کدام رژیم برای کاهش وزن مناسب است؟


س: اریکا ، برای من دشوار است که رژیمی را انتخاب کنم که بتوانم مشکل کاهش وزن را حل کنم ، و کاهش وزن برای من دشوار است. آیا رژیم خاصی هست که باید رعایت کنم؟ چه چیزی برای من بهتر است و سعی می کنم چه کار کنم؟

بنابراین ، هر سال US News سالانه رتبه ای از بهترین – و بعدا بدترین – رژیم های کاهش وزن را ارسال می کند. و هر سال مردم به کتابفروشی می شتابند زیرا مردم می خواهند اطلاعات کاملی را در مورد “رژیم رویایی” که اخیراً تأسیس شده است ، جذب کنند. (برای ثبت ، پالئو در نظر گرفته شد بدترینبه تصور کن.)

سالها رژیم مدیترانه ای بود ، درست است؟ روغن زیتون ، ماهی ، اسفناج ، فلفل قرمز ، سم سمی. مدتی رژیم غذایی DASH بود ، یک استراتژی هوشمند برای کاهش فشار خون بالا که همچنین در کاهش وزن موفقیت آمیز است. امسال از نظر رژیم کلی این دو بازی یکسان است. (کتاب موجود در عکس بالا ، یک کتاب آشپزی کامل مدیترانه ای، این یک محل عالی برای شروع است. آن را اینجا ببینید.) (اوه ، و اگر از این پیوند یا پیوند دیگری به کتاب موجود در این پست برای بررسی توصیه های من استفاده می کنید ، آمازون چند سکه به من می دهد تا از من برای تماس با من تشکر کند.)

به طور خاص ، برای کاهش وزن در درجه اول شامل Weat Watchers ، Jenny Craig و موارد مشابه است.

من از عجله ژانویه برای کاهش وزن ناراضی هستم – نه به این دلیل که “همه این افراد تازه کار مانع می شوند” (من ساعت 9 صبح در ورزشگاه هستم ، همیشه دلم برای جمعیت تنگ می شود) ، اما به دلیل این که اطلاعات مهم زیادی را اشتباه می گیرم. و در تلاش برای توجه ویژه به مورد دیگری در لیست کارهای انجام شده توجه نمی شود.

این بدان معنا نیست که من نمی فهمم ، من کاملاً درک می کنم. من می خواهم سال 2018 سالی باشد که من سرانجام وضعیت مالی خود را مرتب کنم – کاری که قرار بود در 31 دسامبر و هر روز لعنتی قبل از آن انجام دهم – با 401k ، IRA ها و 529 و دیگر اختصارات فانتزی که هنوز نمی توانم. توضیح دهید اما از نداشتن آن شرمنده باشید و من مطمئن هستم که کسی در آنجا می خواهد “giiiiirllll بهتر است بازی را متوقف کند و sh-t شما را به صورت غیر واقعی جمع آوری کند”. یه جورایی اینطوریه

معرفی این رژیم معمولاً تمایل دارد بحث “کاهش وزن” را در رژیم ها به هم بریزد تا من وحشتناک باشم. در حال حاضر “رژیم های غذایی” از نظر فنی عناوین و قواعد مفیدی هستند که به شما کمک می کند بفهمید چگونه متفاوت از گذشته غذا بخورید و قصد کاهش وزن را دارید … اما برخی از این رژیم ها کاملاً مضحک هستند.

مانند ، اجازه دهید ، و این رژیم غذایی “کوکی ها” چیست؟

پرسش و پاسخ چهارشنبه: کدام رژیم برای کاهش وزن مناسب است؟ برای نوشتن توییت کلیک کنید

اگر چیزی که بدنبال آن هستید لیستی از قوانین است ، حتما رژیم مدیترانه ای را بررسی کنید. تمرکز بر محصولات تازه ، مصرف گوشت سبک ، چربی های خوراکی سالم و گزینه های زیاد است. این فقط ایتالیا نیست – کشورهای بی شماری از چنین دسترسی به مدیترانه (منطقه ای که رژیم غذایی در آن نامگذاری شده است) لذت می برند و همه محصولات آنها طعم دار ، چاشنی و پخته می شوند ، زیرا وقتی با هم رشد می کنند ، می رود با یکدیگر.

اما این فراتر از آن است ، درست است؟ رژیم غذایی مدیترانه ای آثار زیرا ، چه آن را بشناسیم و چه نشناسیم ، فرهنگ غذایی تا حد زیادی با شیوع غذاهای فرآوری شده تداخل ندارد و جامعه آن فرهنگ از آن سود می برد. ساکنان منطقه غالبا یکی از سالم ترین در جهان محسوب می شود.

اما ، باور کنید یا نه ، هرجا فرهنگی پیدا کردید که در مصرف غذاهای فرآوری شده تداخل ایجاد نمی کند – غذاهای کم فیبر ، پروتئین ، چربی های سالم رژیم غذایی. غذا دیوانه وار کربوهیدرات بالا – احتمالاً پیدا خواهید کرد سالم ترین مردم همیشه در کتاب محلول منطقه آبی، حتی با خواندن سریع آن مشخص می شود: سالم ترین رژیم الزاماً لیستی از غذاها نیست باید وجود دارد ، اما یک مرز مشخص آن را تعیین می کند باید کنار میز باش

در حقیقت ، این چیزی است که من در مورد وزن آموختم تلفات این به طور کامل است: حذف عادت ها و انتخاب هایی که باعث افزایش وزن می شوند. بدون توجه به رژیم غذایی انتخابی ، تا زمانی که به مقدار زیادی به خودتان غذا بدهید ، نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. اگر سعی می کنید قبل از خواب سرکار خود را روی مبل بلند کنید ، نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. و اگر متوجه شدید که نمی توانید از خوردن غذاهایی که بیشتر به آنها عادت دارید ، در بخشهای کوچکتر رضایت دهید ، باید غذاهایی را که می خورید تغییر دهید.

دقیقا به همین دلیل است هر کدام رژیم غذایی که شما را از شیوه زندگی غذاهای غالباً فرآوری شده منصرف کند ، به نتایج معینی منجر می شود.

این هم چرا مهمترین سوالی که باید هنگام انتخاب رژیم از خود بپرسید ، اوست همیشه، “آیا می توانی مرا برای همیشه غذا خوردن ببینی؟” پاسخ ساده است دارد “بله” باشد

(برای نمونه ای از رژیم غذایی تمیزی که من زندگی می کنم ، برنامه های تغذیه را بررسی کنید!)

توجه داشته باشید که رژیم مدیترانه ای تنها رژیم غذایی نیست که به این هدف می رسد و تنها محصول فرآوری شده بدون غذا نیست که می توانید از آن دستور العمل ها و الهام بگیرید. کتابی که قبلاً ذکر کردم ، محلول منطقه آبی، بسیاری از فرهنگ های مختلف را با غذاهای خوشمزه و الهامات بسیاری که می توانید از آنها استفاده کنید ، به نمایش می گذارد. علاوه بر این ، کتاب من چی میخورم همچنین دیدگاه بسیار متنوع تری از غذاهای سراسر جهان ارائه می دهد ، بسیاری از آنها توسط فرهنگ هایی ایجاد می شوند که به دلیل بیماری قلبی ، دیابت و – بله – ناتوانی در تشخیص وزن آنها ایجاد نشده است. راستش را بخواهید ، می توانید به هر کتابفروشی بروید و قفسه های کتاب آشپزی اختصاص داده شده به یک کشور خاص را کنار بگذارید و به شهر بروید. و موفق خواهید شد. (به این ترتیب من روش های مختلف طبخ ماهی را آموختم. ویوا پرو.) (همچنین؟ ویوا جسیکا هریس.)

بنابراین ، در هر صورت ، هر تعداد رژیم غذایی را مطالعه کنید و بررسی کنید که چه چیزی بیشترین لذت ، شادی و رضایت را برای شما به ارمغان می آورد. اما فرایند تعیین مرزها برای شما مهمتر است. عادات قدیمی را که باعث کاهش وزن و حفظ وزن می شود ، کنار بگذارید و عادات جدیدی را جایگزین آنها کنید ، سالم ، غنی و رضایت بخش – به تمام معنا. قبل از اینکه بدانید ، خوب می شوید.



دیدگاهتان را بنویسید