نحوه پیدا کردن مربی سلامت برای پزشکان (2021)


چگونه می توان مربی سلامت را به عنوان پزشک پیدا کرد؟

به هر حال ، شما به فردی نیاز دارید که نیازها و نیازهای شما را درک کند. به این ترتیب نمی توانید از رژیم غذایی محدود کننده پیروی کنید و به طور طولانی و نامنظم کار کنید.

من میفهمم! برخی از بهترین مشتریان من پزشک هستند. برای کاهش موفقیت آمیز وزن و داشتن یک زندگی سالم به عنوان یک پزشک مشغول ، شما نیاز به برنامه ای مناسب دارید که مناسب سبک زندگی شما باشد.

میخواهی بیشتر بدانی؟ ادامه مطلب را بخوانید تا نحوه پیدا کردن مربی پزشکی برای پزشکان را بیاموزید.

چگونه به عنوان پزشک وزن کم کنیم؟ شما به استراتژی ها و محصولات مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید تخت مخصوص ادویه جات شیرین با یک ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم را افزایش دهید و هوس خوردن شکر را متوقف کنید (پاداش: دستور چربی سوزی.)

چگونه در یک برنامه شلوغ وزن خود را کاهش دهیم

به عنوان یک پزشک ، شما زمان زیادی ندارید. من تعداد زیادی مشتری دارم که زندگی بسیار شلوغی دارند و حتی ممکن است بچه و خانواده داشته باشند.

همه ما می دانیم که چیست … شما صبح دیر وقت هستید ، سعی می کنید بچه ها را به مدرسه ببرید و از گرسنگی می میرید. شما مدام به این فکر می کنید که “چه چیزی بخورم؟”

وقت ندارد. در عوض ، همه چیزهایی را که در آشپزخانه دارید ، مانند غلات شکر یا نان سفید ، به دست خواهید آورد.

و این پوندها همچنان در حال خزیدن هستند.

هرچه بیشتر وزن اضافه کنید ، اعتماد به نفس کمتری در لباس بیکینی یا فقط در لباس مجلسی احساس می کنید. علاوه بر این ، انرژی شما در حال کاهش است و شما احساس بی حالی می کنید. اگر شغل پرمشغله ای دارید که مردم واقعاً به شما وابسته هستند عالی نیست و شما می خواهید زمان با کیفیتی را با خانواده خود بگذرانید.

همچنین ، همه معتقدند که شما به عنوان یک پزشک باید همه چیز را در مورد تغذیه سالم بدانید. اگرچه ، بله ، می توانید برخی اطلاعات تغذیه را در دانشکده پزشکی دریافت کنید ، این فقط 15-20 ساعت بود. علاوه بر این ، بیشتر به شیمی مربوط می شود تا به تغییر رفتار.

چگونه در 9 ماه 40 کیلو وزن کم کردم

باور کنید من می دانم! من قبلاً به عنوان مشاور مدیریت در نیویورک کار می کردم. من دو فرزند خردسال داشتم و زندگی ام اینطور بود در واقع مشغول.

من سالها سعی کردم وزن کم کنم اما هیچ نتیجه ای نداشت. من رژیم شروع می کردم ، کمی وزن کم می کردم ، اما سپس BAM- دوباره باقی می ماند.

اما پس از به دنیا آمدن دخترم ، تصمیم گرفتم که همه چیز باید تغییر کند.

بنابراین من شروع به خواندن همه چیزهایی کردم که در مورد کاهش وزن طولانی مدت پیدا کردم.

و پس از آزمایشات و خطاهای زیاد ، نتایج را مشاهده کردم. ناگهان پوندهایم آب شد و در نه ماه 40 پوند وزن کم کردم.

اما بهترین قسمت این بود که این وزن را مهار کردم. و من خودم را محروم نکردم. من همیشه غذای مورد علاقه ام را می خوردم و هر زمان که می خواستم خودم را با شکلات و شراب سرو می کردم.

من انرژی بسیار بیشتری داشتم و می توانستم از آن در زمان گذراندن وقت با خانواده استفاده کنم. ما پیاده روی ، بازی در بیرون را شروع کردیم و وقتی بالاخره در بیکینی احساس راحتی کردم ، زمان زیادی را در ساحل گذراندیم (و هنوز هم انجام می دهم).

پیاده روی خانوادگی

من حتی این تجارت ، MasalaBody را به عنوان یک تجارت جانبی ایجاد کردم و اکنون این کار تمام وقت من است!

داشتن برنامه باعث کاهش موفقیت آمیز وزن می شود.

این همان چیزی است که به مشتری من ، دکتر پرنیا ، کمک کرد تا از استراتژی های من استفاده کند و در کمتر از پنج ماه از کمر 3.5 اینچی خلاص شود.

دکتر پرنیا ، مشتری-پزشک من ، در کمتر از 5 ماه 3.5 اینچ از دور کمر خود را از دست داد

دکتر پرنیه به عنوان پزشک داخلی و دارای گواهینامه در درمان چاقی فعالیت می کند.

امضا: در اینجا چت سریع من با دکتر پرنیا است که نتایج خود را به اشتراک می گذارد.

او به عنوان مادر دو پسر کوچک مشغول است.

و اگرچه او با رژیم کم کربوهیدرات ، روزه داری متناوب و سرگیجه وزن خود را کاهش داد ، تلاش های او هرگز نتیجه نداد زیرا این کاهش وزن او را اذیت نکرد. در عوض ، پوندها همچنان به خزیدن ادامه می دهند.

دکتر پرنیا ناامید شد ، به خصوص به این دلیل که از کار خود برای مبارزه با چاقی می دانست رژیم ها یک استراتژی طولانی مدت برای کاهش وزن نیستند.

مطالعات نشان می دهد که رژیم ها متابولیسم شما را از بین می برند ، بنابراین با هر رژیم غذایی که سعی می کنید ، کاهش وزن سخت تر می شود.

دکتر پرنیه از دوران دبیرستان 20 پوند وزن اضافه کرد. به عنوان یک پزشک ضد چاقی ، او احساس بدی داشت زیرا در واقع آنچه را که تبلیغ می کرد انجام نمی داد.

وقتی نوبت به سه ساعت اشتیاق برای شکر رسید ، او به دنبال چیز شیرین بود. و به عنوان یک غذای لذیذ که در هوستون (یکی از بهترین شهرهای غذایی ایالات متحده) زندگی می کند و عاشق غذا خوردن در خارج از منزل است ، دکتر پرنیا متوجه شده است که شیوه زندگی او مانع از او می شود.

اما پس از گذراندن برنامه تغییر شکل باریک ، دکتر پرنیا عادات و نگرش های غذایی خود را کاملاً تغییر داد.

نکته اصلی برای او برنامه ریزی بود. در حالی که او در ابتدا فکر می کرد این کار دشوار است و نمی تواند از آن پشتیبانی کند ، به سرعت متوجه شد که برنامه ریزی اصلاً دشوار نیست.

و از آنجا که دکتر پرنیا آشپزی را دوست ندارد ، نمی خواست ساعت ها در آشپزخانه بگذرد. با استراتژی هایی که به او آموختیم ، او نیازی به آن ندارد ، زیرا آشپزی زمان زیادی نمی برد.

اگر قبلاً گرسنه به خانه می آمد و هر چیزی که در یخچال داشت می خورد ، حالا در طول روز یک ناهار سریع 10 دقیقه ای می خورد. او سیر و راضی به خانه برمی گردد.

علاوه بر این ، او حتی نیازی به محدود کردن تعطیلات خود ندارد. او سرگرم است و غذا می خورد اما وزن اضافه نمی کند.

و دکتر پرنیه سرانجام احساس می کند که در حال تمرین همان چیزی است که به بیماران خود تبلیغ می کند. حتی فرزندان او شروع به انتخاب سالم کردند. و از آنجا که عادات سالم از دوران کودکی شروع می شود ، این یکی از بزرگترین مزایایی است که او از برنامه دریافت کرده است.

در عرض 4-5 ماه دکتر پرنیا 3.5 دور کمر و 11 پوند وزن کم کرد. او همچنان از آنچه آموخته است برای کاهش وزن بیشتر استفاده می کند – زیرا ، همانطور که او اشاره می کند ، این در واقع یک برنامه کاهش وزن نیست ، بلکه تغییر شیوه زندگی است.

چگونه به عنوان پزشک وزن کم کنیم؟ شما به استراتژی ها و محصولات مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید تخت مخصوص ادویه جات شیرین با ادویه ای شیرین که به افزایش متابولیسم و ​​جلوگیری از هوس قند کمک می کند (پاداش: دستور چربی سوزی).

یک مربی پزشکی برای پزشکان در چه مواردی می تواند به شما کمک کند؟

چرا باید همکاری با مربی پزشکی را برای پزشکان انتخاب کنید؟

مورد به شرح زیر است:

یک مربی بهداشت با تجربه کار با پزشکان (و سایر زنان مشغول) نیازها و نیازهای شما را درک می کند.

به هر حال ، شما نیازی به رژیم غذایی دیگر ندارید.

شما باید شیوه زندگی مناسب حرفه و زندگی خود را تغییر دهید.

آنچه برای کاهش وزن موفق نیاز دارید

می بینید ، نمی توانید یک برنامه محدود کننده کاهش وزن را دنبال کنید و تمام روز گرسنه قدم بزنید. کار شما سخت است و هنگام استرس و گرسنگی انتخاب های غذایی مناسبی انجام می دهید نه ایده خوبی است.

علاوه بر این ، اگر نیاز به تمرین چندین بار در هفته دارید ، مدت زیادی به برنامه خود پایبند نخواهید بود. همین امر در مورد آنچه شما باید ساعت ها در آشپزخانه یا خوردن غذایی که بقیه اعضای خانواده شما نمی توانند بخورند ، صدق می کند.

شما به برنامه ای نیاز دارید که برای شما مناسب باشد:

… نیازی نیست شما ساعت ها را در آشپزخانه بگذرانید.

… یا ورزشگاه.

… یا زحمت شمارش کالری یا محدود کردن خود را به خود ندهید.

اینجاست که Slim Down Transformation می تواند کمک کند.

چگونه Slim Down Transformation می تواند به شما در رسیدن به بدن رویاهایتان کمک کند

در برنامه کاهش وزن Slim Down Transformation ما 12 ماه است که با شما کار می کنیم. در این مدت شما عادات خود را کاملاً تغییر داده و عادت ها را جمع می کنید.

ما با زنان مشغول از جمله پزشکان کار می کنیم. در واقع ، من 100 زن را برای رسیدن به اهداف کاهش وزن آموزش دادم. آنها نه تنها موفق شدند 20 تا 60 پوند وزن کم کنند ، بلکه این وزن را کاهش داده و بعد از برنامه حتی بیشتر از این وزن کم کردند.

اگر گیاهخوار یا گیاهخوار هستید یا محدودیت های غذایی دیگری دارید ، برنامه های خاصی داریم.

طرح ساده است:

از آنجا که 80 درصد کاهش وزن غذایی است که می خورید ، خواهید آموخت که برای تسریع متابولیسم و ​​کاهش وزن چه غذاهایی را باید بخورید ، حتی اگر با شوهرتان Netflix تماشا می کنید.

غذا نه تنها مفید بلکه خوشمزه است. این غذایی است که خانواده شما می توانند با شما بخورند ، بنابراین لازم نیست برای همه غذاهای جداگانه بپزید.

و خود را محدود نمی کنید وقتی 40 کیلو وزن کم کردم ، غذا خوردم بیشتر نسبت به قبل

برای ایجاد توده عضلانی (که به افزایش متابولیسم کمک می کند) ، هفته ای 2 بار به مدت 30 دقیقه تمرینات قدرتی اضافه کنید. (ما تمرینات را به شما آموزش می دهیم.)

علاوه بر این ، بخش مهم دیگر کاهش وزن ، حمایت و مسئولیت پذیری است. مطالعات مختلف تحقیقاتی نشان داده است که برای کاهش وزن موفق و مهار آن ضروری است.

به عنوان مثال ، تحقیقات دانشگاه درکسل نشان می دهد که ترفند کاهش وزن این است که مسئولیت را با به اشتراک گذاشتن موفقیت ها و داده های خود با فردی که شما را تشویق می کند ، مانند مربی ، بر عهده بگیرید.

و در Slim Down Transformation یک مربی گزارشگر دریافت می کنید که در طول برنامه شما را با انگیزه و مسئول نگه می دارد و به شما کمک می کند از فلات هایی که در غیر این صورت مانع شما نمی شوند ، حرکت کنید.

این به شما امکان می دهد طرح را به راحتی اجرا کنید. حتی اگر دچار لغزش شوید (که بخشی از این فرایند است وقتی چیزی را به عنوان عادات روزانه تغییر می دهید) ، گام هایی برمی دارید تا به حالت قبل بازگردید.

علاوه بر این ، در نهایت ، آموزش مربی برای ایجاد تغییرات در رفتار به شما کمک می کند تا سبک زندگی سالم تری داشته باشید و آمادگی بهتری برای آموزش نحوه تغییر شیوه زندگی خود برای کاهش وزن و بهبودی به بیماران داشته باشید.

چگونه به عنوان پزشک وزن کم کنیم؟ شما به استراتژی ها و محصولات مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید تخت مخصوص ادویه جات شیرین با ادویه ای شیرین که به افزایش متابولیسم و ​​جلوگیری از هوس قند کمک می کند (پاداش: دستور چربی سوزی).

بله به شما!

بفرمایید! در حال حاضر شما می دانید که به مربی بهداشت برای پزشکان به چه چیزی توجه کنید.

حالا دوست دارم از شما بشنوم:

حالا چه چیزی شما را عقب می اندازد؟

با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.



دیدگاهتان را بنویسید