چگونه می توان از گیاهخوار به حالت خام با کمک مربی ویژه دلیله رفت


من یک مثال عالی هستم که چگونه پرخوری شما را چاق نمی کند. فقط غذاهای گندمی باعث افزایش وزن می شوند ، اما خوردن گیاه خوار به طور کامل نیست. من به ندرت گوشت و پنیر تقلبی درست می کنم. من می توانم بیش از حد غذا بخورم و در فرم عالی باشم ، اما هضم از من متنفر است و به صورت آکنه روی صورت یا رفلاکس اسید ظاهر می شود. غذاهای خام تجربه متفاوتی به من دادند و خوشبختانه من آنقدر شجاع بودم که آن را امتحان کردم تا خودم تجربه کنم.

در شکل خام آن ، من پست ترین ، اما در عین حال سالم ، در تمام دوران شدم. با این حال ، پیروی از آن برای من کافی نبود. من چندین ماه است که با رفلاکس اسید سر و کار دارم. بیدار شدم و شام را برای هفته آماده کردم. من کمی باقی مانده است ، بنابراین مطمئناً تصمیم گرفتم آن را بخورم زیرا چرا از یک ظرف کاملاً جدید برای چنین مقدار کمی غذا استفاده می کنم. بنابراین من برای صبحانه سیب زمینی شیرین ژاپنی خوردم. سپس آن را با آب گازدار شستشو دادم. احتمالاً قبل از شام یک بطری کامل 32 اونسی نوشیدم. برای ناهار ، آنچه را که صبح پخته بودم ، خوردم: سیب زمینی شیرین ژاپنی که با گشنیز تازه و ماهی قزل آلا تزئین شده در نخود تزئین شده بود. خردل و روغن زردچوبه (دستور غذا در اینجا آمده است):

    • 1/4 فنجان ابرقدرت روغن زیتون
    • 2 هنر خردل
    • پودر کاری
    • پودر فلفل قرمز
    • اسیدهای آمینه نارگیل

بعد از یک روز طولانی کار ، می خواستم برای آرامش و این روز به خودم غذا بخورم ، بنابراین یک بسته کامل از تنقلات جلبک دریایی و سپس یک سیب زمینی شیرین ژاپنی دیگر با نخود خوردم. من احساس کردم که اسید جمع شده و معده ام احساس می کند که دارد بیرون می آید. فهمیدم خیلی کار کرده ام ، اما دیر شده بود. من آب و زغال فعال کردم تا گلو درد را از بین ببرم ، اما می دانستم که شب طولانی خواهد بود. من تصمیم گرفتم احتمالاً دیر بخوابم و دیرتر بیدار شوم تا به بدنم زمان هضم قبل از خواب بدهم. ساعت 8 شب بود بنابراین تصمیم گرفتم دوش بگیرم. شاید حرکتی کمک کند. بعد از دوش گرفتن خیلی آرام و خسته بودم. نمی توانستم به این فکر کنم که یک دقیقه بیشتر درنگ کنم. من موفق شدم تا ساعت 11 شب بخوابم ، اگرچه روی پروژه ای برای کار کار می کردم. وقتی دراز کشیدم ، سوزش گلویم برمی گشت و دوباره از خوردن زیاد پشیمان شدم.

روز بعد از خواب بیدار شدم و تصمیم گرفتم که دیگر نمی توانم چنین سوء استفاده کنم. من تمام دستور العمل های خام خود را بیرون کشیدم و قول دادم که مصرف خام خود را افزایش دهم و غذاهای پخته شده کمتری مصرف کنم ، مانند یک وعده غذایی پخته شده در روز. حتی اگر دیر شده باشد و من بخواهم غذا بخورم ، باید غذای خام باشد تا به سرعت هضم شود و آنزیمهای خودش را در خود ذخیره کند تا به تنهایی تجزیه شود. به دنبال این طرح ، من در دستگاه گوارش راحت بودم. با به خاطر آوردن درد و ناراحتی مداوم ناشی از اسید موجود در گلو و فکر این که من می توانم به طور بالقوه یک استاد دانشگاه مبتلا به سرطان معده باشم که مجبور شدم معده و نیمی از مری را از بدنم جدا کنم ، ماندن در جاده خیس آسان بود.

می توانید غذای خود را بصورت آنلاین یا در برنامه یادداشت ها ثبت کنید. شما می توانید یک مجله غذایی ایجاد کنید ، اما چیزی که باعث می شود من خام بخورم احساس من است.

البته ابتدا به دانش تغذیه می پردازیم. شما می گویید “بله ، این کاملا منطقی است.”

سپس با سایر گیاهخواران خام ارتباط برقرار می کنید و می بینید که آنها چگونه این کار را انجام می دهند و به ارتباط خود با این افراد ادامه می دهید و این شما را هیجان زده می کند. شما دستورالعمل ها و توصیه هایی را از یک کتاب دستور تهیه می کنید و آن را امتحان می کنید. به زودی لیست خود را از غذاهای خام گیاهخواری که دوست دارید و در حال تبدیل شدن به غذای اصلی هستند شروع می کنید.

در این قسمت ، یک مربی گیاه خوار 15 ساله به من ملحق می شود یک پادکست توانمندسازی مواد غذایی خام برای صحبت در مورد سفر خود از طریق سلامت از رژیم غذایی استاندارد آمریکایی (SAAD) به گیاه خواری وگان و زندگی بهتر. او همچنین در بلیز به عقب نشینی گیاه خواران می پردازد.

در این قسمت خواهید آموخت:

How️ چگونه برای دستیابی به اهداف بدن خود گیاهخواری خام بسازید
️ چگونه اطرافیان شما و کشوری که در آن زندگی می کنید می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد
️ چرا ذهن شما می تواند بزرگترین چیزی باشد که شما را از سبک زندگی سالمی که می خواهید دور می کند

قسمت کامل را بشنوید:

منابع قسمت:

🥊 برنامه آموزشی و مربیگری دلیله
🥊 کانال یوتیوب دلیله
من یک محصول ناقص را درب من تحویل می دهم. اینجا 10 دلار است خرید کنید و جعبه ناقص خود را با میوه ها و سبزیجات ارگانیک ایجاد کنید.
💞 به گروه فیس بوک بپیوندید برای حمایت در سفر سلامتی خود
🧘🏿 آیا علاقه دارید مربی شوید؟ درباره بیشتر بدانید IIN
کتاب من را رزرو کنید ، شما می توانید از عهده سلامت بودن برآیید
🍓 30 روز چالش خام وگان
🧘🏿 برای مشاوره رایگان برنامه ریزی کنید
📧 به من ایمیل بزن برای ارسال س questionال و دریافت پادکست در مورد توانمندسازی غذای خام

توصیه هایی برای کتاب:

// رهبر Samantha Salmon

مربی بهداشت جامع دارای مجوز

// مربی GOST Drela

مربی ، مربی ، زنی که الهام بخش است

اطلاعات ارائه شده در این پخش فقط برای اهداف آموزشی است و به عنوان توصیه پزشکی در نظر گرفته نشده است. این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو یا مشابه در کشور شما ارزیابی نشده است. این محصولات / خدمات برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده است.

کپی رایت © 2019



دیدگاهتان را بنویسید