نوشیدنی های چربی سوز (7 دستور العمل بسیار موثر)


نوشیدنی برای سوزاندن چربی

نوشیدنی های چربی سوزی بسیار متنوع هستند. این نوشیدنی ها می توانند روند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برطرف کنند. در متن زیر بهترین این نوشیدنی ها را آموزش می دهیم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی ها برای چربی سوزی

چندین روش برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین و طولانی ترین آنها را دنبال کنید رژیم اولیه و ورزش وجود دارد. این امر گاهی اوقات نیاز به مشوق هایی برای تسریع روند کاهش وزن دارد.

چندین گزینه برای افزایش چربی سوزی وجود دارد ، از جمله انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، اسموتی ها و حتی ادویه جات.

نوشیدنی برای سوزاندن چربی

اما کمترین کالری که می تواند به سوزاندن چربی و رفع نیاز بدن کمک کند ، نوشیدنی های چربی سوز است. در زیر ما به شما آموزش می دهیم که چگونه بهترین نوع آنها را بپزید.

1. چربی سوز حاد

این نوشیدنی یکی از طراوت دهنده و چربی سوز است تنقلات و زمان گرسنگی این یک تأثیر است برای تهیه این نوشیدنی ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه رنده شده: به مقدار مناسب و بسته به مزه
  • لیمو ترش: 4 عدد
  • پودر فلفل قرمز: به مقدار مناسب
  • نعناع تازه: 2 ساقه
  • آب سرد یا آب گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

آب لیمو را بردارید و با آب مخلوط کنید. عسل را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. فلفل رنده شده و پودر زنجبیل را مخلوط کرده و روی گاز بگذارید تا کاملا جوشانده شود. سپس اجازه دهید تا سرد شود تا برش های لیمو و برگ نعناع به آن اضافه شود.

در آخر تکه های یخ را اضافه کرده و بنوشید. می توانید بهترین نتایج را از این نوشیدنی قبل یا بین تمرینات بدست آورید چربی سوزی گرفتن.

2. سوزش شدید چربی شکم

چربی سوز شکم

راه حلی که می توانید برای چربی سوزی حتی در هنگام خواب استفاده کنید ، نوشیدن این نوشیدنی همراه با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 عدد
  • سرکه سیب: 1 قاشق چایخوری
  • زنجبیل تازه رنده شده: نوک قاشق چایخوری
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • دارچین یا پودر چوب: به مقدار مناسب
  • آب: 2 فنجان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوز می توان روزانه استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل ، می توانید تکه های یخ را در انتها اضافه کنید.

3. میوه و چای را برای افزایش چربی سوزی ترکیب کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی چربی سوز ، باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • ترش تازه ترش: 1 عدد
  • گلابی: 1 عدد
  • آب: 1 فنجان
  • آب گلابی: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

علاوه بر یخ ، مواد را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی را دم کرده و به چای اضافه کنید یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یک بار در روز بنوشید تا چربی سوزی افزایش یابد و با افزودن خواص گلابی به بدن ، نیاز بدن به ویتامین ها برطرف شود.

4. سوزاندن چربی با زیره سبز

زیره یکی از گزینه هایی است که می توان در نوشیدنی های چربی سوز استفاده کرد. از گذشته تا به امروز ، این دانه ها در انواع ترکیبات چربی سوز استفاده می شده اند. علاوه بر این ، شما باید موارد زیر را آماده کنید:

  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • ترش تازه ترش: 1 عدد
  • آب: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

زیره را کمی هم بزنید و بگذارید کمی بجوشد. سپس آب لیمو ترش را برداشته و با آب و یخ مخلوط کنید. زیره دم کرده را به آن اضافه کنید و روزانه بنوشید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. چربی سوز با چربی سوز قوی

این نوشیدنی بسیار ساده اما م needsثر باید تا حد امکان با مواد تازه تهیه و مصرف شود. بهتر است از آن یک ساعت قبل از غذای اصلی استفاده کنید تا بهترین تاثیر را داشته باشد. برای این نوشیدنی ، موارد زیر را تهیه کنید:

  • آب گریپ فروت: 1 فنجان
  • سرکه سیب: 2 قاشق غذاخوری
  • چای نعناع فلفلی: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق غذاخوری

موارد بالا را با هم ترکیب کرده و روزانه یک لیوان از آن را قبل از وعده غذایی اصلی بنوشید. این ترکیب چربی سوزی بالایی دارد.

6. نوشیدنی چربی سوز با کرفس

کرفس یکی از بهترین هایی است که می تواند در چربی سوزی استفاده شود. این برای بهبود یبوست است ، مشکلات دفع و گوارش، می توانید از ذخایر ویتامین ها و مواد مغذی استفاده کنید. بهتر است قبل از صبحانه آن را با لیوان بنوشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

  • آناناس خرد شده: نصف پیمانه
  • خیار: نصف مقدار
  • کرفس: 2 ساقه
  • تربچه: 1 عدد
  • بادمجان خام یا پخته: نصف فنجان
  • سرکه (ترجیحاً سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

این مواد را به مخلوط کن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. آن را نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید.

7. قبل از تمرین چربی بسوزانید

درگیر چربی سوزی باشید

ترکیبات موجود در چای سبز یکی از معروف ترین ترکیباتی است که برای افزایش چربی سوزی بسیار مفید است. در مورد چربی سوزی ، یکی از محبوب ترین چیزی که به ذهن می رسد چای سبز است. اما برای کارآیی بیشتر می توان آن را با موارد زیر تهیه و نوشید:

  • چای سبز: 2 قاشق چایخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • چوب دارچین و زنجبیل: به مقدار مناسب
  • لیمو تازه یا لیمو عمانی: یک عدد
  • آب جوش: دو فنجان

چای سبز ، زیره ، رازیانه ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمانی را با آب جوش دم کرده و نیم ساعت قبل از تمرین گرم کنید. همراه با کمی شکلات تلخ یه چیزی بنوش. این ترکیب به افزایش چربی سوزی در حین ورزش کمک می کند.

نتیجه

چندین گزینه برای سوزاندن نوشیدنی های چرب وجود دارد که در این مقاله به بهترین آنها اشاره شده است. بهتر است از آنها در رژیم غذایی روزانه خود به میزان کم استفاده کنید تا نتیجه مثبتی بگیرید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید کمتر مصرف کنید تا کالری اضافی وارد بدن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید