چرا به “کنترل دسته ای” نیاز ندارید [You Already Have it] – Raina Dawn Lutz



اگر قبل از اینکه ما جنگل های بتنی و مراکز خواربارفروشی داشته باشیم ، خود را مردی در بوته و یک مرد طبیعی تصور می کردید ، واقعاً نگران قسمت های غذا نخواهید بود ، درست است؟

اگر گرسنه بودید ، غذا می خوردید و غذا می خوردید ، و اگر بیش از حد غذا خوردید ، وقتی سیر شدید ، دیگر غذا را ترک می کنید.

چگونه آن را از دست دادیم؟

بیایید امروز به فرهنگ رژیم برویم. به ما گفته می شود که برای حفظ کنترل قسمت های زیر انگشت شست باید “اراده” داشته باشیم. به ما گفته می شود که برای موفقیت باید غذاهای خود را بشماریم ، پیگیری کنیم ، نگران باشیم ، قضاوت کنیم و آنها را خرد کنیم.

این ….. این دروغ است.

و بخشها؟

بخش ها نباید مساله ای باشد که بر آن تاکید می کنید.

بگذارید این را برای شما حذف کنم!

شما هنوز مرد طبیعی هستید که از میان بوته ها می دوید. می توانید سیگنال های معده را بیاموزید و قبل از سیر شدن متوقف شوید. اگر در حدود 80 stop توقف کنید ، حرکت نمی کنید.

وقتی به دنیا آمدید ، با یک ردیاب سرو داخلی ساخته شده اید: معده شما. به شما می گوید چه زمانی باید غذا بخورید و چه زمانی سیر هستید. شما نیازی به وزن ، شمارش یا اندازه گیری غذا ندارید و نیازی به کتاب ، گوگل یا رژیم غذایی ندارید تا به شما بگوید چقدر باید بخورید.

برای یادگیری این موضوع و یافتن مکان مورد علاقه خود زمان و تمرین لازم است. اما هنگامی که این کار را انجام می دهید ، هرگز دستگاه گوارش را با غذای زیاد بیش از حد بار نمی کنید و به طور ناخوشایندی پر نمی شوید.

واقعاً می تواند به همین سادگی باشد. هنگام گرسنگی غذا بخورید ، وقتی سیر شدید غذا را متوقف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید