عادات افراد موفق در حفظ وزن افزایش یا کاهش یافته است


چاقی و اضافه وزن یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که به خودی خود می تواند مشکلات جسمی و بعضا روانی را در افراد ایجاد کند. بسیاری از افرادی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند با رژیم های مختلف برای کاهش وزن شادی را تجربه می کنند. صرف نظر از اثربخشی این رژیم ها یا عوارض جانبی بعدی ، سوال این است که چگونه می توان این نتیجه را حفظ کرد. حفظ رژیم غذایی و البته کاهش وزن غیرممکن است.

این ممکن است یک کار دلهره آور به نظر برسد ، اما غیر ممکن نیست. افراد زیادی هستند که موفق شده اند بر چاقی غلبه کرده و وزن خود را در همان سطح دلخواه حفظ کنند. راه های زیادی برای حفظ وزن متناسب و متعادل بدن وجود دارد. اما در اینجا روش هایی را بررسی می کنیم که اساس طبیعی دارند و بیشتر مربوط به تغییر رفتار یا عادات غذایی روزانه و ورزش است. جزئیات رژیم های غذایی برای کاهش وزن را دنبال کنید.

برای تثبیت وزن خود چه کاری می توانیم انجام دهیم تا همیشه لاغر و زیبا بمانیم؟

متاسفانه ، این دیدگاه اغلب ما را غرق در زمان فرا رسیدن زمان شروع پروژه می کند. در حقیقت ، تنها 20 درصد از افرادی که از طریق رژیم غذایی و ورزش به وزن ایده آل و تناسب اندام می رسند ، می توانند این زیبایی را حفظ کرده و در طولانی مدت وزن خود را کاهش دهند. در اینجا مهمترین س isال مطرح می شود: برای حفظ وزن چه کنیم؟ کاهش وزن و لاغر ماندن نیاز به تغییر در رژیم غذایی و ورزش ما دارد؟ آیا می توانیم این کاهش وزن و زیبایی را برای خود حفظ کنیم؟

ما می توانیم کارهای زیادی را برای رسیدن به این هدف انجام دهیم. از کنترل دقیق رژیم غذایی و ورزش روزانه گرفته تا کنترل استرس و افزایش خلق و خو. برای توضیح این موضوع و چگونگی آن در بخشهای بعدی ، این موضوع را با جزئیات بیشتری در نظر می گیریم.

طرح تثبیت وزن

تصمیم می گیرید برای تثبیت وزن چه کار کنید؟

روشهای علمی و عملی ثابت کرده است که دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود افراد پس از موفقیت در رژیم غذایی وزن خود را کاهش دهند. اجرای این روشها اگرچه ساده است ، اما به اراده قوی و البته صبر و زمان نیاز دارد. البته ، از آنجا که دستیابی به کاهش وزن و تناسب اندام کار سختی است ، باید ورزش کنید و چند رژیم غذایی و ورزش را تغییر دهید. به طور کلی ، متخصصان تغذیه و تغذیه ، بر اساس تجربه و دانش خود ، راه حل هایی را برای کسانی که می پرسند برای حفظ وزن باید انجام شود ، ارائه کرده اند.

البته قبل از اعمال این استراتژی ها باید در نظر داشت که هرگونه رژیم غذایی ، حتی اگر ما را به وزن دلخواه برساند ، لزوماً استاندارد و مناسب نیست. وقتی رژیم غذایی را برای تغییر وزن انتخاب می کنیم ، باید از آن مطمئن باشیم. زیرا سلامت ما در خطر است و انتخاب اشتباه نه تنها می تواند بیمار شود ، بلکه حتی زندگی ما را نیز به خطر می اندازد.

به همین دلیل است که متخصصین سایت و رژیم غذایی من مطابق مسئولیت های حرفه ای و البته انسانی خود کار می کنند و نتیجه چندین سال تحقیق و تجربه خود را در قالب رژیم غذایی برای کاهش وزن و چاقی در اختیار شما قرار می دهند. این رژیم ها کاملاً تضمین شده و بر اساس BMI یا شاخص توده بدن شما ، که منحصر به فرد شماست ، است. به این ترتیب ، رژیم غذایی مناسب شرایط جسمانی شما به شما داده می شود.

با این حال ، برای کسانی که نمی دانند برای تثبیت وزن خود چه باید بکنند ، مهمترین راه حل ها عبارتند از:

  • به طور منظم تمرین کن
  • صبحانه بخور
  • مصرف زیاد پروتئین
  • وزن بدن خود را روزانه اندازه گیری کنید
  • مصرف کربوهیدرات خود را کنترل کنید
  • تمرینات ژیمناستیک را انجام دهید
  • پیش بروید و حتی اگر در حال افزایش وزن هستید ناامید نشوید
  • برنامه را در تمام روزهای هفته ، حتی در روزهای تعطیل دنبال کنید
  • نوشیدن مقدار زیادی آب
  • خواب کافی
  • کنترل استرس
  • حمایتی پیدا کنید که شخص را تشویق و تشویق کند
  • کنترل قدرت
  • مصرف زیاد سبزیجات
  • صبر و تداوم در برنامه
  • تغذیه مناسب
  • تغییر مداوم در شیوه زندگی خود ایجاد کنید

طرح تثبیت وزن

برای کاهش وزن به چند کالری نیاز داریم؟

یکی از مهمترین نکاتی که همیشه باید بعد از رژیم غذایی و کاهش وزن به آن توجه کنیم ، کنترل میزان کالری غذاهایی است که می خوریم. ممکن است هنوز اشتها یا میل به خوردن داشته باشیم و اگر چند کیلو وزن کم کنیم ، وسوسه می شویم که بیش از حد غذا بخوریم یا غذاهایی بخوریم که در واقع رژیم غذایی ما آنها را ممنوع کرده است.

باید به خاطر داشته باشیم که در شرایطی که ما فقط وزن خود را کاهش داده ایم و حجم بدن ما کاهش یافته است ، سلول های ما نیاز به جذب مواد مغذی بیشتری دارند و هنوز به این وضعیت جدید عادت نکرده اند.

حتی بی توجه ترین غذا با غذاهای مختلف و از دست دادن کنترل بر میزان کالری دریافتی ، می تواند همه رشته های ما را مسدود کند. بنابراین بسیار مهم است که بدانید برای لاغر ماندن چقدر کالری نیاز دارید.

آخرین کلمه این است که وزن کم کنید و لاغر بمانید

افراد می توانند پس از رژیم گرفتن به دلایل مختلف به وزن قبلی خود بازگردند. البته می توان از این امر جلوگیری کرد. این بدان معناست که تنها چند کار کوچک یا تغییر در عادات روزانه می تواند وزن بدن شما را ثابت نگه دارد. انجام این تمرینات دشوار نیست ، اما می تواند نتیجه را بسیار تحت تأثیر قرار دهد.

البته ، مهم است که کنترل وزن و تثبیت آن چیزی فراتر از محدود کردن میزان دریافت غذای بدن شما باشد. ورزش ، خواب و سلامت روان نیز نقش مهمی در این امر ایفا می کنند.

اگر بتوانیم عادات خود را در موارد ذکر شده تغییر داده و اصلاح کنیم ، در واقع بهترین روش زندگی را برای خود انتخاب کرده ایم.

یکی از مواردی که می تواند باعث افزایش وزن شود رژیم های غیر اصولی و محدود کننده است. این رژیم ها ممکن است در کوتاه مدت به هدف ما برسند ، اما در حقیقت موفقیت موقت است. برای اینکه رژیم غذایی م effectiveثر و ایمن باشد ، لازم است اثرات و اثرات طولانی مدت آن بر بدن مطالعه شود.

به دلیل اهمیت مشکل و وابستگی مستقیم آن به سلامت مردم ، وب سایت و رژیم غذایی من برنامه های رژیم غذایی را برای افرادی که به هر دلیلی مایل به افزایش وزن یا کاهش وزن هستند ، ارائه می دهد. این رژیم ها کاملاً اصولی و بر اساس توصیه های پزشک است.

اگر شما هم می خواهید رژیم را حفظ کنید ، کافیست یک پیامک برای ما ارسال کنید که در اسرع وقت با آن تماس خواهیم گرفت. فکر! فقط یک پیامک شما را به مرجع مناسب می برد.

دیدگاهتان را بنویسید