سالاد شام بهاری – ریشه های جدیدی دارد


سلام دوستان! برای سرگرمی ، یکی از پست های وبلاگی که در سال 2010 نوشتم را زنده می کنم-یک کاسه سالاد روغن لوبیا گرم ، هویج سرخ شده سیر و برنج وحشی. چرا دستور دهه را دوباره منتشر می کنم؟ خوب ، به عنوان مثال ، من فکر می کردم تعدادی از دنبال کنندگان جدید هستند که حتی این سرگرمی را ندیده اند (سلام ، اتفاقاً)! ثانیاً ، اکثر شما که از ابتدا اینجا بوده اید ممکن است آن را فراموش کرده باشید. سوم ، این دستور العمل اولیه اصلی انبار است. در نهایت ، چون بسیار است ، بسیار خوشمزه – لذیذ. لوبیا خامه ای ، سکه هویج طلایی با سیر ، برنج وحشی جویدنی ، پیاز ترشی ترد و روشن ، کلم ابریشمی و شوید تازه – همه اینها همراه با سس خردل برای لیسیدن لب های شما ، تقریباً در همه چیز – این سالاد و فراتر از آن.

من همچنین آن را به شام ​​بهاری تغییر نام دادم زیرا فصل گذار عالی است (بله ، عزیزم ، قطعاً غذا) از جمله غذاها و طعم های زمستانی و بهاری که در پرتو اوج گیری راه خود را می گذاریم! هورا!

این دستور غذا خاطرات زیادی را برای من زنده می کند. در همان زمان من حدود سه سال در رستوران های کپنهاگ کار کردم. من عاشق کارم بودم و به سختی می توانستم باور کنم که واقعاً کسی است پرداخت شده من تمام روز را در آشپزخانه تنگ و گرم گذراندم و هر روز ده ها غذای جدید بدون منو و دستور تهیه می کردم – قطعاً هنوز در مرحله ماه عسل. من در مورد غذایی که تهیه می کردم ، با درک عمیق خود در مورد تغذیه هنگام تهیه دستور غذا ، اطمینان داشتم و هر روز از خودم برای خلاقیت خود استفاده می کردم و متوجه می شدم که چقدر سریع در حال یادگیری و رشد هستم. من مطمئناً در یک گرداب بودم و آن دوران بسیار هیجان انگیز در زندگی من بود.

من شیفت خود را حدود ساعت 8 صبح شروع کردم و اکثر وعده های غذایی من قرار بود تا ساعت 12 شب که در را برای ناهار باز کردیم آماده باشد. این مدت زمان نسبتاً کوتاهی برای پمپاژ 200 وعده است هیچ چیزی، اما چند سال بعد راههای کوتاهی برای من ایجاد شد که با عجله طعم زیادی می بخشد. یکی از این عبارات کوتاه روغن سیر بود ، اولین کاری که بعد از بستن نخ های پیشبندم انجام دادم و به عنوان ماریناد ، وسیله پخت و پایه سوپ ، خورش ، سس و سس در طول روز استفاده کردم. در واقع ، من فکر نمی کنم غذاهای زیادی از ایستگاه من وجود داشته باشد کار را نکرد سپس آنها سیر دارند (راه ساده ای برای خوب کردن اوضاع!). این روغن روی نیمکت من نشسته بود و در همه چیز ریخته می شد و همه مردم به دنبال چیزهای بیشتری بودند.

چیزی که من دوست داشتم با روغن سیر استفاده کنم سبزیجات زمستانی است. می توانم آنها را در طلای مایع فوق الذکر بریزم ، فر را از قبل گرم کنم ، و در نیم ساعت به من یک تاول ، یک توده درخشان از ریشه های رنگین کمان بو داده ، ارائه کردند ، تنها چیزی که من نیاز داشتم فشار آب لیمو و کمی گیاه تازه بود. قابل ارائه باشد کی نمیخواد وارد این موضوع بشه؟! به علاوه ارزان بود. مانند اکثر رستوران ها ، ما همیشه این را بررسی کرده ایم که چگونه می توانید حتی معتدل ترین غذاها را خوشمزه کنید. بلیط روغن سیر بود.

حرکت رستوران ترکیبی هیجان انگیز از سبزیجات ، غلات و حبوبات است (که در آن زمان بسیار عاشقانه بود!) ، بنابراین این غذا از اجاق تجاری برشته شده روی سیر ، هویج که به خانه نیاز داشت ، بیرون آمد. برخی از دانه های روغن نرم و خامه ای از اجاق گاز بیرون آمدند و برخی دیگر از روز ، برنج آب پز آب پز بخار شده من را از یخچال بیرون آورد ، این ترکیب با توجه به بافت ، رنگ و طعم های مختلف بسیار ارگانیک بود.

راز این غذا قوام سیر در روغن است. در اینجا لازم است با خرد کردن سیر و افزودن آن به روغن تفاوت داشته باشید باید رنده یا مخلوط کنید تا تقریبا خمیری شود. بنابراین ، سیر هر جا که روغن برود می رود و به طور مساوی به جادویی ترین و دلپذیرترین طلا تبدیل می شود ، نرم و شیرین است و سرخ می شود. از آن متنفر نخواهید شد

متوقف کردن! زمان فیبر

فیبر احتمالاً در بین تمام مواد مغذی که درباره آن می شنویم کم جذاب ترین و جذاب ترین است. همه چیز در مورد پروتئین است! چاق! و وقتی در مورد کربوهیدرات ها می شنوید ، احتمالاً چیزی نادان و غیر عادلانه است (من واقعاً از تندروهایی که مواد مغذی را انتخاب می کنند متنفرم ، عقب نشینی کنید!). فیبر بسیار خسته کننده به نظر می رسد و فقط به مادربزرگ شما علاقه دارد ، پس چرا این کار را انجام دهید شما نیاز؟

یکی از دلایلی که رژیم غذایی غنی از گیاهان از سلامت بسیار حمایت می کند نه تنها به دلیل فیبر زیاد آنها ، بلکه به دلیل تنوع فیبر آنها است. فیبرها در گذشته به دو دسته اصلی محلول و نامحلول تقسیم می شدند. نکته جدید و هیجان انگیز در این زمینه تحقیق این است که می بینیم فیبر را می توان به چند دسته دیگر (پلی ساکاریدهای چسبناک ، غیر چسبناک ، غیر نشاسته ای ، نشاسته های پایدار و غیره) تقسیم کرد که هر کدام پتانسیل لازم برای انواع منابع غذایی برای باکتری های روده ما. به طور خلاصه ، هرچه تنوع گیاهانی که می خوریم بیشتر باشد ، تنوع میکروبیوم ما بیشتر است.

چرا مهم است؟ زیرا روده ما اساس سلامت عمومی است. اگر ما طیف وسیعی از نیروها در قسمت جلوی سیستم ایمنی خود داریم ، شانس ما نه تنها بهتر است زنده ماندن، اما شکوفا می شود فیبرهایی که می خوریم همچنین باکتری های خوب ما را تغذیه می کند و انواع خاصی از فیبرها انواع خاصی از باکتری ها هستند. تا جایی که ممکن است از خوردن گیاهان متنوع لذت ببرید تا مطمئن شوید که از طیف گسترده ای از افراد خوب در دستگاه گوارش خود حمایت می کنید. من به شما می گویم که آنها با بیل به شما جبران می کنند!

غذاهایی که بیشترین فیبر را دارند لوبیا و عدس ، سبزیجات ، میوه ها ، غلات ، آجیل و دانه ها هستند (به یاد داشته باشید که محصولات حیوانی فیبری ندارند). در همه این گروه های غذایی می توانید نسبت های مختلف فیبر محلول و نامحلول و همچنین الیاف چسبناک / غیر چسبناک و الیاف آنزیمی را پیدا کنید ، توصیه می شود با هر یک از آنها غذا بخورید. و به جای تمرکز بر گرم (حداقل مصرف روزانه 25 گرم ناچیز است ، نه آنچه در مورد آن صحبت می کنیم …) ، ما باید بر تنوع تمرکز کنیم. تا آنجا که ممکن است از محصولات گیاهی لذت ببرید و احساس کنید که چگونه زمین شما به تدریج شروع به تغییر می کند. همه چیز به روده برمی گردد و موارد دیگر شما بخورید اما آنچه باکتری های روده شما می خورند.

با این غذا شما آن بچه های خوب را با فیبر تغذیه خواهید کرد شش گیاهان مختلف! در مورد ترکیب جامد صحبت کنید. لوبیا ، غلات کامل ، 3 سبزیجات مختلف و گیاهان دارویی به انواع جدی فیبرها می افزایند. خوب خوب خوب! 😉

جالب ترین نکته هنگام مرور این دستور غذا این است که ببینم آیا این بار چیزی را تغییر می دهم یا نه. من در ده سال گذشته بسیار آموخته ام و فوق العاده به عنوان آشپز رشد کرده ام ، بنابراین تعجب کردم که تنظیمات زیادی ندارم. تنها چیزی که فکر می کردم در این سالاد ضروری است – این خیار سبز تیره و سبز است – در این مرحله سارا B کلاسیک را حرکت می دهد! از آنجا که ما هنوز هیچ سبزی بهاری نداریم ، من تصمیم گرفتم که کلم برنده شده است ، و بدیهی است که باید ماساژ داده شود! پیاز قرمز را در دستور اصلی به ترشی سریع تبدیل کردم ، زیرا این یکی دیگر از لوازم آشپزخانه ضروری است که از زمان انتشار برای اولین بار آموخته ام.

این ظرف سالاد همه چیزهایی را که شما نیاز دارید و از یک کاسه می خواهید ، دارد: بسیار خوشمزه و سیر کننده است ، با همه بافت ها در ترکیب خواسته های شما. همه موارد را می توان جداگانه تهیه کرد ، حتی در روزهای جداگانه ، زمانی که به نظر می رسد برای یک ظرف می توان چیزهای زیادی را به طور همزمان پخت. اگر مسیر برگشت را دنبال می کنید ، لوبیا و برنج را روز قبل بجوشانید (و در حین انجام این کار غذای اضافی تهیه کنید ، زیرا برای برندگان می پزید) و پیازها را تا یک هفته قبل ترشی کنید. کلم را می توان یک روز قبل پخت / ماساژ داد ، اما هویج را باید درست قبل از سرو سرخ کرد.

اگر لوبیا روغنی ندارید ، هر لوبیا سفید (ناوگان ، کانلینی ، شمال شمالی یا لوبیای بچه لیما – برخی از انواع) ، و اگر می خواهید دانه ها را تغییر دهید ، هر نوع برنج این کار را می کند – حتی ارزن یا کینوا عالی باش! به جای هویج ، از سبزیجات ریشه ای که می چرخانید استفاده کنید: چغندر ، سیب زمینی شیرین ، شلغم یا کدو زمستانی طعم بسیار خوبی در روغن سیر دارد. و اگر شوید گیاه رویای شما نیست ، سعی کنید آن را با جعفری ، گشنیز ، ریحان یا ترخون جایگزین کنید.

واقعاً امیدوارم به زودی از این غذای خوشمزه و دلچسب لذت ببرید. این روزها خیلی از ما خواسته می شود و من همچنان برای بستن ، وضوح و ارتباط به آشپزخانه برمی گردم. بدون پاسخ ، فقط حضور. و در چنین حضوری خود را بالای تخته برش می بینم ، فقط از این واقعیت که در جلوی من هویج بریده و سپس دیگری ، برای چیزهای ساده تشکر می کنم سپاسگزار خواهم بود.

همه شما را دوست دارم. خوب و سالم بمانید.
xo ، سارا بی

دیدگاهتان را بنویسید