چگونه می توان واقعاً با پروتئین – کیک هویج به هدف خود رسید


وقتی ردیابی ماکروها را دنبال می کنید و نمی دانید چگونه با پروتئین ها واقعاً به هدف خود برسید ، تنها نیستید. این همیشه آسان نیست و من قول می دهم که با ابزارهای مناسب ، تفکر و برنامه بازی قادر خواهید بود به طور فعال هر روز به پروتئین خود برسید. بیشتر بخوانید!

اینجا را گوش کنید

چگونه در واقع به هدف پروتئینی خود برسید

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مورد تغذیه از مشتریان می پرسم این است که “چگونه می توانم پروتئین بیشتری را در رژیم غذایی خود وارد کنم؟” خوردن پروتئین کافی بسیار مهم است – به شما اجازه می دهد تا راضی باشید ، سطح قند خون پایدارتر است ، هوس ترس دارید و به شما کمک می کند تا بعد از تمرین بهتر بازیابی کنید. مشتریان اغلب به دنبال نکاتی در مورد چگونگی افزودن پروتئین بیشتر در وعده ها و میان وعده های خود هستند ، بنابراین من دقیقاً در مورد آنچه انجام می دهم بحث می کنم و فرمول خود را برای دستیابی به پروتئین هر روز به اشتراک می گذارم.

برای شما من یک منبع ویژه ایجاد کرده ام که به شما کمک می کند تا به راحتی میزان مصرف پروتئین خود را برای رسیدن به هدفتان برنامه ریزی کنید. این منبع رایگان شامل یک برنامه ریز غذای متمرکز بر پروتئین ، ورق تقلب کلان ، توصیه های پروتئین ، اهداف غذایی و موارد دیگر است!

آیا قبل از رسیدن به پروتئین خود آماده اید؟

در این پیوند مجموعه ای از ابزارهای برنامه ریزی پروتئین را تهیه کنید

اگر می خواهید ماکروهای پروتئینی را بسته بندی کنید ، کتاب من را بررسی کنید ، کتاب آشپزی “رژیم غذایی کلان”به این شامل 300 دستور العمل برای هر وعده غذایی و نمونه برنامه های غذایی است که خرید و آشپزی را آسان تر از همیشه می کند!

در صورت نیاز به چند نکته دیگر برای افزودن پروتئین در رژیم غذایی خود ، این پست وبلاگ را بررسی کنید: 8 نکته برای رسیدن به هدف پروتئین.

*****

قسمت را می توانید در اینجا بشنوید. اگر از این قسمت لذت بردید ، یک نظر بگذارید و مشترک شوید تا هرگز یک قسمت را از دست ندهید!

می توانید نظرات و سوالات را به [email protected] ارسال کنید و همچنین به گروه جامعه Carrot Cake در فیس بوک بپیوندید.

من را در اینستاگرام دنبال کنید @carrotsncake

در آخرین به روز رسانی ها و منابع رایگان مشترک شوید: https://carrotsncake.ck.page/free



دیدگاهتان را بنویسید