محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک همه آنچه باید در مورد رژیم کتوژنیک بدانید


چندین روش برای کاهش وزن از گذشته تا به امروز وجود دارد. برخی از افراد از روشهای سنتی استفاده می کنند. اما امروزه روشهای بسیار علمی و شگفت انگیزی مانند “رژیم کتوژنیک” پیشنهاد شده است. امروز می خواهیم شما را با این حالت آشنا کنیم. در نهایت ، ما در مورد نقش محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک با شما صحبت خواهیم کرد.

محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک چیست؟

با رژیم کتوژنیک چربی می خورید و وزن کم می کنید! این ممکن است در نگاه اول عجیب به نظر برسد. اما واقعاً عملی است در درجه اول ، این رژیم مصرف کربوهیدرات را محدود می کند. این بدان معناست که تنها حدود 5 درصد رژیم غذایی شما از کربوهیدرات تشکیل شده است. 75 درصد رژیم غذایی شما از پروتئین و چربی تشکیل شده است. البته فراموش نکنید که فقط از چربی های مفید استفاده کنید. به عنوان مثال ، برای صبحانه می توانید ماهی قزل آلا را با روغن زیتون سرخ کنید. در این رژیم محدودیت کالری وجود ندارد.

عملکرد رژیم کتوژنیک بسته به نوع عملکرد بدن تنظیم می شود. بدن ما به طور طبیعی ترجیح می دهد کربوهیدرات بسوزاند و سپس چربی بسوزاند. اگر مصرف کربوهیدراتها محدود باشد ، پس از مدتی بدن به ناچار به محصولات لبنی روی می آورد. بنابراین ، بدن باید به جای کربوهیدرات از چربی برای تأمین انرژی استفاده کند. همچنین در طولانی مدت بر بدن شما تأثیر می گذارد. حتی اگر رژیم را تمام کرده اید ، بدن شما همچنان از چربی برای انرژی استفاده می کند.

محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک

محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک

مصرف شیر در رژیم کتوژنیک به شدت توصیه می شود. محصولات لبنی حاوی پروتئین کازئین و he هستند. لبنیات سرشار از پروتئین هستند. چربی شیر همچنین می تواند در رژیم کتوژنیک کمک کند. از سوی دیگر ، محصولات لبنی نیز می توانند در تهیه انواع محصولات رژیمی کمک کنند. می توانید ماست میوه ای ، ماست شیک ، ماست کفیر یا ترکیبی از ماست با آجیل درست کنید. به این ترتیب ، شما می توانید محصولات لبنی را به هر نحوی در رژیم غذایی خود قرار دهید. ماست یونانی یکی از بهترین محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک است. با مصرف ماست یونانی ، می توانید متابولیسم بدن خود را در طول رژیم افزایش دهید.

محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک

ارزش غذایی محصولات لبنی

اگر ارزش غذایی محصولات لبنی را بررسی کنید ، خواهید دید که محصولات لبنی حاوی کربوهیدرات ، نمک و شکر نیز هستند. این مقادیر در انواع مختلف محصولات لبنی متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، شیر بدون چربی یا پنیرهای نرم تر کربوهیدرات بیشتری دارند. بنابراین ، قبل از انتخاب محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک خود ، حتما نمودار ارزش غذایی آن را مطالعه کنید. نکته این نیست که شما می توانید محصولات لبنی را بدون محدودیت مصرف کنید. بنابراین ، حتماً به جدول ارزشهای غذایی توجه کنید.

دوستان ، در مورد خوردن لبنیات با رژیم کتوژنیک چه احساسی دارید؟ آیا تا به حال از رژیم کتوژنیک استفاده کرده اید؟ اگر چنین است ، نتیجه این رژیم برای شما چه بود؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر رفقا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید