ویژگی های رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن


رژیم غذایی – رژیم غذایی برای کاهش وزن و غذا یکی از مهمترین مشکلات و نیازهای افرادی است که بدنبال شکل بدنی هستند یا چاقی را عامل خطری برای سلامتی خود می دانند.
اگر فکر می کنید چاقی سلامت شما را تهدید می کند ، سالم غذا بخورید دکتر تغذیه این امر برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن ضروری است. حاضر کاهش وزن موضعی همچنین دریافت کنید.

تمام مواد مغذی را داشته باشید

  1. یک رژیم غذایی خوب شامل مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و کالری برای عملکرد روزانه بدن است.

یک رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه را بدون هیچ گونه ضعف یا بیماری برای شما فراهم می کند.

رژیم غذایی

مطابق عادات غذایی خود باشید

  1. دکتر تغذیه رژیم غذایی شما با توجه به عادات غذایی و سلیقه شما طراحی شده است تا بتوانید از آن پیروی کرده و به آن وفادار باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. به همین دلیل ، وزن کاهش یافته به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام این نوع رژیم ها می افتند.

هدف اصلی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تعیین کنید که آیا رژیم کاهش وزن یک انتخاب سالم است یا خیر. شما باید انتخاب های خود را محدود کنید تا در نهایت به انتخاب مطلوب برسید. انتخاب شیوه مناسب برای شیوه زندگی و رژیم غذایی و ورزش.

رژیم غذایی

گرسنه نباشید

  1. مهم است که رژیم غذایی شما را به گرسنگی سوق ندهد. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذاها شما را اشباع می کنند و اشتها را کاهش می دهند ، در حالی که وفاداری به رژیم را بدون احساس بیهودگی حفظ می کنند. نه این که شما آنقدر گرسنه بودید که بتوانید حتی یک سنگ بخورید.

راحت باش

  1. هنگام در نظر گرفتن هرگونه رژیم غذایی ، از خود بپرسید: “آیا این چیزی است که من مایل هستم تا پایان عمر از آن پیروی کنم؟” اگر نه ، در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما است!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. آیا غذا یا نوشیدنی ای وجود دارد که بخواهید در دراز مدت با آن ترکیب کرده و میل کنید؟ در برخی از برنامه ها لازم است غذا را با نوشیدنی جایگزین کنید ، که برای افرادی که دائما در حال دویدن هستند مفید است ، اما برخی افراد ترجیح می دهند غذا بنوشند.

زیاد وقت نگیرید
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که شامل غذاهای غیرمعمول است و نیاز به ساعت ها در آشپزخانه دارد ، ممکن است مناسب کسی باشد که زمان و پول کافی دارد ، اما نه همه.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی رژیمی است که اصلا به آن فکر نمی کنید. این تصور که رژیم دارید می تواند منجر به حالت وسواسی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. به دنبال برنامه ای باشید که به شما در مورد عادات بدی که از داشتن برنامه سالم و مغذی جلوگیری می کند هشدار دهد. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا به تمیز کردن بشقاب های فرزندان خود عادت دارید ، سعی کنید از آنها دوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید