رژیم لاغری سریع

سیگار را در ترکیه سرد ترک کنید – پایتخت را نفس بکش


آیا این مکان شما را با سیگار توصیف می کند: شما تصمیم گرفته اید که سیگار را ترک کنید تا سبک زندگی سالم تری برای خود و خانواده خود داشته باشید. شما تصمیم گرفته اید که یک استراحت تمیز داشته باشید.

اگر این به نظر شما یا جایی است که می‌روید، ما شما را تشویق می‌کنیم! و می‌خواهیم بدانید که Breathe DC اینجاست تا با منابع، راهنمایی‌ها و پشتیبانی در هر مرحله به شما کمک کند. ترک سیگار فواید زیادی دارد، اما کار آسانی نیست، به خصوص ترک بوقلمون سرد. ترک بوقلمون سرد دارای مزایا و چالش‌هایی است – برخی مزایا و معایب. در اینجا چند مزایا و معایب وجود دارد که هنگام ترک بوقلمون سرد باید به دقت در نظر بگیرید:

جوانب مثبت – به هدف نهایی خود یعنی ترک سیگار سریعتر برسید
بدن شما مزایایی را از ترک فوراً، نه بعداً، می بیند
– اوج علائم ترک زودتر از بین رفت

موارد منفی
اگرچه موقتی است، اما علائم ترک ممکن است شدیدتر باشد
– به قدرت ذهنی زیادی نیاز دارد به خصوص اگر مدت زیادی سیگاری بوده اید

از آنجایی که هر گاومیش کوهی و هر موقعیتی متفاوت است، ممکن است ترک بوقلمون سرد مزایا و معایب شخصی بیشتری داشته باشد. تهیه یک لیست شخصی از مزایا و معایب که باید در مورد وضعیت شخصی و نیازهای سلامتی خود در نظر بگیرید مفید است.

بوقلمون سرد می تواند سیگار را ترک کند. در اینجا چگونه است!
هنگامی که نکات مثبت را در نظر گرفتید، خود را برای هرگونه منفی آماده کردید و تصمیم گرفتید که ترک بوقلمون سرد برای شما حرکت مناسبی است، ما یک رویکرد ۴ مرحله ای را پیشنهاد می کنیم که به شما کمک می کند تا موفق شوید.

ترک سیگار بوقلمون سرد: ۴ گام تا موفقیت

۱. از نظر ذهنی آماده شوید
تمام دلایلی که چرا باید سیگار را ترک کنید و همیشه با شما در تماس باشید، در یک دفترچه یادداشت یا با استفاده از برنامه یادداشت ها در تلفن هوشمند خود بنویسید. این به شما کمک می کند افکار منفی مانند “فقط یک نخ سیگار ضرری ندارد” را نادیده بگیرید.

۲. در آغوش گرفتن حمایت
ترک سیگار می تواند یک سفر شخصی باشد، اما همچنین یک سفر چالش برانگیز است که مجبور نیستید خودتان آن را انجام دهید. از دوستان یا خانواده کمک بگیرید، سیگار را با شریک زندگی خود ترک کنید یا به یک گروه پشتیبانی آنلاین بپیوندید.

۳. علائم ترک را پیش بینی و آماده کنید
بسیاری از سیگاری‌هایی که سیگار را ترک می‌کنند، حالت تهوع، خستگی، ناتوانی در خواب، افزایش اشتها، و اضطراب و سایر موارد را تجربه می‌کنند. برای اینکه برای آن لکه خشن موقتی آماده شوید، ایده خوبی است که یک بطری آب را در نزدیکی خود نگه دارید تا تنقلات سالم و هیدراته ای برای مقابله با گرسنگی داشته باشید.

۴. از یادآوری ها خلاص شوید
تمام فندک ها، کبریت ها، زیرسیگاری ها و لباس هایی که هنوز بوی دود می دهند را از خود دور کنید. همچنین خود را از دوستان یا خانواده ای که قبلاً در خانه و محل کار با آنها سیگار می کشید جدا کنید یا حتی آنها را تشویق کنید تا در ترک سیگار به شما بپیوندند.

مانند هر فعالیت بهداشتی، ما شما را تشویق می کنیم که با پزشک یا متخصص مراقبت های بهداشتی خود در مورد تغییراتی که در سبک زندگی خود ایجاد می کنید صحبت کنید. برای پشتیبانی، منابع و مشاوره برای ترک سیگار، به تیم حرفه ای آموزش دخانیات و ترک سیگار ایمیل بزنید. ما اینجاییم تا کمک کنیم.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر