنگی غیر لبنی معامله گر جو با ماسه بادام و میوه های قندی 195 8 6 17 15 29 1
انبه خوب وحشی 128 5 1 17 16 21 1

توجه: r = گرم ، میلی گرم = میلی گرم ، چربی اشباع = چربی اشباع ، کربوهیدرات = کربوهیدرات ،

نویسنده: کاترین اتکینسون ، شارون پالمر ، MSFS ، RDN

برای راهنمایی های دیگر در مورد غذاهای سالم گیاهی ، به وبلاگ های زیر مراجعه کنید:

6 نکته برای افزایش پروتئین در رژیم غذایی گیاهی
15 نکته برای اتصال سبزیجات
5 بهترین نکته برای صفحات محوطه سازی

تصویر: Match Tea Good cream from وگان کالیفرنیایی نویسنده: شارون پالمر ، MSFS ، RDN

دیدگاهتان را بنویسید