شش وعده غذایی در روز متابولیسم را تسریع می کند؟


اکثر افراد وقتی رژیم جدیدی را شروع می کنند ، از هر 10 نفر 9 نفر با 3 وعده غذایی اصلی استاندارد و 2 میان وعده یا 3 وعده غذایی اصلی و 3 میان وعده شروع می کنند. چرا؟ زیرا این همان چیزی است که در جهان رژیم به ما توصیه می شود. با این حال ، این رژیم م theثرترین نبود.

مطالعات نشان می دهند که اگر مقدار کالری یکسان در 24 ساعت مصرف شود ، هیچ تفاوتی بین متابولیسم فردی که در روز 6 غذا می خورد ، در مقایسه با فردی که در روز 3 غذا می خورد ، وجود ندارد!

بنابراین چرا فکر می کنم: “من شش بار در روز غذا می خورم تا سوخت و ساز بدنم را تسریع کنم؟” خوب ، بسیاری از مشتریان قبلاً شنیده اند که “اگر هر 2-3 ساعت غذا نخورید ، بدن شما دچار حالت گرسنگی می شود و به جای استفاده از غذا برای تولید انرژی ، شروع به تجمع آن به شکل چربی می کند.”

اجازه دهید در این مورد به شما اطمینان دهم در زمان کوتاهی اتفاق نمی افتد

پاسخ ساده این است که چرا این موضوع اینقدر محبوب شده است؟ خرافات غذایی و افسانه هایی که هرگز نمی میرند!

بگذارید آنچه را که برای بسیاری از مشتریانم در محل کار می بینم به شما بگویم:

به نظر می رسد خوردن 3 بار در روز با میان وعده در صورت لزوم (صبح ، بعد از ظهر یا عصر) از نظر سازگاری و کاهش کلی احتمال پرخوری (یا کالری) بهترین کار را می کند. آره.

واقعیت این است که هر بار که غذا می خوریم ، فرصتی برای پرخوری وجود دارد – مخصوصاً اگر تمام روز گرسنه باشیم. اگر زمانی که فرصت داریم تا زمانی که احساس سیری می کنیم غذا بخوریم (که معمولاً زمانی اتفاق می افتد که کمتر وعده های غذایی بزرگ را می خوریم) ، احتمالاً کالری کمتری مصرف می کنیم.

بیشتر اوقات ، وقتی افراد رژیم غذایی خود را تغییر می دهند ، به ما می گویند که همه آنها در طول روز به غذا فکر می کنند.

چقدر زمان تا وعده غذایی یا میان وعده بعدی باقی مانده است؟

آیا باید 2 وعده غذایی را بسته بندی کرده و بعد از ظهر که 5 ساعت به سر کار می روم با خود ببرم؟

آیا باید یک ساعت روی گوشم بگذارم تا بدانم دقیقاً چه موقع باید غذا بخورم؟

به نظر می رسد وقتی ما 3 وعده غذایی بزرگ در طول روز می خوریم بسیار مفید است. این به ما این امکان را می دهد که احساس سیری و سیری کنیم نه این که فقط آنقدر غذا بخوریم که معده خود را بسته نگه داریم. همچنین آزادی روانی بیشتری در مورد غذا داریم. بنابراین ما دائماً به وعده غذایی بعدی فکر نمی کنیم زیرا 6-5 ساعت قبل از شروع گفتن بدنمان فرصت داریم باز گرسنه ام!

این ممکن است برای شما نمایش باشد!

اما آن است آزادی! مخصوصاً برای کسانی که مدتهاست به “رژیم” و “محدودیت” فکر می کنند!

با توجه به این ، ما هنوز مشتریان زیادی داریم که احساس می کنند به 3 وعده غذا در روز نیاز دارند عالی و 2-3 میان وعده بخورید. اما اگر دائماً احساس می کنید که غذا در تمام روز حکمرانی می کند و به نظر نمی رسد سیر هستید ، ممکن است بخواهید آن را تغییر دهید!

وظیفه ما برای شما:

به جای خوردن چند وعده غذایی کوچک در روز ، به وعده های غذایی بزرگ و یک میان وعده تغییر دهید و ببینید چه احساسی دارید! شاید تازه متوجه شوید که این ترفند ساده بازی را برای شما تغییر می دهد!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید