رژیم غذایی Sirtfood چیست؟ آیا ارزش امتحان کردن را دارد؟



رژیم غذایی sirtfood توسط دو متخصص تغذیه “مشهور” در انگلستان ایجاد شد و اخیراً به دلیل بیانیه ای مبنی بر اینکه آدل از آن برای کاهش 40 کیلوگرم استفاده کرده است ، در رژیم غذایی امسال قرار گرفت.

آدل شخصاً رژیم غذایی قلب یا میزان کاهش وزن خود را تأیید نکرده است.

سازندگان رژیم sirtfood Aidan Goggin و Glen Matten ادعا می کنند که می توانید “وزن خود را کاهش دهید و احساس گرسنگی نکنید. شما می توانید 7 پوند و 7 روز وزن کم کنید و هیچکدام عضلانی نمی شوند. ” این نقل قول مستقیماً از سایت sirtfood گرفته شده است.

آنها ادعا می کنند که نشان داده شده است که sirtuins (SIRTs) ، گروهی از هفت پروتئین در بدن است که عملکردهای مختلفی از جمله متابولیسم ، التهاب و امید به زندگی را تنظیم می کند. لازم به ذکر است که این مطالعات بر روی مگس میوه و موش انجام شده است ، نه بر روی انسان.

در رژیم sirtfood چه می خورید؟

گفته می شود “غذاهای سیرت” سیرتوئین ها را در بدن افزایش می دهد.

در اینجا لیست آنها از “20 غذای برتر:”

  • کلم کلم
  • شراب قرمز
  • توت فرنگی
  • پیازها
  • سویا
  • جعفری
  • روغن زیتون
  • شکلات تلخ (85٪ کاکائو)
  • کبریت چای سبز
  • گندم سیاه
  • زردچوبه
  • گردو
  • arugula
  • چیلی از دید پرنده (شبیه فلفل سرانو)
  • عشق (علف)
  • خرما Medjool
  • کاسنی قرمز
  • بلوبری
  • کپر
  • قهوه

در هفته اول باید کالری را به 1000 در روز محدود کنید ، 3 آب سبز پنیر در روز بنوشید و یک ظرف غنی از گوگرد بخورید.

در طول هفته دوم میزان مصرف خود را به 1500 کالری در روز افزایش می دهید ، 2 آب سبز پنیر در روز می نوشید و 2 ظرف سرشار از گوگرد می خورید.

بدون برنامه بلند مدت. پس از اتمام 2 هفته ، باید به خوردن شربت و آب سبز ادامه دهید.

بنابراین اساساً ، آنها به شما می گویند غذای سالم بخورید و کالری را کاهش دهید.

آیا من لاغر می شوم؟

مقیاس به احتمال زیاد پایین می آید. این ماهیچه ، آب و کمی چربی خواهد بود (من نمی دانم چگونه دو نفر با تحصیلات بالینی می توانند ادعا کنند که شما در رژیم غذایی محدود کالری عضله خود را از دست نمی دهید).

به احتمال زیاد به محض اتمام 2 هفته وزن خود را دوباره به دست خواهید آورد.

گوگین و متن در مطالعه بسیار کوچک “داخلی” خود ادعا کردند که شرکت کنندگان وزن خود را کاهش داده و عضله خود را حفظ کردند ، اما آنها پس از 3 هفته هیچ یک از شرکت کنندگان را تحت نظر نداشتند.

همچنین مطمئن نیستم که چگونه می توانند اظهار کنند که “گرسنه نخواهید بود”. بدن شما نه تنها آن را رد نمی کند ، بلکه نشان می دهد گرسنگی برای برخی از غذاهای ترکیبی جادویی زمانی که شما فقط 1000 کالری در روز می خورید. این فقط BS است.

اگرچه آنها کاملاً جسورانه ترین رویاهای مردم را در شعارهای خود کپی و جایگذاری می کنند ، اما این رژیم چیز خاصی نیست. این فقط تکرار هر رژیم دیگری است که دیده ایم: آن را بخورید ، نه چیزی ، گرسنه شوید ، وزن خود را کم کنید ، آن را افزایش دهید و سپس به رژیم غذایی جدید “سلبریتی ها” بازگردید.

رژیم دوکان ، رژیم 5: 2 و رژیم سوپ کلم را به خاطر دارید؟ این رژیم ها زمانی توسط افراد مشهور تأیید شده بود ، اما امروزه زیاد درباره آن صحبت نمی کنید. رژیم غذایی Sirtfood زمان زیادی را در کانون توجه قرار خواهد داد و سپس وقتی مردم از آن خسته می شوند ، محو می شود و رسانه ها شروع به پوشش مد بعدی می کنند.

به جای آن چه کاری می توانم انجام دهم؟

آیا سالهاست که سعی می کنید قوانین رژیم های مختلف را رعایت کنید؟ بدون حبوبات و کره بادام زمینی در زمین. بدون غلات ، بدون لبنیات 30. بدون نان ، بدون میوه روی کتو. لیست همچنان ادامه دارد و جای تعجب نیست که چرا همه در مورد نحوه صحیح غذا خوردن گیج شده اند

بهترین توصیه من؟ دیگر تمام قوانین دلخواهی را که نه با شما ، بلکه برای فروش به توده مردم وضع شده است ، متوقف کنید

این ایده را رد کنید که رژیم بعدی (مجموعه ای از قوانین دلخواه) تنها رژیم غذایی خواهد بود. این مورد نیست. تنها چیزی که در درازمدت کار می کند این است که یک برنامه عملی خاص ایجاد کنید که بدن شما را به بهترین شکل تغذیه کرده و شما را خوشحال و راضی نگه دارد. ⁣⁣

اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید ، وقت آن است که به دنبال کمک باشید و از یک متخصص تغذیه ثبت نام کنید.

مگان (ور) پوچکاج متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. او صاحب یک عمل خصوصی آگاهی از تغذیه است ، جایی که به کارآفرینان دیگر می آموزد که چگونه از طریق تغذیه بهره وری و کارایی خود را به حداکثر برسانند. او نویسنده کتاب زندگی بهینه: راهنمای تغذیه برای کارآفرینان است.

دیدگاهتان را بنویسید