طرز تهیه بلغور جو دوسر – دکتر روی هودمیان


تهیه پنکیک 1280x720 1 - طرز تهیه پنکیک

طرز پخت تورتیلا از پرک جو

اگر طعم جدیدی برای صبحانه می خواهید ، دستور غذای امروز برای شما مناسب است. پنکیک ها بسیار محبوب هستند زیرا سریع و آسان طبخ می شوند و طعم آنها عالی است. پنکیک تازه نیز برای افرادی که رژیم دارند رژیم مناسبی است. اگر رژیم دارید ، صبح ها پنکیک بخورید تا مدت بیشتری سیر بمانید. بلغور جو دوسر علاوه بر طعم عالی خواص فوق العاده ای نیز دارد. پوسته جو سرشار از آنتی اکسیدان است که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است. از سوی دیگر ، خوردن بلغور جو دوسر به کاهش فشار خون و خطر حمله قلبی کمک می کند. پس برای چی منتظری؟ بیایید نحوه تهیه پنکیک از پرک جو را زودتر بیاموزیم.

مواد لازم برای تهیه پنکیک از تکه های جو

  • آرد: 2 قاشق غذاخوری
  • جو پوست کنده: 2 قاشق غذاخوری
  • شکر قهوه: 1 فنجان
  • بیکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری
  • دارچین: نصف قاشق چایخوری
  • نمک: نصف قاشق چایخوری
  • شیر: 2 فنجان
  • تخم مرغ: 2 عدد

طرز پخت تورتیلا از پرک جو

  • دو فنجان آرد ، یک فنجان پرک جو ، بیکینگ پودر ، دارچین و نمک را در مخلوط کن بریزید. مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود ؛
  • دو لیوان شیر و دو تخم مرغ را مخلوط کنید.
  • آرد را به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کنید ؛
  • مقدار کمی جو را با فلس اضافه کرده و مخلوط کنید.
  • تابه را گرم کرده و سرخ کنید ؛
  • قاشق نان تورتیلا را داخل تابه بریزید.
  • اگر حباب هایی در گوشه های خوشه ظاهر شد ، آنها را بچرخانید تا طرف دیگر جوش داده شود.
  • تورتیلا ها را در یک کاسه قرار دهید و با عسل یا سس شکلات تزئین کنید.
  • خوشمزه است.

اطلاعات تغذیه ای برای دانه های جو

کل پنکیک خوشمزه حاوی 1750 کالری است و اگر بر 10 تقسیم شود ، هر نفر یک دهم از این مقدار را دریافت می کند. اطلاعات زیر برای یک تکه (یک دهم) این پنکیک ارائه شده است:

  • کالری: 175
  • کربوهیدرات: 34.6 گرم
  • چربی: 2.2 گرم
  • پروتئین: 7.2 گرم

دیدگاهتان را بنویسید