مزایای شیر a2 برای ورزشکاران – تغذیه کلی جونز


آیا در مورد اینکه لبنیات بخشی از برنامه رژیم متعادل برای شیوه زندگی فعال شما است ، گیج شده اید؟ محصولات لبنی سرشار از چندین ماده مغذی مهم از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. با این حال ، برای برخی از افراد ، محصولات لبنی می تواند باعث ناراحتی معده شود. اگر نگران علائم مصرف لبنیات هستید ، اما نمی خواهید مواد مغذی موجود در آن را از دست بدهید ، می توانید شیر a2 را امتحان کنید. در این پست ، ما بررسی می کنیم که a2 -شیر چیست ، مزایای a2 -شیر برای ورزشکاران و چگونه می توانید این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا نیازهای شما را به عنوان یک ورزشکار یا فرد فعال برآورده کند.

فواید شیر a2 برای ورزشکاران

با تشکر a2 شیر برای حمایت از این پست! مثل همیشه ، همه نظرات متعلق به من است و من با کسانی که فلسفه و ارزشهای مشابهی دارند مشارکت می کنم.

شیر a2 چیست؟

نام شیر a2 از پروتئین A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر معمولی گاو حاوی هر دو پروتئین بتا کازئین A1 و A2 است ، در حالی که شیر A2 فقط حاوی پروتئین A2 است. به طور خاص ، شیر a2 از گاوهایی است که به طور طبیعی فقط پروتئین A2 تولید می کنند ، نه A1.

فواید شیر a2 برای هضم غذا

یکی از مزایای شیر a2 این است که فقط حاوی پروتئین A2 است ، بنابراین هضم آن آسان تر است و بنابراین به برخی از افراد در جلوگیری از ناراحتی معده کمک می کند. این به این دلیل است که تفاوت کمی در توالی اسید آمینه پروتئین های A2 در مقایسه با پروتئین های A1 وجود دارد و بنابراین پروتئین ها به طور متفاوتی هضم می شوند.

a2 شیر با میوه

یک مطالعه از دانشگاه پردو نشان داد برخی از افرادی که پس از نوشیدن شیر معمولی از ناراحتی معده رنج می برند ، اگر از شیر حاوی پروتئین A2 استفاده کنند ، علائم خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. اگر می توانید به راحتی شیر بز یا گوسفند مصرف کنید ، احتمالاً به این دلیل است که این غذاها بیشتر حاوی پروتئین A2 هستند.

رفاه و پایداری حیوانات در مزارع لبنیات a2

همانطور که می دانید ، ما در Kelly Jones Nutrition بسیار نگران پایداری و شیوه های کشاورزی ایمن هستیم ، بنابراین بسیار خوب است که بدانید همه مزارع لبنی a2 دارای گواهینامه Validus برای رفاه حیوانات هستند. این بدان معناست که آنها یک برنامه جامع حسابرسی و ارزیابی لبنیات را با پشتیبانی وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) انجام می دهند. برای حفظ این گواهینامه ، کشاورزان باید در ممیزی ها ، بازرسی ها و آموزش ها شرکت کنند تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از حیوانات با استانداردهای مربوط به جابجایی مناسب حیوانات ، روش های بازپروری گله ، غذا و آب با کیفیت بالا ، مسکن که باعث راحتی حیوانات می شود و مراقبت مناسب از افراد خاص مطابقت دارد. نیازهای حیوانات

رویکرد جامع A2 Milk به توسعه پایدار نه تنها رفاه حیوانات ، بلکه رفاه کارکنان آنها و تأثیر مدل کسب و کار بر محیط زیست را نیز در نظر می گیرد. برنامه پایداری آنها چندین مولفه کلیدی مدیریت محیط زیست در صنایع لبنی را شامل می شود ، از جمله حفظ کیفیت خاک و آب ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع زیستی در مزارع و کاهش ضایعات.

اکنون که مزایای شیر a2 برای هضم و محیط زیست را درک کرده اید ، بیایید به مواد مغذی شیر a2 که عملکرد ورزشی را پشتیبانی می کند ، بپردازیم.

فواید تغذیه ای شیر a2 برای ورزشکاران

برای برخی از افراد ، حذف محصولات لبنی به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به محصولات لبنی ضروری است. با این حال ، اخیراً روندی از مردم مشاهده شده است بدون این شرایط همچنین محصولات غیر لبنی را انتخاب می کند. این ممکن است به دلیل نگرانی در مورد ناراحتی احتمالی معده باشد یا فقط به دلیل روندهایی که در رسانه های اجتماعی در حال پیشرفت است.

مشکل این است که بسیاری از جایگزین های غیر لبنی ، مانند شیر بادام یا جو دوسر ، محتوای تغذیه ای و مزایای مشابه محصولات لبنی واقعی گاوها را ندارند. برای ورزشکاران ، این به معنای کمبود مواد مغذی مهم مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. برعکس ، شیر a2 حاوی همان مقدار کلسیم و سایر مواد معدنی و مواد مغذی مهم شیر گاو است زیرا این شیر واقعی گاو است.

شیر شکلاتی بعد از تمرین

پروتئین ها

پروتئین یک درشت مغذی مهم است که برای رشد و ترمیم عضلات مورد نیاز است. پروتئین به حفظ اندام ها و بافت های شما کمک می کند ، مسئول تعادل مایعات است و حتی بر سلامت سیستم ایمنی شما نیز تأثیر می گذارد. همچنین در تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی نقش دارد. a2 Milk در هر فنجان 8 گرم پروتئین فراهم می کند و شامل هر سه آمینو اسید زنجیره ای شاخه دار (یا BCAA) است: لوسین ، ایزولوسین و والین. این اسیدهای آمینه به ویژه برای سنتز پروتئین ماهیچه ها مهم هستند و می توانند به عملکرد و بازیابی ورزشی کمک کنند.

برای ورزشکاران و افراد فعال مهم است که 10 تا 20 گرم پروتئین با کیفیت بالا را به مدت 30 دقیقه بعد از ورزش مصرف کنید تا ریکاوری عضلات را به حداکثر برسانید. اگر با سرکوب اشتهای بعد از تمرین دست و پنجه نرم می کنید ، منبع مایع پروتئین مانند شیر می تواند راهی عالی برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. با ترکیب 1 لیوان شیر a2 با یک مشت آجیل یا ادم خشک یا افزودن آن به کوکتل با پروتئین اضافی از ترکیباتی مانند پودر پروتئین یا روغن آجیل ، می توانید نیازهای پروتئینی خود را بعد از تمرین به طور مطلوب برطرف کنید. راهی راحت و آسان

ویتامین دی

ویتامین D نقش مهمی در ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین در سیستم ایمنی بدن ایفا می کند. این ماده مغذی به بدن کمک می کند تا کلسیم را از روده ها جذب کند ، که برای سلامت استخوان ها مهم است. سطوح پایین ویتامین D با افزایش خطر شکستگی همراه است ، به همین دلیل این ماده مغذی مهم برای پیشگیری از آسیب ورزشکاران است. ویتامین D همچنین می تواند در رشد و بهبود ماهیچه ها و همچنین در تنظیم پاسخ های التهابی و ایمنی نقش داشته باشد. چندین ماده غذایی حاوی ویتامین D هستند ، اما یکی از فواید شیر a2 این است که 1 فنجان 15 درصد از میزان توصیه شده روزانه ویتامین D را تأمین می کند.

ویتامین D و عملکرد بدنی

کلسیم

کلسیم ، غنی ترین ماده معدنی بدن ، برای ساختار استخوان ها و دندان ها و همچنین برای کار عضلات ، اعصاب و هورمون ها مهم است. از آنجا که کلسیم برای انقباض عضلات مورد نیاز است ، کمبود آن می تواند منجر به اسپاسم عضلات شود. علاوه بر این ، هر ورزشکاری با RED-S در معرض از دست دادن استخوان و شکستگی قرار دارد و بنابراین باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کند. برای کمک به تامین نیازهای شما به کلسیم ، 1 فنجان شیر a2 25 درصد از کلسیم مورد نیاز روزانه شما را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم یک الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند و انقباض ماهیچه ها ، فشار خون و ضربان قلب را تنظیم می کند. همچنین برای هیدراتاسیون مناسب مهم است و اغلب در هنگام ورزش شدید از طریق عرق از بین می رود. در 1 لیوان شیر a2 می توانید 8 درصد از پتاسیم روزانه خود را مصرف کنید.

مرطوب کننده

کم آبی بدن در ورزشکاران می تواند منجر به کاهش عملکرد ، خستگی زودرس ، تشنج ، سردرد و در شرایط شدید ، گرمازدگی و نارسایی اعضا شود. عدم هیدراتاسیون مناسب نیز مانع بازیابی می شود. در حقیقت ، از دست دادن فقط 1-2 of از وزن بدن در مایعات منجر به اختلال استقامت و توانایی های شناختی می شود. شیر A2 می تواند در مصرف مایعات روزانه حساب شود و سایر مواد مغذی را نیز ارائه می دهد که عملکرد را پشتیبانی می کند.

چگونه ورزشکاران می توانند از شیر a2 استفاده کنند

توجه داشته باشید که شیر a2 100٪ شیر گاو است ، بنابراین اینطور است نه مناسب برای افرادی که مبتلا به عدم تحمل لاکتوز هستند یا افرادی که به آب پنیر یا شیر حساسیت دارند. با این حال ، اگر هنگام خوردن شیر ناراحتی معده دارید و هیچ کدام از این تشخیص ها را دریافت نکرده اید ، می توانید شیر a2 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. توصیه می کنم با مصرف 2 قاشق غذاخوری در روز شروع کنید ، به یک فنجان کامل بروید و علائم دستگاه گوارش را مشاهده کنید.

a2 شیر با بلغور جو دوسر

در اینجا چند ایده برای گنجاندن شیر A2 در رژیم غذایی خود آورده شده است:

  • بعد از تمرین آن را بخورید
    • a2 شیر حاوی پروتئین و کربوهیدرات است که برای تجدید قوا بعد از تمرین مهم است. سعی کنید 1 فنجان شیر a2 را با یک مشت ادم خشک برای پروتئین اضافی و یک تکه میوه برای کربوهیدرات های اضافی ترکیب کنید.
  • برای افزایش مواد مغذی به جای آب ، بلغور جو دوسر یا جو دوسر یک شبه را هم بزنید
  • از آن به عنوان پایه کوکتل صبحگاهی استفاده کنید
  • قبل از یک میان وعده قبل از تمرین ، غلات یا موزلی را میل کنید
  • خامه A2 را به قهوه اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

اگر برای بهبود عملکرد و جلوگیری از ناراحتی های گوارشی به کمک نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات مربی تغذیه 1-1 ما بیشتر بدانید.



دیدگاهتان را بنویسید