غذای بد ، برای کاهش وزن مفید است


شکل
شکل

سیب زمینیها

سیب زمینیها
سیب زمینیها

نمره سیب زمینی در بالای شاخص سیری قرار دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته شده احساس سیری بیشتری می کند. اما با یک غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی سرخ شده – یکی دیگر از گزینه های خوشمزه. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، حاوی پتاسیم بیشتری نسبت به موز است و منبع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات انجام شده بر روی افرادی که رژیم غذایی کم گلیسمی دارند (غذاهایی که باعث افزایش قند خون در مدت زمان طولانی می شوند) نشان می دهند که مقدار متوسط ​​ماکارونی مضر نیست. در حقیقت ، شرکت کنندگان همچنان می توانند با خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. بیشتر ماکارونی غلات کامل بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری استنشاق کنید ، قند خون شما افزایش می یابد.

مغزها

مغزها
مغزها

آجیل ها می توانند چربی و کالری بالایی داشته باشند ، اما برای کاهش وزن لازم نیست آنها را رها کنید. در واقع ، مطالعات نشان می دهد زنانی که یک وعده آجیل دو بار یا بیشتر در هفته می خورند ، حدود 25 درصد چاق هستند و وزن کمتری نسبت به کسانی که از آجیل اجتناب می کنند ، دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن کلسیم کم کالری در وعده های غذایی کم کالری می تواند به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

فقط یک فنجان قهوه در روز شما را از کاهش وزن باز نمی دارد. در واقع ، محققان معتقدند که کافئین موجود در قهوه می تواند باعث شود کمتر احساس گرسنگی کنید و کالری بیشتری بسوزانید. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. با گذشت زمان ، شما حتی می توانید وزن خود را افزایش دهید.

شکل

شکل
شکل

رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، در واقع می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر ، که به شما احساس سیری می دهد ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و در حالی که برنج سفید با مصرف مقدار معقول و محدود این فواید را ندارد ، اما همچنان می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم این است که شکلات را به مقدار تلخ و کم مصرف کنید. شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که به کنترل انسولین و همچنین کنترل گرسنگی کمک می کند. این باعث می شود یک دسر عالی برای حذف غذای مفید باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین اگر با روغن و نمک کمتری پخته شود ، احتمال زیاد پرخوری وجود ندارد.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

برای کاهش وزن شیر کامل بنوشید؟ این ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان معتقدند ممکن است چنین باشد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و حتی می تواند به کاهش وزن شما نیز کمک کند. اگرچه آنها هنوز مطمئن نیستند که مکانیسم چیست ، اما ممکن است اتفاق بیفتد زیرا مقدار زیادی شیر به سرعت شما را سیر می کند و از پرخوری در جاهای دیگر جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید