رژیم لاغری سریع

سالاد کینوا رنگی با زیره – Healthyfoodforliving.com


آیا در گرمای تابستان چیزی بهتر از یک سالاد رنگارنگ، سبک و خوشمزه وجود دارد؟ البته همراه با بستنی یا ماست یخ زده.

سالاد کینوا زیره رنگی

در حالی که این روزها از خوراکی های یخ زده فوق سیر نمی شوم، اما هوس سالادهایی هم کرده ام که به راحتی آماده می شوند و به اندازه کافی سیر می کنند تا به عنوان غذای اصلی از آن لذت ببرم. این سالاد حاوی کینوآ لطیف، انبه شیرین، فلفل قرمز ترد، لوبیا سیاه و زیره معطر است. هر لقمه با طعم‌های فراوان و بافت‌های لذیذ متنوع همراه است.

همانطور که داشتم این پست را می نوشتم، به ذهنم رسید که چه افزودنی زیبا به این آووکادوی سالاد خواهد بود. من به این ایده در دستور غذای زیر توجه کرده ام، و دفعه بعد که این را درست کنم حتماً مقداری میوه خامه ای به آن اضافه خواهم کرد… احساسی که خیلی زود اتفاق خواهد افتاد!

سالاد کینوا زیره رنگی
سالاد کینوا زیره رنگی

سالاد کینوا زیره رنگی

برگرفته از Veganomecon Quinoa با لوبیا سیاه و سالاد انبه

۲ عدد را به عنوان غذای اصلی یا ۴ عدد را به عنوان غذای جانبی سرو کنید

عناصر:

  • ۱/۲ فنجان کینوا خشک
  • ۱/۲ انبه رسیده اما سفت، پوست کنده، مکعبی و خرد شده
  • ۱/۲ فلفل قرمز، ترجیحا ارگانیک، بدون هسته، بدون هسته و خرد شده
  • ۱ فنجان لوبیا سیاه شسته و آبکش شده
  • ۱/۲ آووکادوی رسیده اما سفت، پوست کنده، مکعبی و خرد شده (اختیاری)
  • ۱/۲ فنجان پیاز سبز خرد شده
  • ۱/۲ فنجان گشنیز خرد شده
  • ۱ قاشق غذاخوری آب لیموی تازه
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر
  • ۱ قاشق چای خوری زیره یا بیشتر برای طعم دادن
  • نمک کوشر به مزه

جهت:

  1. کینوا را طبق دستورالعمل بسته بپزید. شما باید حدود ۱ فنجان کینوآ پخته شده مصرف کنید.
  2. در یک کاسه متوسط، کینوآ پخته شده گرم، انبه، فلفل قرمز، لوبیا سیاه، آووکادو در صورت استفاده، پیاز سبز و گشنیز را با هم ترکیب کنید.
  3. در یک کاسه کوچک، آب لیمو، روغن، زیره و نمک را با هم مخلوط کنید. سس را روی سالاد بریزید و هم بزنید تا یکدست شود. ادویه ها را با سلیقه تنظیم کنید.
  4. سالاد را حداقل ۴ ساعت قبل از سرو برای طعم بهتر در یخچال بگذارید. سرویس سرد در دمای اتاق.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر