“غذا” که غذا نیست!


همه ما غذا خوردیم و شاید بخوریم غذایی که غذا نیست! امیدوارم فقط مطابق با اغماض های برنامه ریزی شده!

چند پست بعدی وبلاگ بر یکی از مهمترین کارهایی که می توانید هنگام دستیابی به نتایج واقعی و پایدار انجام دهید تمرکز می کند.

و در اینجا یک نکته وجود دارد:

  • سلامت خود را بهبود بخشید

  • سطح انرژی را افزایش دهید

  • مفاصل دردناک را کاهش دهید

  • هورمون های خود را مدیریت کنید

  • بهبود تمرینات / عملکرد ورزشی

  • کیفیت پوست و موی خود را افزایش دهید

  • قلب خود را سالم نگه دارید

  • کمک به عملکرد مغز

  • مه مغزی را به حداقل برسانید

  • تأثیر بر احساسات شما در حال حاضر و در آینده.

پس آن چیست؟

این به خاطر چیزی است که می خورید. یک خط مستقیم بین مصرف غذا و همه چیز در این لیست و موارد دیگر وجود دارد!

اکنون می دانید که آنچه می خورید مهم است ، اما ممکن است چیزی باشد که شما را از انجام بازی باز دارد.

حقیقت:
غذاهایی وجود دارند که به طور خاص برای ولع بیشتر به شما طراحی شده اند.

شما نه تنها هوس این غذا را می کنید ، بلکه حاوی برخی از بدترین چیزها برای بدن شما است: قند اضافه شده ، چربی های مضر ، نمک و مقدار زیادی کالری اضافی که کاملاً فاقد مواد مغذی هستند. ما آنها را کالری “خالی” می نامیم.

این “غذای فوق فرآوری شده”مانند دونات ، بیسکویت ، آب نبات ، چیپس ، آب نبات ، غلات شیرین ، گرانولای شیرین ، مرغ سرخ شده ، نان سفید ، پوره سیب زمینی و غیره ، و بسیاری از دانشمندان معتقدند که این اعتیاد آور است.

مطالعات نشان داده است که این “غذاها” مانند برخی داروها مسیرهای پاداش را در مغز شما تحریک می کنند.

بنابراین این “غذا” نه تنها برای شما خوب است ، بلکه باعث می شود حتی بیشتر میل کنید!

چرا نقل قول هایی در اطراف کلمه “غذا” آمده است؟

زیرا ، صادقانه بگویم ، شباهت بسیار کمی با غذای واقعی دارد. اساساً از همه مواد غذایی (فیبر و عناصر کمیاب) محروم است.

در این ماه اطلاعات زیادی در مورد این “محصولات” و چگونگی کنار گذاشتن آنها در مصرف دارم.

اما ابتدا … همه چیز با آگاهی آغاز می شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که توجه خود را به آنچه می خواهید شروع کنید و مراقب آن باشید.

وقتی آنچه را که میل دارید ، در چه زمانی و چه احساسی بنویسید ، به شما کمک می کند تا الگویی را ببینید که اولین قدم برای به دست آوردن کنترل است.

بنابراین توجه کنید که چه کسی / چه / چه زمانی / کجا / چرا میل دارید. این فقط برای چشم شما است و یک تمرین عالی است. قطعاً به من کمک کرد!

آیا شما طرفدار آن هستید؟! در زیر نظر بدهید.

همچنین می خواهم بدانم اگر چند روز این تمرین را انجام داده اید ، نظر شما در مورد آن چیست. 😊

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوئل

دارای مجوز مربی تغذیه مجتمع
دارای مدرک کارشناسی ارشد توانبخشی در محل کار
گروه FB پیری با زندگی
مربی آنیتا دوئل صفحه FB

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های زندگی یک زندگی با کیفیت و مناسب است. اولین نفری باشید که به رایگان ، وظایف و غیره دسترسی دارید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن سرگرمی!


PSS اگر از دست داده اید آموزش آموزش کاهش زمان،، شما هنوز زمان دارید این!

این شامل یک تمرین کوتاه ، م ،ثر و مفید 5 ، 10 ، 15 و 20 دقیقه است (دیگر بهانه ای برای عدم تمرین!)

به علاوه شامل واژه نامه ای با عکس و شرح هر تمرین است.

دیدگاهتان را بنویسید