رژیم لاغری سریع

نکاتی برای حفظ مسیر در هنگام سفر


توسط کیتلین اچ،

۱۵ نوامبر ۲۰۲۱

توصیه های مسافرتی

فصل تعطیلات نزدیک است.

و اگر شما مانند میلیون ها آمریکایی هستید که قصد دارند سوار هواپیما شوند و برای تعطیلات یا تعطیلات به خانه بازگردند، به این معنی نیست که باید از اهداف کاهش وزن خود دست بکشید.

در زیر، ما ۷ راه برای متعهد ماندن به برنامه غذایی سالم و تناسب اندام خود را ارائه می دهیم، حتی زمانی که چمدان ها بسته شده و شما آماده حرکت هستید.

آشپزخانه

۱) رزرو مسکن با آشپزخانه

هیچ چیز نمی تواند کالری را سریعتر از خوردن هر وعده غذایی ذخیره کند. در واقع، یک مطالعه در سال ۲۰۱۰ نشان داد که رستوران های متوسط ​​دو تا سه برابر بیشتر از آنچه دستورالعمل های رژیم غذایی ایالات متحده توصیه می کند، سرو می کند.

اگر در کنار خانواده نمی‌مانید، اتاق یا اجاره کنید که شامل آشپزخانه یا آشپزخانه است. به این ترتیب، می توانید وعده های غذایی بیشتری را به تنهایی بپزید و کالری و حجم بیشتری را کاهش دهید.

بسته هوشمند

۲) بسته برای موفقیت.

در میان هدایای جدید، ژاکت های بافتنی، چکمه های برفی، و دستکش های زمستانی، مطمئن شوید که تمام وسایل مورد نیاز برای حفظ تناسب اندام خود را نیز به کار می برید. تشک‌های یوگا، ساق‌های ساق، تی‌شرت، سوتین‌های ورزشی و کفش‌های ورزشی باید به کیف شما راه پیدا کنند.

علاوه بر این، حتماً تنقلات سالم و یک بطری آب خالی را در کیف دستی خود قرار دهید. داشتن اقلامی مانند بسته‌های بادام، گرانولا، میله‌های پروتئینی، یا حتی یک تکه میوه، به شما کمک می‌کند تا از تمام آب نبات‌ها، چیپس‌ها و نوشابه‌های موجود در هر فروشگاه فرودگاه عبور کنید. بعد از گذراندن مراحل امنیتی می توانید بطری آب خود را پر کنید.

مرکز تناسب اندام

۳) از استخر یا سالن بدنسازی هتل استفاده کنید

اکثر هتل ها یک استخر شنا و مرکز تناسب اندام را به عنوان امکانات رفاهی ارائه می دهند. آنها را نادیده نگیرید. متعهد شوید که روز خود را با یک تمرین ۴۵ دقیقه ای شروع کنید یا عصر را با چند دور در استخر آرام کنید.

فعال بمانید

۴) در پیاده روی های فعال شرکت کنید.

سفر برای تفریح ​​فقط به معنای استراحت در اطراف استخر نیست. فعالیت های سرگرم کننده زیادی وجود دارد که شامل حرکت می شود. به عنوان مثال می توان به گشت و گذار، تورهای پیاده روی و ورزش های مقصد اشاره کرد.

هیدراته بمانید

۵) هیدراته بمانید.

نوشیدن آب زیاد در سفر برای فعال نگه داشتن شما و در مسیر درست بسیار مهم است. این امر به ویژه اگر به مکانی می روید که در مقایسه با آنچه که قبلاً به آن عادت کرده اید، تغییر شدید آب و هوا دارد، مانند رفتن به کوه در یک سفر اسکی.

عاقلانه بخور

۶) عاقلانه غذا بخورید.

حتی اگر جایی با آشپزخانه رزرو کرده باشید، احتمال زیادی وجود دارد که در حین سفر به یک رستوران برسید. حتما از قبل به منوی آنلاین نگاه کنید. سعی کنید رستوران هایی را انتخاب کنید که دارای منوی سالم و فضایی آرام باشند. هنگام سفارش، سوپ‌ها، سالادها و اقلام منو را انتخاب کنید که شامل کلماتی مانند «بارگذاری شده» یا «سرخ شده» نباشد. Eat This, Not That راهنمای جامعی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند هنگام صرف غذا در خارج از خانه انتخاب های سالمی داشته باشید.

لذت بردن

۷) لذت ببرید!

تعطیلات قرار است یک انفجار باشد! از این نکات برای ادامه مسیر استفاده کنید، اما آنقدر سفت و سخت نباشید که نتوانید از سفر خود لذت ببرید. اگر برای مدتی در برنامه کاهش وزن* بوده اید، هر شب زمانی را برای جشن گرفتن موفقیت مستمر خود و تمام دستاوردهای کوچک در پایان هر روز اختصاص دهید.

———————————————— ———————————-

نویسنده: کیتلین اچ
مدیر انجمن رژیم غذایی برای رفتن

کیتلین مدیر انجمن Diet To Go است و یک دونده پرشور است. او مشتاق تعامل آنلاین با دیگران و حفظ یک سبک زندگی سالم و فعال است. او معتقد است که اعتدال امری کلیدی است و افراد در صورت داشتن تغذیه سالم و تناسب اندام بیشترین موفقیت را در کاهش وزن خواهند داشت.

نکات کاهش وزن



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر