گرانولای بادام گیلاس توت – Healthyfoodforliving.com


غلات صبحانه با طعم توت به غلات مملو از شکر، مواد مصنوعی و طراحی شده برای بچه ها تنزل پیدا کرد. این روزها می‌توانید طیف وسیعی از غلات سالم با تم توت را برای بزرگسالان پیدا کنید.

گرانولای بادام گیلاسی بادی

چرا که نه؟ آیا نباید به بزرگسالان اجازه داد که در لذت بردن از انواع توت ها بدون توسل به ظلم های تظاهر به صبحانه های سالم سهیم شوند؟

گرانولای بادام گیلاسی بادی

پاسخ بله است!”

با این دستور می توانید کودک متعصب توت درونی خود را با درست کردن یک گرانولای خانگی آسان ناز کنید.

جو دوسر و غلات برنج قهوه‌ای کرکی را با پوره توت‌فرنگی و تمشک بریزید و رنگ صورتی روشن به گرانولای پخته شده بدهید.

گرانولای بادام گیلاسی بادی

مقدار متوسطی از شربت افرا خالص گرانولا را کمی شیرین می کند و کمی عصاره بادام به عنوان یک مکمل خوب عمل می کند.

گرانولای بادام گیلاسی بادی

جو دوسر، خلال بادام و گیلاس تیره شیرین نشده را برای طعم و بافت بیشتر بریزید.

گرانولای بادام گیلاسی بادی

این شامل همه چیزهایی است که در مورد گرانولای سالم دوست دارم: مواد اولیه سالم، طعم تازه، خوشه های جو دو سر ترد، آجیل ترد، میوه های خشک و فشرده، و آمار تغذیه مناسب.

من یک کاسه کامل گرانولا را اغلب نمی‌خورم – در عوض ترجیح می‌دهم آن را روی ماست بپاشم یا آن را با غلات دیگر ترکیب کنم – اما این نسخه خاص آنقدر سبک و خوشمزه است که نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم!

و نخواهد بود ;).

گرانولای بادام گیلاسی بادی

گرانولای بادام گیلاسی بادی

دستور چاپ آسان

عملکرد: حدود ۳ ۱/۲ فنجان (۷ ۱/۲ فنجان وعده)

عناصر:

  • ۱ ۱/۲ فنجان جو دو سر رول شده قدیمی
  • ۱ ۱/۲ فنجان برنج قهوه ای پف کرده
  • ۱/۲ قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده
  • ۱/۴ قاشق چایخوری نمک کوشر
  • ۱/۴ فنجان شربت افرا خالص
  • ۱/۴ فنجان تمشک تازه یا منجمد، ذوب شده
  • ۱/۴ فنجان توت فرنگی تازه یا یخ زده، ذوب شده
  • ۱/۲ قاشق چایخوری عصاره بادام خالص
  • ۱/۲ فنجان بادام خرد شده
  • ۱/۲ فنجان گیلاس خشک شیرین نشده، درشت خرد شده

جهت:

  1. فر را با دمای ۳۲۵ درجه فارنهایت گرم کنید. یک کاغذ روغنی یا تشک پخت سیلیکونی را روی یک ورقه شیرینی قرار دهید.
  2. جو و برنج را در یک کاسه بزرگ بریزید و کنار بگذارید.
  3. توت ها و توت فرنگی ها را در غذاساز یا مخلوط کن پوره کنید. باید یک چهارم فنجان پوره بگیرید. اگر کوتاه قد هستید، آن را با سس سیب شیرین نشده اضافه کنید تا زمانی که یک چهارم فنجان پوره میوه کامل داشته باشید.
  4. در یک کاسه متوسط، دارچین، نمک، شربت افرا، پوره میوه و عصاره بادام را با هم مخلوط کنید. هم بزنید تا خیلی یکدست شود.
  5. مواد خیس را روی مواد خشک بریزید و هم بزنید تا جو دوسر و برنج یکدست شوند. مخلوط را به صورت یک لایه روی ورقه کوکی آماده شده پخش کنید.
  6. به مدت ۱۵ دقیقه بپزید. بشقاب را از فر خارج کنید، برش های بادام را داخل گرانولا بریزید و ۱۰ دقیقه دیگر بپزید یا تا زمانی که گرانولا طلایی، قهوه ای و ترد شود.
  7. گرانولا را از فر خارج کرده، آلبالوهای خشک را درون آن بریزید و بگذارید کاملا خنک شود. ذخیره در ظروف محفوظ.

اطلاعات تغذیه ای در نصف فنجان:

۱۸۸.۳ کالری، ۵.۷ گرم چربی، ۰.۶ گرم چربی اشباع، ۳۰.۶ گرم کربوهیدرات، ۳.۹ گرم فیبر، ۱۱.۶ گرم شکر، ۴.۴ گرم پروتئین

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر