علم ورزش 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


آنچه در این مقاله می خوانید

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی شدن سخت است. آیا ژنتیک یک ابرمرد دارد؟ خوب ، شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان یک کارمند تمام وقت تمرین می کنند زیرا در واقع کار تمام وقت در سطح آنها است و اگرچه تمرینات و انگیزه آنها به مرحله ای می رسد که برای آنها مدال طلا به ارمغان می آورد ، این امکان وجود دارد. به طور کامل (یا در برخی قسمت ها) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، ما از ایده های مایکل اسرائیل استفاده کردیم. او مشاور تیم وزنه برداری آمریکا ، مشاور رنسانس است ، بنابراین حتی اگر به این زودی ها انتظار مدال المپیک را ندارید ، احتمالاً سعی می کنید تمرینات منظم و غیره را انجام دهید. سقوط نکن

از تکنیک هایی مانند حفظ تعهد گرفته تا تعیین هدف که واقعاً می توانید به آنها دست یابید ، اینها نکات ساده ای برای پیشرفت شما تا رسیدن به آرزوهای فیزیکی است ، با این حال این تکنیک ها می توانند در مسابقات معتدل باشند. المپیک زیر را مقایسه کنید.

رژیم بگیرید و ورزش کنید

به نظر می رسد نکته اصلی به اندازه کافی ساده است: ادامه دهید. اما چند بار واقعا رژیم سخت یا ورزش منظم را دنبال کرده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که علاقه مندان به تناسب اندام اغلب تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند با هر تمرین خود را بهبود بخشند ، ورزش بد کار مهمی نیست. اما Izratil می گوید ، ورزشکاران المپیکی باید تمرینات خوب زیادی را برای رسیدن به هدف خود – برای دستیابی به بالاترین نتایج ورزشی – انجام دهند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، می تواند برای آنها هزینه تمرین داشته باشد.” “یک تمرین در طول یک هفته ساختار متفاوتی دارد و اگر ، برای مثال ، سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته به طور کلی بسیار ضعیف تر است ، و سپس یک هفته تمرین بد یک ماه می شود ،” موارد دیگر در سطح بالا واقعاً اهمیت دارد.

او می گوید با چنین برنامه ورزشی دقیق ، آنها باید مطمئن شوند که رژیم غذایی مناسبی دارند که در واقع برای تغذیه بدن خود در طول هر تمرین ، از جمله زمانی که گرسنه نیستند ، رعایت می کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، مطمئناً آن را درک خواهید کرد.

در تمرینات خود همان برنامه را در رژیم غذایی خود رعایت کنید و نقشه ای برای دستیابی به مزایای ورزش و تغذیه پیدا خواهید کرد. اسرائیل می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز در هفته ، شما باید با چند وعده غذایی خوب با پروتئین بالا در طول روز کالری زیادی دریافت کنید و با تمرینات سنگین به روز باشید.” شما نمی توانید المپیکی باشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای حفظ تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt تمرین می کنند ، در حالی که برخی دیگر عمدتا تنها هستند. به ویژه در مورد المپیک زمستانی ، بسیاری از آنها دائماً در اروپا حضور دارند ، جایی که مکانهای زیادی برای ورزش وجود دارد. بنابراین بیشتر اوقات آنها می توانند غذای خوشمزه بخورند. انتخاب صحیح غذای مناسب وجود دارد ، و – دوباره ، تداوم – کلید است ، و حتی ورزشکاران المپیکی باید تمام تلاش خود را برای انتخاب درست انجام دهند. فداکاری برای بهترین ها!

اگر ساعت 11 شب است و می خواهید در این زمان بخوابید ، می توانید به خواربارفروشی محلی بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مناسب را دارید. اما همه افراد دارای اراده قوی نیستند و احتمالاً اگر متخصص تغذیه ندارید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا باید کمی تسلیم شوید.

و در مورد غذا ، مطمئن شوید که انتخاب درستی را انجام داده اید ، زیرا مغازه های خواربار فروشی معمولاً بسیار متوسط ​​تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید ، اما این توهین نیست ، بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار! ممکن است شما المپیکی نباشید ، اما قطعاً مرغ و سبزیجات کبابی را انتخاب می کنید تا مککیکن و سیب زمینی سرخ کرده یا فست فود ، درست است؟

در صورت لزوم ، برای خود غذا تهیه کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین خود زندگی نمی کنند و مجبور به نظارت بر تغذیه خود هستند ، آشپزی هفتگی مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که آشپزی به تنهایی ایده خوبی است ، اما مردم معمولاً با ساختن کوهی از کاه ، غذا را سخت تر از آن می کنند!

بسیاری از مردم از این تصور که آنها باید آشپزهای خوبی باشند ترسیده و افسرده می شوند تا بتوانند به تنهایی آشپزی کنند. ” و این درست نیست که یک رژیم غذایی سالم باید حاوی صد نوع ماده مغذی و مواد اولیه باشد. اگر کار سخت ، آشپزی ، شروع و اهداف واقع بینانه نکته اول هستند ، باید بدانید که شروع یک برنامه جدید می تواند چالش برانگیز باشد ، اما مطمئن شوید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر در محل کار یخچال ندارید ، مطمئن شوید که برای نگهداری غذاهایی که در طول روز می پختید به آن نیاز ندارید. غذا را بدون یخچال بپزید!

“در نهایت ، اگر واقعاً درگیر بازی رژیم هستید و در آن حالت راحت هستید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب با طعم عالی و مواد مختلف بپزید. بنابراین وقتی شروع می کنید ، مطمئن شوید که غذای خوشمزه می خورید. عمداً غذاهای ناخواسته نخورید. و نگو: رژیم مجازات است. او می گوید: “من گناهانم را جبران می کنم.” شما فقط سعی می کنید 15 کیلو وزن کم کنید ، اما بگذارید ساده باشد – سه یا چهار ماده ، چند پوند چربی اگر گیاه خوار هستید ، گوشت ، پروتئین بدون چربی ، چند کربوهیدرات سالم ، کمی سبزیجات.

ورزشکاران -المپیکی ها از رژیم هوس خودداری می کنند

بیایید با این واقعیت روبرو شویم: این راه حل “بدن جدید” برای کاهش وزن اغلب به یک رژیم دیوانه وار ختم می شود که هیچ شانس ادامه و بازدهی طولانی مدت ندارد. این ممکن است لزوماً در مورد ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که بدون مشکل دسترسی سریع وجود ندارد ، به هر حال ، نیم کاسه وجود دارد!

“اگر رژیم غذایی شگفت انگیزی را ادامه دهید ، همیشه می توانید غذای ناخواسته یا غذای زیاد بخورید و نگران مقدار کالری دریافتی خود نباشید. شما ترکیبی متفاوت از گرسنگی یا محدودیت کامل مواد مغذی را احساس می کنید که بعداً باعث پرخوری می شود.

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم تری بخورید و اگر رژیم جدید شما جالب نباشد و از بازی لذت ببرید ، شوکه نخواهید شد. اگر فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

ورزشکاران المپیکی برای یافتن انگیزه بیشتر یا بهتر نیازی به جستجو ندارند. با این حال ، آنها در آستانه (یا نزدیک) اوج ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در المپیک بین المللی و به عنوان نخبه انتخاب شده اند.

اما ما ، مردم عادی ، چه بخواهیم بپذیریم و چه نخواهیم ، با خودمان دست و پنجه نرم می کنیم. اگر متوجه شدید که به سختی از روی نیمکت بلند می شوید و به باشگاه می روید ، ممکن است اصلاً به دنبال هدف اشتباه باشید. گم شده ، کاری کن ، شاید می خواهی چیز دیگری را امتحان کنی.

همه چیز از انواع ورزش ها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا آمادگی جسمانی یا تمرینات تیمی ، شما را به یک شیوه زندگی اولیه که مناسب شما و بیشتر است و شما را در مسیر ثابت نگه می دارد ، باز می گرداند.

“چه زمانی [هدف شما] این فقط به شما انگیزه می دهد فقط به این دلیل که می خواهید آن را انجام دهید … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، پس آن را انجام دهید ، می تواند یک انگیزه عالی باشد. “بودن.”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف آنها معمولاً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی مردم عادی اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما بگوید ، “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خود بسازید و چند هفته دیگر وقت ندارید که این کار را انجام دهید” ، شما فکر می کنید ، “خوب ، مهم است که چگونه من حیاط خود را آبیاری می کنم ؟ ” من دارم و مهم نیست که من آن را دارم یا نه … این هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما وقتی کسی می گوید: “بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید: “خوب ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک آموزش از یوتیوب.”

البته ، تحت آخرین بدنسازی سلفی خود ، که با جهان به اشتراک گذاشتید ، نوشتن هشتگ از راه حل جدید ، بدن جدید عالی به نظر می رسد ، اما دستیابی به تفاوت بزرگ همیشه هدف نهایی نیست. بنابراین ، اگر می خواهید شرایط را تغییر دهید ، قبل از اینکه برای شکست آماده شوید ، مطمئن شوید که این یا آن هدف واقعاً امکان پذیر است.

کمی ثابت قدم باشید

در زمانی که راه حل های جدید رو به کاهش است ؛ این روند می تواند تداخل ایجاد کند. اما یک ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی مورد علاقه شما باید از آنها الگو بگیرند و ثابت قدم باشند زیرا دستیابی به اهداف شایسته آسان نیست.

لطفاً نگویید: “اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است.” “او گفت:” من فکر می کنم باید آن را رها کنم. ساده ، اما برای مواقعی که شرایط سخت می شود آماده باشید. انتظار می رود که ما عمدا همه چیز را پیچیده نکنیم ، اما سلام ، کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


 کتابی در مورد بدنسازی بدون وزن


دیدگاهتان را بنویسید