شکر ، چربی ، محصولات لبنی: سه مورد بزرگ و تغییر آنها آسان است


pexels-photo-3821250.jpeg

وقتی برای اولین بار با شخصی کار می کنم ، به چند نکته مهم توجه می کنم.

دارم تماشا میکنم نکات برجسته طرح در ابتدای گفتگوی ما تا بدانیم رژیم غذایی آنها کجاست.

وقتی برای اولین بار تغذیه خواندم ، به ما گفتند که “با افرادی که در آنجا هستند ملاقات کنید” ، و در آن زمان (بیش از یک دهه پیش) من کاملاً متوجه منظور آن نشدم. در ادامه تمرین ، متوجه شدم که این روش دیگری برای گفتن “گام به گام” است. به عنوان مثال ، اگر فردی برای صبحانه کیک و نوشابه با نوشابه بخورد ، احتمالاً آنها را به سبزیجات و اسموتی های میوه ای با پودر پروتئین تغییر می دهد. چرا؟ از آنجا که این یک مرحله نیست ، 3 است. و 3 مرحله در یک وعده غذایی (صبحانه) نیاز به مقدار زیادی دارد: خیلی سریع.

بنابراین اینجاست با افرادی که در آنجا هستند ملاقات کنید ، بنابراین حتی اگر بخواهم آنها را 3 یا 4 قدم جلوتر بیاورم ، می توانم آنها را یکی دیگر درست کنم – با خیال راحت. از نظر بودجه ، توانایی ها و آرامش خاطر قابل اعتماد است.

اینها سه مورد اصلی هستند که می توانید به آن ها تغییر دهید و در رژیم غذایی شما جهش بزرگی ایجاد کرده و در هر لقمه مواد مغذی بیشتری به شما می دهند.

به جای حذف کامل آنها از رژیم غذایی ، ما فقط می توانیم به نسخه سالم تری برویم که یک قدم بهتر است. همیشه “خوب / بهترین / بهترین” در غذا وجود دارد

البته شکر ، چربی ها و محصولات لبنی لایه ها و لایه های خوب / بهتر / بهترین خود را دارند. این 3 مورد اصلی سوئیچ هایی هستند که بر اساس غذاهای کامل (بیشتر مواد مغذی / طبیعی تر / نزدیک به طبیعت) هستند که امروزه می توانید تهیه کنید. من تمام تلاشم را می کنم تا همه چیز ساده باشد. بنابراین در اینجا نسخه تقطیر شده او است.

قند:

pexels-photo-257834.jpeg

در حالی که شکر سفید در زمینه تغذیه جامع ما دوست ندارد [Read: Why Sugar is the Villain] به دلیل کمبود مواد مغذی (و توانایی آن حتی در دزدیدن مواد مغذی از بدن) به این معنا نیست که ما هرگز دوباره چیز شیرینی را امتحان کنید ما فقط می توانیم شکر سفید موجود در انبار خود را به چند روش ارتقا دهیم.

مسیر مقدماتی: به جای شکر معمولی یا شکر نیشکر بخرید. شما کمتر استفاده خواهید کرد زیرا گرانتر است و اگر از آن استفاده کنید ، ممکن است کمی احساس بهتری داشته باشید. خود را فریب ندهید ، شکر سفید شکر سفید است ، بنابراین خرید ارگانیک آن را “سالم” نمی کند – فقط آن را می سازد کمی بهترین کیفیت و حمایت از پرورش دهندگانی که چغندر قند GMO را پرورش نمی دهند.

بهترین گزینه بعدی: عسل محلی یا شربت افرا. شما می توانید بهترین عسل خام را از نهال های میوه در دره ما پیدا کنید که تعداد زیادی از آنها وجود دارد. بسیاری از کشاورزان نیز به صورت خصوصی از طریق دوستان یا در حیاط خانه می فروشند ، بنابراین بپرسید و یکی را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید. عسل خام از نظر فنی ارزش پختن را ندارد زیرا مزایای سلامتی آن به شکل “خام” است ، اما مواد معدنی در درایت باقی می مانند و من هنوز برای بیشتر پخت از عسل استفاده می کنم. می توانید از آن به عنوان جایگزین شکر سفید در دستور پخت استفاده کنید – فقط آن را از وسط نصف کنید. برای هر فنجان شکر ، 1/2 فنجان عسل استفاده کنید. شربت های تیره تر و خالص افرا پیدا کنید ، شربت / شربت ذرت جعلی با طعم افرا نخرید. آنها مواد معدنی را که شربت افرا خالص می دهد به شما ارائه نمی دهند.

گزینه ای دیگر: پاتاکا ملاس یک شیرین کننده غنی از مواد معدنی است (صادقانه بگویم ، خیلی ها آن را دوست ندارند) ، اما اگر طعم آن را بیابید ، واقعاً در شیرینی و قهوه مرتب است.

چربی ها:

در حالی که چربی هنوز شیطانی است [Read: You Can Eat Fat and Lose Fat] از آنجا که به ما آموخته اند که آنها ناسالم هستند و بخشی از سوء تغذیه هستند ، باید الف) بفهمیم که این اطلاعات اساسی دیگر کار نمی کند ، ب) یاد بگیریم که دوباره به چربی ها اعتماد کنیم و از همه مهمتر ج) چربی ها را در انبار ، یخچال و رژیم غذایی به روش های مختلف اگر هنوز از مارگارین استفاده می کنید ، آن را بررسی کنید: [The Easy Guide to Fats]

pexels-photo-5988273.jpeg

مسیر مقدماتی: چربی های سالم مانند توصیه های موجود در راهنمای چربی بالا را خریداری کنید که شامل آووکادو ، کره ، دانه های چیا ، روغن و شیر نارگیل ، روغن و دانه های کتان ، گیاهی (کره تصفیه شده) ، آجیل و روغن دانه های ارگانیک / خام (فوق بکر) است. ) و روغن کنجد.

بهترین / بهترین گزینه بعدی: روغن زیتون ارگانیک. روغن ارگانیک.

لبنیات:

در حالی که چربی شیطان می شود ، از طرف دیگر محصولات لبنی هنوز در رژیم غذایی معمولی از ارزش بالایی برخوردار هستند. نسل ها به ما آموخته اند که ساده ترین و بهترین راه برای دریافت کلسیم برای استخوان های قوی فقط از طریق محصولات لبنی است. از آن زمان ، ما فهمیدیم که اینطور نیست. [Read: But How Will I Get My Calcium?] اگرچه واقعیت این است که اگر زیاد بخوریم ، می توان اجتناب از شیر گاو را بسیار دشوار کرد (در بسیاری از سس ها ، شیرینی ها و غیره مخفی شده است. بسیاری از مشتریان من که محصولات لبنی را از رژیم غذایی حذف یا حذف می کنند احساس می کنند که هضم آنها گاهی بهبود می یابد. [7 Ways to Stoke the Flames of Your Digestive Fire]

78-DSC_1835.jpg

مسیر مقدماتی: در هر جایی که از محصولات لبنی استفاده می کنید جایگزین های لبنی بخرید. می توانید از شیر نارگیل یا جو دوسر برای جایگزین عالی قهوه – شیر بادام یا سویا برای غلات استفاده کنید [Read: Make Breakfast Crazy Simple] یا شیر برنج

بهترین گزینه بعدی: خودتان جو دوسر یا شیر آجیل تهیه کنید. واقعاً آسان است. [Recipe]

برای سفارش چت رایگان با راینا

پیدا کردن آنها دشوار نیست ، فقط خرید یک سوئیچ و سپس روشن کردن آن در کاری است که قبلاً انجام می دهید. با چند تنظیم ساده می توانید رژیم غذایی خود را به میزان قابل توجهی به روز کنید!

(به کمک بیشتری نیاز دارید؟) من مواد مغذی پیچیده را در اصول اولیه ساده کرده و مراحل عمل را به شما ارائه می دهم. بیا حرف بزنیم!

xo ،

websignature.jpg

دیدگاهتان را بنویسید