نکاتی در مورد استفاده از یک مجله تغذیه برای کاهش وزن موفق و تغذیه سالم – Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



ابداع استراتژی های موفق برای ایجاد و پیروی از رژیم غذایی برای کاهش وزن یا حتی حفظ الگوی تغذیه سالم ، جام مقدس برای بسیاری از زنانی است که در تمام طول زندگی خود با وزن دست و پنجه نرم کرده اند. من می دانم چه کردم و اکنون با همه چیزهایی که زندگی ارائه می دهد مبارزه می کنم. من غذا را برای سوخت ، انرژی و نشاط با در نظر گرفتن زندگی و احساساتم اشتباه نمی گیرم. برخورد با هدایای شگفت انگیز و مشکلات پیری.

اگر مثل من هستید ، ممکن است هنوز به دنبال یک پاسخ باشید تا شما را به طرز جادویی تغییر دهد. یک قرص جادویی برای تسهیل تغییر.

خانمها ، پاسخ در مغز شماست. بدون قرص جادویی جادو این است که می توانید از روشهای ابتکاری برای اقدامات جدید استفاده کنید.

یادگیری مهارت های جدید چیزی است که باید به روش جدیدی انجام شود. آموزش چیزی است که می توانید انجام دهید. شما تمام عمر این کار را کرده اید.

خوشبختانه ، تسلط بر مهارت های تغذیه سالم شما را به سالهای 60 ، 70 و بعد از آن بسیار بهتر هدایت می کند. وقتی به وضعیت موجود می روید ، تحت تأثیر دیدگاه غذایی که از طریق تبلیغات بر روی شما ریخته می شود ، خواهید بود. غذای زیبایی که دوست دارید ، دوست شما می شود ، شما را راضی می کند و حتی جایگزین یک عزیز می شود! در سن شما ، تبلیغ کنندگان خود را مجبور به خوردن غذاهای ناخواسته خود نمی کنند!

نکته زیبایی که در علم تغذیه سالم می آموزم این است که تقریباً همه کارهایی که برای کاهش وزن باید انجام دهیم ترکیبی از اقدامات و فعالیتهایی است که به ما امکان می دهد با موفقیت وزن خود را کاهش دهیم ، استخوان ها را تقویت کنیم و مغز سالم داشته باشیم.

و جادو برای من این است که وقتی این مهارت ها را یاد می گیریم ، از عمل یادگیری سود می بریم و فرصت های یادگیری خود را گسترش می دهیم. به عبارت دیگر ، ایجاد عادت های خوب منجر به توانایی شما در ایجاد عادت های بهتر می شود.

نگه داشتن مجله غذایی یکی از مهارتهایی است که اگر یاد بگیرید که به آن تکیه کنید ، اهداف کاهش وزن شما را پشتیبانی می کند. موفق ترین افرادی که وزن کم می کنند و به اهداف زندگی می رسند ، در مطالعات تحقیقاتی مشاهده شده اند و داشتن مجله تغذیه موفقیت شما را ثابت کرده است.

هدف مجله مواد غذایی.

اگر به خاطر دارید که هدف از استفاده از مجله غذایی کاهش وزن و عدم وجود آن است ، می توانید تلاش بیشتری برای یادگیری نحوه تکیه بر آن انجام دهید.

یک دفترچه خاطرات یا مجله غذایی شامل چه مواردی است؟

دو فاکتور اصلی در تهیه مقاله در زمینه مواد غذایی دخیل است:

1. مکانی برای ثبت آنچه که می خواهید و چه مقدار بخورید.

2. مکانی برای پیگیری آنچه ، چه موقع ، چقدر خوردید.

روشهای زیادی برای نگه داشتن یک مجله غذایی وجود دارد ، اما هر رویکرد موفق هم شامل مکانی برای ثبت برنامه شما و هم مکانی برای ثبت مواردی است که واقعاً به بدن خود وارد می کنید.

علاوه بر این ، چند مورد دیگر وجود دارد که باید آنها را پیگیری کنید تا دریابید چه چیزی شما را به انگیزه یا به روز می کند و چه چیزی شما را از راه دور نگه می دارد.

3. مراقب احساسات قبل و بعد از خوردن غذا باشید. اغلب ما به دلیل اختلالات احساسی یا کسالت غذا می خوریم. پیگیری احساسات و میزان گرسنگی هنگام غذا خوردن ، فرایندهای داخلی شما را از مغز ناخودآگاه شما باز می کند. خودآگاهی آموزش است!

4- هدف خاص خود و دلیل اینکه می خواهید به آن برسید را دنبال کنید. ما نیاز به انگیزه قوی برای تغییر عادات داریم ، زیرا ماهیت تغییر عادت از منطقه راحتی به ناراحتی از چیزی ناآشنا می رسد.

اگر هدف خود را بنویسید و آن را بسیار مشخص کنید و زمان خود را صرف فکر کردن و نوشتن در مورد دلیل رسیدن به آن کنید ، این افکار می تواند انگیزه احساسی شما را برای ایجاد تغییرات لازم برای انتخاب متفاوت غذا ، بیدار کند.

به یاد داشته باشید که افکار شما احساسات شما را ایجاد می کند و احساسات به شما انگیزه انجام یا عدم انجام کاری را می دهد. و در نهایت ، این اقدامات به شما نتیجه می دهد.

چرا کار می کند؟

محققان معتقدند موفقیت در استفاده از مجله تغذیه برای کاهش وزن پایدار ناشی از آگاهی و مسئولیت پذیری است. اغلب ما نمی دانیم چه مقدار غذا می خوریم ، و نوشتن آن به ما فرصتی برای تخمین تعداد یا اندازه وعده ها می دهد. وقتی این را بنویسیم ، در قبال خود مسئول می شویم. وقتی مجله تغذیه خود را با مربی ، مربی یا شریک خود به اشتراک می گذاریم ، مسئولیت متفاوتی داریم. گاهی فقط بی میلی برای نوشتن چیزی میل شما به خوردن غذاهای خاص را تغییر می دهد.

استفاده از تخیل برای تصور نحوه خوردن ظرفی که در حال برنامه ریزی آن هستید نیز شانس موفقیت شما را افزایش می دهد.

تغییر عادات کلید موفقیت است

اگر در حال تغییر عادات غذایی قدیمی هستید ، استفاده از یک مجله تغذیه از طراحی مغز شما برای حمایت از شما در این روند استفاده می کند. استفاده از log power قشر جلویی (PFC) شما را فعال می کند، مدیرعامل ذهنی شما ، سر مغز و زندگی شما. PFC شما برنامه ریزی خوبی را انجام می دهد ، برنامه را دنبال می کند و می فهمد که آنچه بلافاصله انجام می دهید در دراز مدت بر شما تأثیر می گذارد.

اگر در پایان روز اغلب جلوی یخچال می ایستید و می پرسید: “من چه چیزی را دوست دارم؟” شما از PFC خود استفاده نمی کنید ، بلکه از مغز لیمبیک خود استفاده می کنید ، که هیچ تصوری از آینده ندارد ، اما فقط به دنبال لذت فوری است. این قسمت از مغز شما به احتمال زیاد برای مدت طولانی کار می کند و نورون هایی را که به هم متصل می شوند به خاطر می آورد. هرچه بیشتر با استفاده از PFC خود تمرین کنید ، این عادت قوی تر می شود. بدون یادگیری مهارت های جدید زندگی از ناخودآگاه خود ، به احتمال زیاد هرگونه دستیابی به اهداف کاهش وزن و سلامتی خود را از بین خواهید برد.

به یاد داشته باشید که برای ثبت موفقیت آمیز غذا ، باید غذا در خانه داشته باشید ، آماده پخت یا از قبل پخته شده. می توانید حدود 8 مرحله برای ساده سازی برنامه ریزی وعده های غذایی را در این پیوند بخوانید.

1. تصمیم بگیرید که کدام مجله / دفتر خاطرات برای سبک زندگی و شخصیت شما مناسب است.

اگر کاغذ را در آشپزخانه ذخیره می کنید ، می توانید روز بعد برنامه غذایی خود را بنویسید. می توانید یک دفترچه کوچک در کیف خود داشته باشید تا ابتدا غذا را در زمان واقعی ردیابی کنید. شاید بخواهید از قسمت یادداشت ها در تلفن خود یا از برنامه غذایی مانند myfittnesspal استفاده کنید. تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما کار می کند.

2. تصمیم بگیرید که چند بار بنویسید.

چه موقع برای غذا برنامه ریزی می کنید؟ قبل از رفتن به تخت خواب؛ بعد از شام؟ شما می خواهید زمانی را در روز اختصاص دهید تا بتوانید آنچه را که می خورید پیگیری کنید.

3. تصمیم بگیرید که چه چیزی را دنبال خواهید کرد.

اگر دوست دارید صفحات گسترده Excel ایجاد کنید و چندین نقطه داده را پیگیری کنید ، می توانید تصمیم بگیرید که می خواهید از چه مواردی پیگیری کنید.

در اینجا توصیه های من برای ردیابی است:

الف. پروتکل قدرت عمومی شما. آنچه را برای کاهش وزن انتخاب می کنید ؛ چقدر و چه موقع آن را می خورید آن را بنویسید. آن را راضی کننده و مقاوم کنید.

ب- برنامه غذایی شما برای 24 ساعت آینده شامل صبحانه ، ناهار و شام. این همان چیزی است که PFC شما برای شما برنامه ریزی کرده است تا وزن خود را کاهش دهید و همیشه گرسنه نباشید.

ج- واقعاً چقدر و در چه ساعتی غذا می خورید. حتماً هرگونه تنقلات یا نوشیدنی را بنویسید. حتی اسنک های مفید (مانند چوب هویج) را نیز ضبط می کند.

موارد دیگری که باید برای درک و تغییر الگوهای غذایی احساسی تغییر دهید:

د) قبل و بعد از غذا چقدر گرسنه بودید؟

ه) لحظات استرس زا یا احساسی را که در روز شما بوجود آمده است بنویسید. با این شرایط چگونه برخورد کردید؟

F. هر گونه شگفتی که ممکن است آموخته باشید.

4- ثابت قدم باشید. هر روز غذا را ثبت کنید.

5. موفقیت خود را در برابر مجله تجزیه و تحلیل کنید.

اگر هر هفته با موفقیت وزن خود را کاهش می دهید ، کارهایی را که انجام می دهید ادامه دهید. به یاد داشته باشید که وزن شما به طور طبیعی تا 3 # ثانیه در روز متغیر است و شما می خواهید حداقل 2 تا 6 هفته از داشتن یک دفتر خاطرات برای تعیین اینکه آیا برنامه شما کار می کند ، جمع کنید.

اگر برنامه شما در 2-4 هفته نتایج مطلوب را به همراه نداشت ، برنامه خود را با مربی یا مربی مرور و تنظیم کنید.

خانمها ، در هر سنی تغییر عادات ایجاد شده در طول سالها با تمرینات زیاد ، با آموختن مهارتهای جدید به زمان و صبر نیاز دارد. استفاده از دفتر خاطرات یک مهارت جدید است – از آن برای توجه به آنچه می خورید ، نحوه واکنش شما به نوسانات وزن ، گرسنگی ، احساسات استفاده کنید. افکار شما در مورد هر موفقیت و اشتباهی به شما درک عمیقی از انسانیت شما و توانایی شما برای تبدیل شدن به شخصی که می خواهید داشته باشید.

به یاد داشته باشید که شما یک شیوه زندگی سالم را انتخاب می کنید تا انرژی و نشاط لازم را برای زندگی خود داشته باشید. این شد یه چیزی.

پت بوپر بکر مربی معتبر وزن و زندگی است. او زنان بالای 50 سال را آموزش می دهد که در بیشتر زندگی خود با پرخوری مبارزه کرده اند. او به آنها می آموزد که چگونه وزن کم کنند ، پرخوری احساسی را کنار بگذارند و یاد بگیرند که امروز زندگی خود را دوست داشته باشند و در مورد آینده آنها هیجان ایجاد کنند. او مطمئن است که برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.

به پادکست هفتگی “هرگز در کاهش وزن عجله نکنید” در iTunes ، Stitcher یا هر کجا که به پادکست های مورد علاقه خود گوش می دهید گوش دهید.



دیدگاهتان را بنویسید