رژیم 15 روزه کانادایی برای کاهش وزن + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی فشرده منجر به کاهش سریع وزن بدون احساس گرسنگی شدید می شود. در همه رژیم ها بسیار مهم است که رژیم را با دقت و بدون کوچکترین تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در طول رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به بهبود تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم 15 روزه کانادایی برای کاهش وزن

رژیم کانادایی برای کاهش وزن

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و نکاتی در مورد آن می تواند تأثیر زیادی در رژیم کاهش وزن داشته باشد و همچنین باید به سلامت و نیازهای بدن پاسخ دهد. در ادامه مطلب رژیم کانادایی برای کاهش وزن ما 15 روز را بیان می کنیم ، که به شما امکان می دهد وزن خود را 8-10 کیلوگرم و اندازه آن را 10-15 سانتی متر کاهش دهید.

روز اول

برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک حبه قند بنوشید. مراقب باشید ، در این رژیم غذایی باید صبحانه بخورید.

برای ناهار خوردن اسفناج آب پز با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز توصیه می شود.

برای شام ، ابتدا از سالاد با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا این می تواند باعث مشکلات گوارشی و همچنین چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در طول ناهار پیشنهادی ، ابتدا 1 فنجان ماست کم چرب بنوشید ، و سپس از 10 ورق سوسیس مرغ استفاده کنید.

برای شام از کاهو ، لیمو ترش و گوسفند کدو ، مانند روز اول استفاده کنید.

چند گل رز

در روز سوم صبحانه خود را با 1 فنجان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

برای ناهار ، ابتدا یک سالاد بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ کبابی را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، باعث کاهش اشتها می شود.

برای شام ، سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش سرو کنید.

روز چهارم

برای صبحانه ، کار را همانند روز اول انجام دهید ، به جز افزودن یک تکه نان تست.

هنگام ناهار ، ابتدا باید ماست کم چرب بخورید ، سپس بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً سیب یا هویج بخورید.

برای شام ، ابتدا گوسفند اسفناج بخورید. توصیه می شود شام را در ابتدای شب و یک ساعت بعد شام بخورید ، کمی هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

مانند روز چهارم صبحانه بپزید و لذت ببرید.

برای ناهار از ماهی آب پز با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود از غذاهای سرخ شده در این رژیم اجتناب کنید تا علاوه بر حفظ سلامتی ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام ، ابتدا یک سالاد کاهو با آب لیمو و روغن زیتون میل کنید. سپس کدو تنبل را بخورید.

روز ششم

صبحانه امروز را مانند سومین روز رژیم کاهش وزن آماده کرده و از آن لذت ببرید.

ناهار مشابه روز دوم را انتخاب کرده و استفاده کنید.

درست مثل شب قبل (روز پنجم) غذا بخورید و غذا بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم کانادایی برای کاهش وزن برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک حبه شکر و یک تکه نان تست بنوشید.

در وعده ناهار به فاصله زمانی ، کاهو ، سوسیس و اسفناج بخورید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از شام توصیه می شود مقداری میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه در این روز شبیه روز اول رژیم کاهش وزن است.

ناهار را مشابه روز سوم بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. همچنین سس سالاد را با آب لیمو سرو کنید. بعد از چند ساعت هوس این غذاها ، می توانید تعدادی میوه بخورید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر بدون چربی استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا یک سالاد کاهو را با آب لیمو ترش تازه به آرامی میل کنید و سپس از نصف سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام ، یک سالاد با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

برای صبحانه ، کار را همانند روز اول انجام دهید ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

هنگام ناهار ، ابتدا باید ماست کم چرب بخورید ، سپس بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً سیب یا هویج بخورید.

برای شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، کمی هویج رنده شده آب پز را با 200 گرم پنیر رژیمی اضافه کنید.

روز یازدهم

برای صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار از ماهی آب پز با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

برای شام از سالادی با کاهو و کرفس و در انتهای کدو سبز مطلوب با گوسفند استفاده کنید.

روز دوازدهم

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 فنجان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

برای ناهار عدس و 1 هویج آب پز بخورید.

برای شام آماده شوید و شب قبل غذا بخورید.

رژیم کانادایی برای کاهش وزن

این رژیم کاهش وزن دارای 12 روز رژیم اولیه است و 3 روز از آن به عنوان رژیم حمایتی توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس به طور معمول غذا بخورید. اما توجه داشته باشید که از پرخوری باید اجتناب شود و همه گروه های غذایی – در حد اعتدال. اگر بعد از رژیم غذایی ماهانه فقط 2 کیلو وزن اضافه کرده اید ، فقط باید 3 روز رژیم غذایی حمایتی را مجدداً دنبال کنید.

رژیم غذایی برای حفظ رژیم غذایی کانادایی برای کاهش وزن

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا یک سالاد سالاد با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید و سپس از یک هارو اسفناج استفاده کنید.

برای شام ، 2 نان تست با آب مرغ سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 تکه میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه فقط از یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل استفاده کنید.

برای ناهار ، 5 تکه سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی آماده کنید.

برای شام ، ابتدا سالاد سالاد خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و بعد از چند ساعت از یک تکه میوه استفاده کنید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را بهتر یا بهتر کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنزها استفاده کنید.

برای شام ، 2 نان تست با آب مرغ سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 تکه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید