چگونه می دانید که از کدام رژیم پیروی کنید؟


س: من چند ماه پیش سفر تناسب اندام خود را آغاز کردم و از آن زمان تا به حال 20 کیلوگرم وزن کم کرده ام. بسیاری از این موارد تنها با سوگند خوردن فست فود کاهش یافته است. طی دو ماه گذشته ، وقتی خودم را برای تمیز کردن غذای سالم و ورزش 6 یا 7 روز در هفته به چالش می کشم ، متوجه می شوم که پیام های متفاوتی در مورد آنچه باید بخورم دریافت می کنم. مربی بدنسازی من می گوید این مقدار زیادی پروتئین است ، Weight Watchers – خیلی زیاد ، یک سایت دیگر – خیلی زیاد. قسمت های سبزیجات هم همینطور. و “متخصصانی” هستند که از من می خواهند این کوکتل را بخورم یا این بار را بخورم (شما قبلاً می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنم ، غذای تمیز اینجا!) اما من آنقدر از توصیه همه غرق می شوم که شبیه UGH هستم !! بنابراین اولین س myال من این است: چگونه می دانید کدام راه بالا است؟

من به طور تصادفی راه خود را در این مورد پیدا کردم. تنها زمانی که شروع کردم به اختصاص دادن زمان زیادی برای بررسی اینکه چرا کار می کنم ، چرا آنچه که انجام می دهم می تواند باعث دلسردی من شود و چرا چیزهای دیگر در گذشته من را ناامید کرده و چرا دیگران موفق به انجام این کار شده اند ، من کاملاً محکم بودم و در درک آنچه که برای من بود راحت بود.

اشتباه نکنید – اجتماعاتی در اینترنت وجود دارند که به “روش های” بی شماری برای کاهش وزن اختصاص داده اند. hCGer های دائمی ، رژیم های دائمی ، علاقه مندان به ورزش ، غذای خالص ، کسانی که روی کوکی های دوقلو نشسته اند و از کوکی ها رنج می برند ، وزنه برداران ، رقصندگان قطبی ، خوراک خوشمزه ، هنرمندان ابریشم هوایی ، دوندگان ، دوندگان سرعت ، یوگی ها ، علاقه مندان به گرسنگی ، نفس آماتورها ، فروکتاریوم … به طور کامل داشتن.

بی نهایت راهنمایی در مورد کاهش وزن و تغذیه مناسب وجود دارد. این صنعت بزرگی است ، اگر نگویم بخشی از آن هستم ، دروغ می گویم. بسیاری از مردم می خواهند شما را بفروشند اسرار برای تغذیه سالم به گونه ای که گویا در کد داوینچی پنهان شده است یا چیزی شبیه به آن ، گویی این حماسی ترین رمزنگاری جهان است. بخصوص راز که در اسرار وجود دارد ، و هرچه نتایج تیزتری بتوانند شما را متقاعد کنند ، پول بیشتری دریافت خواهید کردفروشندگان مواد مخدر می تواند از شما دریافت کند

حقیقت این است: وقتی تعیین می کنیم که رژیم غذایی کار می کند یا باعث کاهش وزن نمی شود ، رژیم ها برای مردم مفید است زیرا رژیم مدرن آمریکایی باعث تشویق بیش از حد می شود و کالری سوزی را برای هر دو آسان و ارزان می کند. تقریباً هر کدام رژیم غذایی – با این تفاوت که تنفس می کند – تا آنجا که مناسب است از رژیم مدرن آمریکایی (MAD ، که رژیم استاندارد آمریکایی نیز نامیده می شود یا SAD) بهتر خواهد بود ، زیرا هر دو دیوانه هستید و غم انگیز در همان زمان.)

رژیم های غذایی همچنین برای برخی افراد “کار” می کند زیرا کاملاً در زندگی آنها مناسب است. این یک چیز دیگر است – افرادی که اغلب موفقیت خود را در هر رژیم غذایی گزارش می دهند ، شباهت مشترکی در نحوه زندگی خود دارند. آنها معمولاً در یک طبقه درآمد هستند ، در شرایط روستایی یا شهری یکسان زندگی می کنند ، معمولاً والدین آنها هستند یا نیستند و دارای تعداد فرزندان مشابه با فعالیت های مشابه و غیره هستند. به همین دلیل است که اغلب نمادین است و سبک زندگی خاصی را در بر می گیرد. آیا شما گیاه خوار هستید؟ احتمالاً از یوگا لذت خواهید برد. پالئو هستی؟ وارد چه بوکس کراس فیت می شوید؟

ببین من چی میخوام؟

در اینجا چیزی است که من می دانم – شما باید از رژیمی پیروی کنید که نه تنها به کاهش وزن کمک می کند ، بلکه به بهبود آن نیز کمک می کند بهینه سلامت روده شما غذاهای فرآوری شده ، به دلایل مختلف ، آن را قطع نمی کند. شما هم به یک شیوه زندگی فعال نیاز دارید که نه تنها کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد و باعث کاهش وزن می شود ، بلکه به شما کمک می کند احساس خوبی داشته باشید. شما احساس می کنید که وجود دارد انجام چیزی این احساس خوب همراه با م socialلفه اجتماعی به شما کمک می کند تا به آن نیز وارد شوید در دنباله اینبه

فعالیتی که انتخاب می کنید تقریباً توسط سایر موارد هدایت می شود ، عمدتا به این دلیل که هر فعالیت نیازهای خاص خود را برای تغذیه خود دارد. اگر عاشق دویدن هستید ، رژیم کم کربوهیدرات بهترین دوست شما نخواهد بود. اگر تازه وارد پاورلیفتینگ شده اید ، کربوهیدرات زیاد ممکن است مفیدترین نباشد. به فعالیت انتخابی خود اجازه دهید تحقیقات شما را مدیریت کند و مطمئن شوید که تحقیق شما حاوی نکات تغذیه ای برای بهبود عملکرد فعالیت انتخابی شما باشد.

بنابراین این کاری است که شما انجام می دهید. شما کاوش می کنید ، برای آنچه بیشتر دوست دارید تلاش می کنید و از کاوش نمی ترسید. کالری را در نظر داشته باشید ، فعال باشید. آنچه دوست دارید بردارید و بقیه را کنار بگذارید. و از عدم رعایت این مورد در 100٪ موارد پشیمان نشوید – حتی اگر لغزش کنید. بدن شما برای آن، سپاسگزارتان خواهد بود!



دیدگاهتان را بنویسید