چرا اندازه من کاهش می یابد اما من وزن کم نمی کنم؟


رژیم غذایی و کاهش وزن یک علم است. فراموش نکنید که کاهش وزن بدون اصول ارزش ندارد. برای کاهش وزن ، باید اصول متابولیسم بدن را بدانید. همچنین باید اطلاعات کافی در مورد همه محصولات داشته باشید. کاهش اساسی وزن به سختی قابل برگشت نیست. در برخی موارد ، ممکن است کاهش اندازه مشاهده کنید. اما وزن کم نکنید. به نظر شما چرا این چنین است؟ در این مقاله می خواهیم شما را به طور کامل با این موضوع آشنا کنیم. پس به ما بپیوندید.

چرا اندازه کاهش می یابد اما من وزن کم نمی کنم
18 مرد دارای اضافه وزن سنگین در ترازوی حمام

ترازو حقیقت را به شما نمی گوید

بهتر است ابتدا با این عبارت شروع کنید. ترازو حقیقت را به شما نمی گوید. معنی آن چیست؟ خوب ، همه ما برای کاهش وزن به ترازو متکی هستیم. وقتی ترازو تعداد کمتری نشان می دهد ، خوشحال می شویم و می گوییم لاغر هستیم. پس چرا ترازو حقیقت را به ما نمی گوید؟ به گفته بسیاری از متخصصان تغذیه داخلی و خارجی ، برای کاهش وزن باید از متر استفاده کنید. شمارنده بهترین ابزار و مقیاس برای اندازه گیری کاهش وزن یا چاقی است. پیشخوان هرگز به شما دروغ نمی گوید. این در حالی است که ترازو خیلی به شما دروغ می گوید.

بنابراین س theال این است که چرا و چگونه Libra به ما دروغ می گوید؟ در حقیقت ، ابتدا باید به این سال پاسخ دهید. چرا می خواهید وزن کم کنید؟ اگر پاسخ شما بیشتر سلامت یا زیبایی بدن است ، نیازی به ترازو ندارید. در طول رژیم غذایی سعی می کنید میزان چربی بدن را کاهش دهید. کاهش چربی بدن به شما کمک می کند اندامی سالم ، تنیده و زیبا داشته باشید.

حجم در مقابل وزن کاهش اندازه در مقایسه با کاهش وزن

بهتر است کمی آنلاین جستجو کنید و میزان چربی را بدست آورید. در برخی از مقالات عکس هایی را مشاهده می کنید که یک پوند چربی و یک پوند ماهیچه یا همان ماهیچه را مقایسه می کنند. چربی حدود 6-7 برابر حجم ماهیچه است. بنابراین با کاهش یک پوند چربی خالص ، اندازه آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهید. این تا زمانی است که فقط یک پوند وزن خود را کاهش داده باشید. در عین حال ، افرادی که از ورزش برای کاهش وزن استفاده می کنند ، بیشتر احتمال دارد که وزن خود را کاهش دهند تا کاهش وزن. این به این دلیل است که با کاهش بافت چربی ، بدن شروع به تولید بافت ماهیچه ای می کند.

به این ترتیب ، شما مقدار زیادی چربی از دست می دهید و احساس کاهش اندازه می کنید. در عین حال به دلیل عضله سازی کاهش وزن وجود ندارد.

چرا اندازه من کاهش می یابد اما من وزن کم نمی کنم

به فکر سلامتی خود باشید

در نهایت ، بهتر است اعتماد به نفس داشته باشید. اگر احساس می کنید کالری مناسب مصرف می کنید و رژیم ورزشی روزانه دارید ، نگران نباشید. در واقع به جای تکیه بر ترازو ، یک متر را جایگزین کنید. اندازه قسمت های مختلف بدن خود را به صورت هفتگی ثبت کنید. اگر با وجود رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی ، وزن خود را کم نکرده اید یا لاغر نشده اید ، باید با متخصص تغذیه مشورت کنید. البته این بعید است.

بنابراین دوستان ، نظر شما در مورد کاهش سایز و ارتباط آن با کاهش وزن چیست؟ آیا از این مشکل رنج می برید؟ آیا برای حل این مشکل با پزشک مشورت کرده اید؟ تجربیات خود را با ما و دیگر رفقا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید