هیچ وقت فکر نمی کردم این روز را ببینم


همانطور که می گویند یک دقیقه گذشت!

اما فکر می کنم او برگشته است.

این بار وقتی در سال 2014 دوباره شروع به کار کردم ، محتوای بسیار قدیمی را بازیافت می کردم. من نیاز به راهنمایی / اطلاعات داشتم تا بتوانم دوباره مراحل را برای شکستن خودم انجام دهم. من می دانم که این علم موشک نیست ، اما شما می دانید. انجام کارهای بدیهی همیشه آسان نیست.

به هر حال … من کمتر از چند ماه به 51 سال دارم و این را احساس کردم! با توجه به وزن من به دهه 340 بازگشتم (فردا رسماً خودم را وزن می کنم) ، اما از آخرین باری که وارد سیستم شده ام ، همچنین مبتلا به فیبرومیالژیا تشخیص داده شده ام ، که جالب نبود. ترکیبی از این و همه گیری همه گیر من را به شخصی تبدیل کرد که از راه رفتن دوباره در پیاده رو آسیب می دید. این روزها زیاد می نشینم.

حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد! تا اینجا من قصد دارم اهداف و مقاصد خود را تعیین کنم و به زودی برمی گردم تا بیشتر به دست آورم. من هنوز می خواهم پیرزنی باشم که کوه می کند …

از 24 مه 2014:

چه می کنم و چه نمی کنم.

اگر این مطلب را می خوانید ، از شما متشکرم. اگر دوست یا عضوی از خانواده هستید ، به خصوص اگر شخصاً مرا ببینید ، در اینجا مواردی است که باید به عنوان یک فرد حامی بدانید.

• من رژیم نمی گیرم. من خودم را بر اساس تصور اکثر مردم محدود نمی کنم. اما من سعی می کنم عادات غذایی خود را بر اساس اطلاعات موجود در غذایمان و بر اساس عقل سلیم آشتی دهم. من می خواهم غذا بخورم.

• من نمی خواهم چیزهای مصنوعی بخورم. من نمی خواهم شیمی سخت بخورم. من نمی خواهم آسپارتام کم چرب و چربی مصنوعی داشته باشم. من کره و شکر می خورم ، اما تا جایی که می توانم غلات کامل بخورم و سعی می کنم غذا بخورم غذاهای کامل تا آنجا که می توانم (نه ، نه در فروشگاه). من میوه و سبزیجات زیادی می خورم ، اما آیا خوردن پیتزا یا پای را ترک می کنم؟ خیر

• این روزها من برچسب های بیشتری می خوانم ، اما نه فقط در مورد کالری و چربی.

• امیدوارم از مصرف دارو برای مواردی مانند فشار خون بالا و چغندر خودداری کنم. می خواهم احساس خستگی را کنار بگذارم همیشهبه

• من به طور مرتب به پزشک مراجعه می کنم و به توصیه های او عمل می کنم. (بعد از یک سال کار نکردن دوباره بیمه سالم دارم!)

• من هر روز به مصرف ویتامین های خود ادامه خواهم داد.

• من روزانه مقدار زیادی آب می نوشم (و نوشیدن نوشابه را بیشتر متوقف می کنم).

• من خواهم ادامه بده آره ورزش منظم و
ایجاد قدرت و استقامت

• به کار بر روی شاد بودن و فرد خوب بودن ادامه خواهم داد.

• اگر بد شوم ، خودم را برمی دارم و دوباره امتحان می کنم و هرگز از تلاش خود دست نمی کشم.

اهداف:

وزن
1. رسیدن به 325 (به طور تصادفی اما هنوز)
2. رسیدن به 300
3. به طور مداوم زیر 300 فرو می رود
4. 250
5. 200
6 ؟؟؟

من خودم علاقه ای به لاغر شدن ندارم. من علاقه مند هستم که از نظر جسمی احساس راحتی کنم و هر کاری که می خواهم انجام دهم. آخرین باری که 250 ساله بودم ، چنین احساسی داشتم. بنابراین خواهیم دید که چگونه پیش می رود.

تناسب اندام
1. 20 دقیقه پیاده روی کنید
1a هر روز پیاده روی کنید
2. مایل 20 دقیقه ای را پیاده روی کنید
3. با راحتی 2 مایل پیاده روی کنید
4. به راحتی 5.1 کیلومتر پیاده روی کنید
5. Couch to 5K را دوباره اجرا کنید

… به علاوه یوگا!

من می خواهم همه کارها را انجام دهم.

خوشحالم که برگشتی

چطور هستید ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید