پادکست قسمت 163: در اینجا HPA ، بهینه سازی تیروئید و متابولیسم آمده است


چگونه می توانید متابولیسم خود را کنترل کرده و اهداف تناسب اندام خود را بهینه کنید؟ لیسی دان ، متخصص تغذیه و بنیانگذار UpliftFit Nutrition ، در مورد هورمون ها صحبت می کند و اینکه چرا و چرا باید بفهمید که چگونه می توانید بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

همه اطلاعات و پیوندهای این قسمت را می توانید در آدرس زیر بیابید https://holisticwellness.ca/episode163به

برای گوش دادن در iTunes ، Stitcher یا Spotify اینجا را کلیک کنید:

iTunes – اینجا را کلیک کنید
Stitcher – اینجا را کلیک کنید
Spotify – اینجا را کلیک کنید

مطمئن شوید که در پادکست iTunes مشترک شوید و برای ما امتیاز و بررسی بگذارید!

موضوعات مورد بحث در این قسمت:

  • HPA چیست؟
  • چگونه HPA شکست می خورد و به دنبال چه چیزی است
  • مشکلات تیروئید و بیشترین تأثیر بر سلامت تیروئید
  • ارتباط بین غده تیروئید و متابولیسم
  • چگونه می توانید متابولیسم خود را بهینه کرده و کنترل کنید
  • نکات و ترفندهایی که می توانید برای بهینه سازی اهداف خود از نظر تناسب اندام و تناسب اندام استفاده کنید
  • آموزش بر اساس چرخه شما انجام می شود
  • برخی از استراتژی های کلیدی خواب کافی است

غذاهای آماده اصلی:

  • هنگامی که یک عامل استرس زا رخ می دهد ، بدن ما آن را به عنوان یک تهدید درک می کند. و ممکن است اتفاق بیفتد که به مرور زمان ، این عامل استرس زای داخلی یا خارجی باعث می شود که ما در طول محور GPA مقررات را کاهش دهیم. این زمانی است که ما شروع به ایجاد یک چرخه نامنظم یا از دست دادن چرخه قاعدگی می کنیم.
  • انواع ریزمغذی ها یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای تسهیل سلامت روده و میکروبیوم سالم انجام دهید.
  • غده تیروئید نیروی متابولیسم ما است.
  • برای دستکاری در بدن خود ، باید بدانیم چه مقدار غذا و چه مقدار انرژی دفع می کنیم.
  • خواب اساساً سرویس نظافت منزل ما است. این به از بین بردن تمام التهاب و سموم از بدن کمک می کند و به ما در طراوت کمک می کند.

مراحل عمل:

  • رژیم غذایی خوب و با کیفیت ضد التهاب دریافت کنید.
  • به این اختلالات غدد درون ریز نگاه کنید.
  • مطمئن شوید که قند خون خود را متعادل کرده اید.
  • اگر می خواهید روده ها را درمان کنید ، از غدد فوق کلیوی و استرس شروع کنید. همچنین وضعیت تغذیه و وضعیت کبد خود را بررسی کنید.
  • اگر سطح کورتیزول شما بالا یا پایین است ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید تمرکز بر تمرینات مقاومتی حداکثر 1 ساعت ، 4 تا 5 بار در هفته است.
  • ایده هایی برای خواب کامل:
  • حداقل 2 ساعت قبل از خواب چراغ آبی را خاموش کنید.
  • حداقل 30 دقیقه قبل از خواب تمام لوازم الکترونیکی را خاموش کنید.
  • قبل از خواب مقداری کربوهیدرات بخورید.
  • اطمینان حاصل کنید که اتاق خواب شما خنک باشد.
  • مطمئن شوید که یک تشک خوب و با کیفیت دارید.
  • از مصرف کافئین در اواخر شب خودداری کنید.

لیسی گفت:

“قطار. و اگر احساس می کنید که نیاز به استراحت دارید ، به بدن خود گوش دهید و استراحت کنید.

“گند بخر. غذای بد ، آب زشت ، فیلتر هوای بد ، افراد بد را قطع کنید. زیرا همه این موارد می تواند بر سلامت ما تأثیر بگذارد. “

ممنون که گوش دادید!

اطلاعیه های مهم:

برنامه جدید ما ، برنامه تنظیم مجدد آدرنال را به مدت 28 روز بررسی کنید. اگر احساس خستگی می کنید ، مضطرب هستید ، وزن اضافه می کنید ، نمی توانید بخوابید و احساس می کنید که نیاز به تنظیم مجدد دارید ، این برنامه عالی است! غدد فوق کلیوی ما در هنگام بازیابی سلامت هورمونی مورد توجه هستند. به همین دلیل است که ما در این برنامه یک رژیم غذایی مغذی ، برنامه ورزشی ، تمرینات تنفسی و موارد دیگر را قرار داده ایم تا به شما کمک کنیم تا حد ممکن احساس خوبی داشته باشید! در این پیوند به برنامه تنظیم مجدد آدرنال بپیوندید – https://bit.ly/28dayadrenalresetبه

مشترک خبرنامه ما در holisticwellness.ca/ خبرنامه و در اینستاگرام با من تماس بگیرید ، holisticwellnessfoodieبه اگر می خواهید چیزی را برای من گسترش دهید ، به من اطلاع دهید. همچنین اگر در هر پلتفرمی پادکست که به ما گوش می دهید ، رتبه بندی یا بازبینی کنید ، به این معنی است.

پیوندهایی به مواردی که در نمایش در مورد آنها صحبت می کنم:

  • سر به eatonhemp.com برای ذخیره 20 of از کل سایت با کد کوپن HEALTHYHORMONES. من کاملاً دانه های کنف سرخ شده با افرا و طیف وسیعی از روغن CBD اضافی که هنگام خواب استفاده می کنم را دوست دارم. https://eatonhemp.com
  • آویز مورد علاقه من برای حفاظت از EMF و پشتیبانی از استرس. با کلیک روی این پیوند اینجا -> تا 50٪ در آویز HARMONI صرفه جویی کنید https://www.wendymyersdetox.com/2CN2HP5/BP658/؟uid=39
  • در هر محصول Organifi در 15 Save صرفه جویی کنید orgafishop.comبه ترکیب جدید هورمونی زنانه Organifi Harmony و پودر آب سبز زیبا را مشاهده کنید. از کد HEALTHYHORMONES استفاده کنید. آب سبز را اینجا ببینید – https://www.organifishop.com/products/organifi-green-juice-1-bottle
  • محصولات CANPREV را در فروشگاه های مواد غذایی سالم کانادایی و به صورت آنلاین در Natures-Source.ca بررسی کنید- من شخصاً پودر و کلاژن MYCO10 آنها را دوست دارم. همچنین دوست دارم آمینو اسیدهای آنها را قبل یا بعد از تمرین به کوکتل ها اضافه کنم. فواید من L-glutamine و L-tyrosine است. سر به https://canprev.ca برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات Canprev. حتماً لیپوزوم های جدید Canprev را بررسی کنید. من در حال حاضر از ویتامین C لیپوزومی و کورکومین آنها استفاده می کنم ، و غذاهای دیگر به زودی ارائه می شود! – https://canprev.ca/products/curcumin100-liposomal

https://canprev.ca/products/vitaminc1000-liposomal

لیسی را از کجا می توانید پیدا کنید:

Instagram Lacey (faithandfit)

فیس بوک لیسی

سایت لیسی

کجا می توانی مرا پیدا کنی:

اینستاگرام سامانتا

فیس بوک سامانتا

سایت سامانتا

توییتر سامانتا

پادکست انجمن خصوصی هورمون های سالم برای زنان

چگونه می توانید با من کار کنید:

سقوط کرد!

در Pinterest به اشتراک بگذارید



دیدگاهتان را بنویسید