چگونه در ناشناخته ها روی زمین بمانیم [Guest Post] – Raina Dawn Lutz



در حالی که بیشتر اینها ساده است ، اما دو راه دیگر وجود دارد که چگونه کار در باغ شما می تواند عملکرد سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند.

قدرت نور خورشید

اکثر ما می دانیم که بیشتر ویتامین D ما از خورشید تامین می شود. برخی از غذاها حاوی این ماده مغذی حیاتی هستند ، از جمله ماهی آزاد ، ماهی تن ، شاه ماهی ، ساردین ، ​​روغن ماهی ، زرده تخم مرغ و غذاهای غنی شده ، اما دریافت آن از خورشید ساده ترین راه برای اطمینان از داشتن مقدار کافی آن است.

چرا من در مورد ویتامین D صحبت می کنم؟

سهم آن در سلامت استخوان ها ، به ویژه نقش آن در جذب کلسیم ، به خوبی شناخته شده است. اما مطالعات فزاینده ای در مورد اثرات آن بر سلامت سیستم ایمنی بدن در حال انجام است و شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ما ممکن است بیش از آنچه قبلاً متوجه شده بودیم دچار کمبود ویتامین D باشیم ، به ویژه در میان ما که در آب و هوای سردتر زندگی می کنیم.

خبر خوب – باغبانی – راهی عالی برای جذب نور خورشید ، افزایش ویتامین D و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن است.

همه چیزهای کثیف زندگی می کنند

ماندن در فضای باز به ما امکان دسترسی به نور خورشید را می دهد. اما آیا می دانستید که خاکی که روی آن راه می روید ویژگی های مهمی برای زندگی دارد؟ و نه فقط برای گیاهان ما.

شواهد فزاینده ای وجود دارد که میکروبیوم روده (همچنین به عنوان فلور روده نیز شناخته می شود) به طور مستقیم بر توسعه و عملکرد سیستم ایمنی تأثیر می گذارد.

“مطالعات در حال بررسی اثرات میکروبیوم روده بر سلامت کلی ، وضعیت روحی و گوارشی هستند. نشان داده شده است که باکتری های روده از طریق سیستم عصبی ، ایمنی و غدد درون ریز با مغز در تعامل هستند و شواهد فزاینده ای وجود دارد که میکروب های سالم می توانند بهبود یابند. خلق و خوی در افراد مبتلا به افسردگی و در افراد بدون افسردگی ، و مدیریت وزن و موارد دیگر را پشتیبانی می کند. ما نمی توانیم توجه نکنیم»
-راینا لوتز ، RHN

بهبود فلور روده یک کار چالش برانگیز است که بسیار چالش برانگیزتر از افزودن پروبیوتیک های تجاری به لیست مکمل های ما است. بیش از 20 درصد میکروبیوم توسط محیط ، از جمله رژیم غذایی و شیوه زندگی تشکیل می شود.

یکی از راههای عالی برای پر کردن گیاه در میکروبیوم ، تعامل با خاک باغچه است. خاک حاصلخیز مملو از میکروبیوتای غنی است ، که می توانید با استنشاق “توده کوچک میکروبیوم که از خاک بیرون می آید” در حین حفاری در گل ، ریشه کن کردن علف های هرز ، کاشتن دانه ها و جمع آوری سبزیجات خوشمزه از آن بهره مند شوید.

سیستم ایمنی بدن شما نه تنها از مزایای آن برخوردار است ، بلکه قرار گرفتن در معرض میکروبیوم های خاک نیز باعث تقویت عملکرد سیستم ایمنی و کاهش افسردگی می شود.

پایداری غذا

افسردگی و استرس می توانند عوارض جانبی شایع یک وضعیت جدی جهانی باشند ، به ویژه هنگامی که این وضعیت باعث افزایش انزوا می شود. برخی واکنش ها به همه گیری فعلی از جامعه جدا شده است. مردم پشت سر هم برای غذا صف می کشند ، از بیمارستان ماسک می زنند ، “فاصله اجتماعی” ایجاد می کنند تا از خود محافظت کنند …

و من نمی گویم همه این استراتژی ها بد هستند ، اما ما باید مراقب باشیم تا به خاطر داشته باشیم که این فرصتی برای قوی شدن به عنوان یک جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید