لیمو جو دوسر – Marisa Moore Nutrition


جو دوسر پخته شده با لیمو از جو دوسر ، انواع توت های شیرین و کمی لیمو برای جو دوسر تازه تهیه می شود. این دستور ساده فقط در 5 دقیقه آماده می شود و می تواند برای یک نفر ساخته شود یا به راحتی برای چهار نفر سفارشی شود!

جو دوسر پخته شده با انواع توت ها در قاشق رمکین سفید

این پست توسط Quaker Oats Company حمایت می شود.

آماده مصرف جو دوسر تازه هستید؟ ایناهاش! از انواع توت های تازه تابستانی برای صبحانه استفاده کنید.

احتمالاً انبار شما بیشتر مواد تشکیل دهنده را دارد و شما می توانید انواع توت ها را از بازار مزرعه محلی ، سوپرمارکت انتخاب کنید یا اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که آنها را تازه در حیاط خانه خود پیدا کنید ، حتی بهتر است.

این مواد را جمع کنید

جو دوسر قدیمی قدیمی Quaker
توت مخلوط
لیمو
شیر معمولی و شیرین نشده گیاهان
شربت افرا
عصاره یا خمیر وانیل
پودر خمیرمایه
نمک
تخم مرغ (اختیاری)

همه مواد روی زمینه خاکستری چیده شده اند

عاشق خلاقیت با جو هستم. و در تابستان دوست دارم از توت های تازه برای شیرین و روشن کردن آنها استفاده کنم!

برای این دستور غذا از توت سیاه و تمشک استفاده کردم زیرا در بازار من موجود بود. بعداً در تابستان توت سیاه و زغال اخته تازه شیرین و غنی می شود. و صادقانه بگویم ، احتمالاً وقتی هوا سرد می شود ، به لطف توت های یخ زده ، از خوردن این غذا دست نمی کشم.

از انواع توت هایی که در دست دارید استفاده کنید ، از انواع توت های مخلوط یخ زده گرفته تا هر ترکیب تازه!

صحبت از تازه است. لیمو بسیار مهم است. از دست ندهید. پوست لیمو طعم توت را تقویت می کند. و ظرف بدون آن یکسان نخواهد بود.

چرا جو را انتخاب می کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد جو دو سر راهی مناسب برای شروع صبح است. من آنها را در دست دارم زیرا مغذی هستند و در آشپزخانه بسیار متنوع هستند.

جو دوسر – یک گزینه سبک و مقرون به صرفه از غلات کامل. آنها همچنین منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری از جمله ویتامین B1 ، منیزیم ، فسفر و منگنز هستند.

نکته آخر اینکه جو دوسر می تواند منبع خوبی از فیبر باشد و به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک کند. به لطف 5 گرم فیبر در هر وعده به لطف جو و انواع توت ها ، این دستور غذا منبع خوبی از فیبر (9 گرم کل چربی) است!

جو دوسر پخته با انواع توت ها در رمکین سفید

این یک دستور العمل جهانی است

  • تخم مرغ را طبق دستور گیاهخواری فرو کنید. جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی و قهوه ای غنی نمی رسد ، اما همچنان طعم عالی دارد!
  • این دستور غذا با شیر معمولی یا گیاهی به همان میزان کار می کند.
  • شربت افرا نداره؟ در صورت تمایل ، شکر برشته شده برای شربت افرا.
  • این دستور غذا را 4 برابر یا دو برابر کنید. فقط مواد را مخلوط کنید ، همه چیز را در رمکین های جداگانه بپزید و در یخچال قرار دهید. می توانید جو دوسر را در یک صبح شلوغ در مایکروویو یا فر گرم کنید.
  • با یک قاشق غذاخوری ماست یونانی بیشتر امتحان کنید
  • تا 4 رامکین آماده کرده و بپزید. جو دوسر پخته شده را در یخچال بگذارید و در مایکروویو یا فر بگذارید تا صبح گرم شود.

آماده پخت این جو دوسر پخته هستید؟ در اینجا دستور غذا وجود دارد!

جو دوسر پخته با انواع توت های لیمو

این جو دوسر پخته شده با لیمو در جو دوسر ، انواع توت های شیرین و یک لیمو برای جو دوسر تازه پخته شده است. این دستور ساده فقط در 5 دقیقه آماده می شود و می تواند برای یک نفر تهیه شود یا به راحتی برای چهار نفر سفارشی شود!

زمان پخت5 دقیقه

زمان پخت30 دقیقه

کل زمان35 دقیقه

دوره: صبحانه ، میان وعده

آشپزخانه: آمریکایی

کلمه کلیدی: دستور پخت جو دوسر

بخش ها: 1

محتوای کالری: 340کیلوکالری

عناصر

  • .5 فنجان جو دوسر قدیمی قدیمی Quaker
  • .5 فنجان شیر ساده شیرین نشده گیاهان
  • 1 قاشق شربت افرا
  • .5 قاشق چایخوری عصاره یا خمیر وانیل
  • .5 قاشق چایخوری بیکینگ پودر ½ قاشق چایخوری
  • کمی نمک
  • 1 تخم مرغ بزرگ (اختیاری ، یادداشت ها را ببینید)
  • .25 بلوبری ، تمشک یا توت سیاه مخلوط تازه یا یخ زده
  • .5 قاشق چایخوری پوست لیمو

دستورالعمل ها

  • فر را روی 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • در مخلوط کن کوچک ، جو ، شیر ، وانیل ، بیکینگ پودر ، نمک و تخم مرغ (در صورت استفاده) را پوره کنید تا یکدست شود.

  • توت ها را در یک رامکین 6 اونسی قرار دهید و به طور مساوی پوست لیمو بپاشید. خمیر را روی توت ها بریزید.

  • به مدت 30 دقیقه بپزید تا کیک بالا بیاید و قهوه ای طلایی شود. گرم سرو کنید.

یادداشت

یادداشت:
تخم مرغ را طبق دستور گیاهخواری فرو کنید. جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی-قهوه ای نمی رسد ، اما همچنان طعم عالی دارد!

غذا

محتوای کالری: 340کیلوکالری | کربوهیدرات ها: 52г. | پروتئین: 16г. | جسورانه: 8г. | چربی های اشباع شده: 2г. | کلسترول: 190میلی گرم | سدیم: 420میلی گرم | پتاسیم: 709میلی گرم | الیاف: 5г. | قند: 22г. | کلسیم: 332میلی گرم | اهن: 3میلی گرم



دیدگاهتان را بنویسید