رژیم لاغری سریع

رژیم کاهش وزن رژیم کاهش وزن: برنامه کاهش وزن ۷ روزه


رژیم کاهش وزن رژیم کاهش وزن: برنامه کاهش وزن ۷ روزه

کاهش وزن، کاهش وزن در 7 روز
یک نظر اضافه کنید

این ۳ نکته را دنبال کنید: رژیم غذایی برای کاهش وزن، رژیم غذایی پروتئین برای کاهش وزن، رژیم غذایی برای کاهش وزن، رژیم غذایی پروتئین برای کاهش وزن

چگونه در خانه وزن کم کنیم.
نکات رژیم غذایی نهایی برای کاهش وزن

با احترام به تصویر: (Thinkstock) Thinkstock استفاده از پروتئین نوشدارویی برای نکات کاهش وزن است.
نکات کاهش وزن: همه می خواهند بدانند چگونه وزن کم کنند و نکات قدرتمند برای کاهش وزن سریع چیست. مهمترین چیز این است که نکات کاهش وزن تنها زمانی مفید است که آنها را به طور صحیح و منظم دنبال کنید.

به عنوان مثال، بسیاری از افراد با نکات یا تمرینات کاهش وزن شروع می کنند، اما به دلیل عدم نتیجه سریع، آنها را در وسط قرار می دهند. در واقع، شما باید برخی از مراسم کاهش وزن را انجام دهید و تنها در این صورت نتایج آن به دست می آید.

امروز سه نکته از این قبیل را برای کاهش وزن به شما می گوییم که با آن ها می توانید به سرعت وزن کم کنید. این سه نکته به برنامه غذایی شما مربوط می شود.


۱. پروتئین را در رژیم غذایی خود بگنجانید

مهم است که پروتئین را در یک رژیم غذایی متعادل مصرف کنید. پروتئین چیزی است که می توانید کاهش دهید و وزن اضافه کنید. در واقع پروتئین برای کاهش وزن بسیار مفید است. پروتئین تنها ماده مغذی است که به افزایش وزن و همچنین کاهش وزن کمک می کند. وقتی پروتئین مصرف می کنید، به سرعت احساس گرسنگی نمی کنید. با مصرف پروتئین می توانید چربی های غیر ضروری ذخیره شده در بدن را از بین ببرید. بنابراین، اگر می خواهید وزن کم کنید، پروتئین را به مقدار مناسب مصرف کنید. اگر این کار را به مدت یک ماه به طور مداوم انجام دهید، نتیجه قابل مشاهده خواهد بود.

۲. متابولیسم بدن را افزایش دهید

اگر میزان متابولیسم بدن شما درست باشد، وزن اضافه نمی کنید. با نوشیدن چای سبز، خواب کافی در شب و نوشیدن آب فراوان، میزان چربی بدن کاهش می یابد و شکل بدن به طور طبیعی شروع به بازیابی می کند. هر چه فیبر غذایی بیشتر در رژیم غذایی شما باشد، میزان متابولیسم شما بیشتر اصلاح می شود و به کاهش وزن سریعتر کمک می کند. مصرف مقادیر زیاد پروتئین متابولیسم بدن را افزایش می دهد و اشتها را کاهش می دهد، علاوه بر آن تغییراتی در چندین هورمون کنترل کننده وزن ایجاد می شود. متخصصان بر این باورند که مصرف پروتئین به درستی میزان متابولیسم بدن را بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش می دهد.

۳. کاهش میزان قند، نشاسته و کربوهیدرات در رژیم غذایی

برای از دست دادن چربی یا کاهش چربی، باید قند، نشاسته و کربوهیدرات را در رژیم غذایی خود کاهش دهید. هنگامی که مقدار این موارد را کاهش دهید، احساس گرسنگی کمتری خواهید داشت و احساس نیاز به خوردن غذای کمتری خواهید داشت. به این ترتیب، زمانی که این تغییرات را در رژیم غذایی خود ایجاد کنید، فواید آن را مشاهده خواهید کرد و قطعا در ماموریت کاهش وزن خود موفق خواهید شد.
به طور کلی، اشتباه نیست اگر بگوییم غذا و سبک زندگی سالم هستند. اگر رژیم غذایی شما متعادل باشد، بدن شما نیز تناسب اندام و عاری از بیماری خواهد بود. اما اگر غذای شما درست نباشد، می تواند منجر به بیماری ها و مشکلات زیادی شود.
نکته دیگری که باید درک کنید این است که رژیم غذایی با پروتئین بالا متابولیسم شما را افزایش می دهد، باعث می شود کمتر احساس گرسنگی کنید و همچنین بر هورمون هایی که وزن را کنترل می کنند تأثیر مثبت دارد. اگر کمتر احساس گرسنگی می کنید، کالری کمتری مورد نیاز است که وزن شما را تحت کنترل نگه می دارد. یعنی باید هر رژیم غذایی را طوری حفظ کنید که بدن شما حداقل چاق باشد.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر