رژیم لاغری سریع

چگونه کاهش وزن خود را برای سال جدید حفظ کنیم؟


توسط کیتلین اچ،

۳ ژانویه ۲۰۲۲

سال جدید است و بسیاری از ما با تصمیم همیشگی خود شروع کرده ایم: کاهش وزن.

در واقع، YouGovAmerica در سال ۲۰۲۰ گزارش داد که از حدود ۲۷ درصد از آمریکایی‌هایی که گفته‌اند تصمیمی برای سال نو خواهند گرفت، ۴۶ درصد مایل به ورزش بیشتر و ۴۵ درصد خواهان بهبود رژیم غذایی خود هستند.

بله، اهداف کاهش وزن همیشه در لیست افراد بالا هستند – اما متأسفانه تعداد بسیار کمی واقعاً مؤثر هستند. مطالعات نشان می دهد که ۸۰ درصد از تصمیمات در سال اول شکست می خورند.

پس کجا داریم اشتباه می کنیم؟ آیا اصلاً باید برای سال نو تصمیم بگیریم؟

پاسخ کوتاه: کاملاً. نکته کلیدی این است که با چارچوب ذهنی درست به تصمیم خود نزدیک شوید و اقدامات لازم را انجام دهید تا یکی از ۲۰ درصدی شوید که واقعاً به اهداف خود می رسند.

در اینجا چگونه است:

۱) با طرز فکر درست شروع کنید.

کاهش وزن یک ماراتن است نه دوی سرعت. این در مورد ایجاد تغییرات کوچک و قابل کنترل به جای انتخاب یک رژیم غذایی شدید و محدود است که حفظ آن غیرممکن است.

۲) اهداف SMART ایجاد کنید.

احتمالاً در مورد اهداف SMART شنیده اید – اهدافی که خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان هستند. هدف اصلی خود را بنویسید (مانند کاهش وزن ۲۰ پوند). سپس هر هدف SMART را برای رسیدن به شما یادداشت کنید. شروع کوچک به شما کمک می کند اولین قدم را به سمت موفقیت بردارید. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای نوشتن اهداف SMART آورده شده است.

۳) هدف از دست دادن ۱ تا ۲ پوند در هفته باشد.

ما این روزها تمایل داریم که لذت آنی را دوست داشته باشیم. این دلیل بزرگی است که باعث می‌شود به راحتی گرفتار همه وعده‌های رژیم غذایی هولابالو و کلیشه‌ای شوید که به شما قول می‌دهند در عرض شش هفته ۲۰ پوند وزن کم کنید. اما حتی اگر به این نتایج دست یابید، آنها از پایداری دور هستند. احتمال بازیابی وزن زیاد است. در عوض، سعی کنید با ایجاد تغییرات کوچک و مداوم، بیش از دو پوند در هفته کم نکنید.

۴) بله، باید (حداقل کمی) ورزش کنید.

با توجه به ثبت ملی کنترل وزن، ۹۱٪ از افرادی که کاهش وزن خود را برای مدت طولانی حفظ کردند، گزارش کردند که حداقل هر هفته ورزش متوسط ​​​​را انجام می دهند. بله قطعا با رعایت رژیم غذایی سالم می توان وزن کم کرد. اما وقتی خیلی وقت ها و خیلی وقت ها خود را محدود می کنید، کمتر به آن پایبند می شوید. ورزش هوازی کالری اضافی را جبران می کند و فضای کمی برای تکان دادن ایجاد می کند. اگر ایده یک باشگاه بدنسازی یا کلاس تناسب اندام برای شما جالب نیست، پیاده روی کنید یا ویدیوهای خود را در خانه امتحان کنید. آن را مخلوط کنید تا زمانی که آنچه برای شما مفید است را پیدا کنید.

۵) یادداشت روزانه غذا و ورزش داشته باشید.

دانش قدرت است. ردیابی آنچه می خورید و تعداد دفعات ورزش برای موفقیت بلند مدت شما حیاتی است. برنامه های رایگان زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد نیازهای کالری و کالری سوزانده شده خود را پیگیری کنید. یا می توانید یک پرینت از خاطرات غذا/تناسب اندام داشته باشید تا همه چیز را هر روز یادداشت کنید. در هر صورت، ثبت سفر کاهش وزن به شما بینش هایی را می دهد که برای انجام تنظیمات لازم و ایجاد درک جامعی از آنچه برای از دست دادن و حفظ آن نیاز دارید، به شما می دهد.

۶) یک شریک پاسخگو بگیرید.

لحظه ای وقت بگذارید و به دوست، یکی از اعضای خانواده یا عزیزی فکر کنید که می توانید برای حمایت به او مراجعه کنید. از این شخص بخواهید در مسئولیت پذیری شریک شما باشد. شریک مسئولیت پذیر کسی است که می توانید در مورد سفر خود با او صحبت کنید و زمانی که متوجه شدید با مشکل مواجه شدید به او مراجعه کنید. آنها باید کسانی باشند که به آنها اعتماد دارید و درک می کنند که برای رسیدن به هدف خود باید چه کاری انجام دهید.

۷) شکست‌ها را بپذیرید.

عودها اجتناب ناپذیر هستند. ممکن است هفته ای باشد که وزن کم نکنید یا هفته ای باشد که انتخاب های ضعیفی داشته باشید. خوب. اجازه ندهید یک دست انداز در جاده شما را از حرکت به جلو باز دارد. تا زمانی که از آن درس بگیرید، همچنان در حال حرکت به جلو هستید.

۸) موفقیت خود را جشن بگیرید.

وقتی به چیزی می رسید هیجان زده باشید! چه در آخر هفته یک پوند وزن کم کنید، یک تکه میوه به جای یک کیسه چیپس در ناهار انتخاب کنید یا یک هفته ورزش را کامل کنید، آن را جشن بگیرید! برای خود یک کیف دستی یا یک جواهر جدید بخرید. برو ببین فیلمی که میخواستی ببینی کاری مثبت انجام دهید تا پیشرفت خود را تصدیق کنید.

در پایان، شروع به کاهش وزن در سال جدید نیازی به شکست ندارد. با این مراحل شروع کنید و سپس از موفقیت خود برای حفظ شتاب در زندگی استفاده کنید. و اگر برای تغذیه سالم به کمک نیاز دارید، از غذاهای آماده شده توسط سرآشپز استفاده کنید که بخش های آن کنترل شده است و این فکر را از بین می برد. تمام ۴ منوی قابل تنظیم برنده جایزه ما را در اینجا مشاهده کنید!

———————————————— ———————————-

نویسنده: کیتلین اچ
مدیر انجمن رژیم غذایی برای رفتن

کیتلین مدیر انجمن Diet To Go است و یک دونده پرشور است. او مشتاق تعامل آنلاین با دیگران و حفظ یک سبک زندگی سالم و فعال است. او معتقد است که اعتدال امری کلیدی است و افراد در صورت داشتن تغذیه سالم و تناسب اندام بیشترین موفقیت را در کاهش وزن خواهند داشت.

سبک زندگی / تندرستی



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر