رژیم غذایی ذهن مقالات ورزشی اصول کاهش وزن


اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید چربی های روانی را حذف کنید و این امر منجر به کاهش چربی دور کمر می شود. بنابراین ، اساساً اولین قدم برای کاهش وزن با ذهن شروع می شود.

قبل از اینکه بتوانید از تغییرات فیزیکی مرتبط با کاهش وزن سالم لذت ببرید ، ابتدا باید روان خود را تغییر دهید تا به شما در رهایی از عادت های بد قدیمی کمک کند. کلید شروع تغییر شما – در مورد آن فکر کنید – شما می خواهید به جای رژیم غذایی سریع کاهش وزن ، شیوه زندگی خود را تغییر دهید. هدف خود را کنترل وزن در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که به زودی می خواهید رژیم جدید و سالم خود را دنبال کنید.

کاهش وزن

هر کسی بهانه های خود را دارد. اکثر مردم سعی می کنند سبک زندگی و رژیم غذایی خود را بهبود بخشند ، تا زمانی که هیچ مشکل اساسی وجود نداشته باشد ، خوب هستند.

برای کاهش وزن ، باید صبور باشید

یکی از مشکلات ذهنی اصلی کاهش وزن ، خواستن بیش از حد یا سریع است و خوب است بدانید که کاهش وزن برای رضایت بیشتر افراد رژیم گیرنده بسیار کند است. در حقیقت اگر به آرامی وزن خود را کاهش دهید ، نتایج بهتری خواهید گرفت.

خود را با وزن کامل تصور کنید

اگر می خواهید لاغر باشید ، خود را لاغر نشان دهید. آینده خود را برای شش ماه تا یک سال آینده تجسم کنید و فکر کنید که چقدر خوب خواهید بود و چه احساسی خواهید داشت بدون اضافه وزن.

عکس های قدیمی مربوط به زمان لاغرتر بودن را پیدا کنید و آنها را در جایی قرار دهید که به شما یادآوری کند در تلاش برای رسیدن به چه چیزی هستید. از خود بپرسید آن زمان چه کردید و می توانید امروز در سبک زندگی خود بگنجانید. به فعالیتهایی فکر کنید که دوست دارید انجام دهید اما به دلیل وزن خود نمی توانید انجام دهید.

انتظارات واقعی داشته باشید

وقتی پزشکان از بیماران خود می پرسند که چقدر می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، بیماران معمولاً برای وزن ایده آل خود رقمی می خواهند ، اما اینطور نیست. محدوده وزن واقعی را تعیین کنید ، نه عدد.

انتظار داشته باشید که در مورد آینده خود احساس خوب و واقعی داشته باشید

اهداف کوچک تعیین کنید

لیستی از اهداف کوچکتر تهیه کنید که به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک می کند. این اهداف کوچک باید شیوه زندگی شما را بدون ایجاد اختلال در زندگی بهبود بخشد ، به عنوان مثال:

  • روزانه میوه و سبزیجات بیشتری بخورید
  • حداقل 30 دقیقه در روز ورزش کنید
  • به جای سیب زمینی سرخ شده همراه غذا سالاد سفارش دهید
  • تا بتوان از پله ها بالا رفت و نفس کشید

همه ما می دانیم که تغییر دشوار است ، و اگر در تلاش برای ایجاد تغییرات زیاد هستید ، بسیار دشوار است ، بنابراین کوچک شروع کنید و به تدریج شیوه زندگی خود را بهبود بخشید.

از حمایت عزیزان لذت ببرید

همه ما به حمایت نیاز داریم ، به ویژه در شرایط سخت. یک دوست ، عضو خانواده یا گروه حمایتی پیدا کنید که بتوانید به طور منظم با آنها ارتباط برقرار کنید. تحقیقات نشان می دهد افرادی که بصورت حضوری و آنلاین با دیگران ارتباط برقرار می کنند ، بهتر از افرادی هستند که رژیم خود را به تنهایی انجام می دهند.

یک برنامه عملیاتی دقیق داشته باشید

هر شب یک وعده غذایی سالم برای روز بعد برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی پیش رو 80 درصد نبرد است. اگر مجهز به برنامه ریزی دقیق باشید ، بهترین نتایج را خواهید گرفت.

سعی کنید برنامه تناسب اندام را به عنوان برنامه قرارهای خود تعیین کنید. به عنوان مثال ، میوه ها و سبزیجات خشک را با غذاهای مضر جایگزین کنید تا وسوسه نشوید.

با انجام چنین قدم هایی در زندگی خود ، به سلامت خود اولویت دهید ، و در نهایت این رفتار سالم به بخشی عادی از زندگی شما تبدیل می شود.

به خودتان پاداش دهید.

با سفر به سینما ، مانیکور یا هر چیز دیگری که به شما احساس خوبی در مورد دستاوردهای خود می دهد (غیر از پاداش غذا) ، به خودتان پاداش دهید.

برای دستیابی به یکی از اهداف کوچک خود یا کاهش وزن یا چند اینچ دور کمرتان به خود پاداش دهید تا سخت کوشی خود را تشخیص داده و مراحلی را که برای سالم ماندن انجام می دهید یادداشت کنید.

عادات قدیمی را کنار بگذارید به

به سختی می توان عادت های قدیمی را کنار گذاشت ، اما اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، نمی توانید مانند گذشته ادامه دهید.

سعی کنید به آرامی اما مطمئناً رفتارهایی را که منجر به افزایش وزن می شوند ، شناسایی کرده و آنها را در مراحل کوچک که به راحتی و بدون احساس محرومیت به راحتی انجام می شود ، لغو کنید.

به عنوان مثال ، اگر سیب زمینی می خورید ، با تغییر تنقلات از کیک یا چیپس به یک تکه میوه شروع کنید. شب بعد سعی کنید فقط یک نوشیدنی بدون کالری بخورید. در نهایت ، می توانید هنگام تماشای تلویزیون شروع به ورزش کنید.

راه دیگر برای شروع عادت های بد: غذاهای وسوسه انگیز بدون کالری در آشپزخانه را کنار گذاشته و غذاهای سالم را جایگزین آنها کنید.

حتما با یک متخصص مشورت کنید

همکاری با متخصص تغذیه به شما این امکان را می دهد تا بر اساس شیوه زندگی ، نیازهای تغذیه ای و هرگونه وضعیت سلامتی برنامه کاهش وزن ایجاد کنید ، یکی از آنها شامل غذاهای سالم است که دوست دارید و می خواهید بخورید. دلیل اینکه اکثر افراد برنامه رژیم غذایی خود را رعایت نمی کنند این است که طرحی را انتخاب کرده اند که مناسب آنها نیست. یک متخصص تغذیه همچنین می تواند به شما کمک کند تا از نظر ذهنی برای یک مشکل آینده آماده شوید.

دنبال کردن

به طور منظم وزن خود را حفظ کنید. مطالعات نشان می دهد که ردیابی این اطلاعات به ارتقاء رفتار مثبت و به حداقل رساندن رفتارهای ناسالم کمک می کند. فقط دانستن اینکه چه می خورید می تواند به شما در مقاومت در برابر این تکه کیک کمک کند!

خودتان را باور کنید

ممکن است در گذشته وزن کم کرده باشید ، اما این بدان معنا نیست که اکنون شکست نخواهید خورد. البته روزهایی پیش رو خواهید داشت که بیش از حد غذا بخورید یا یک تمرین برنامه ریزی شده را از دست بدهید ، اما مثبت ماندن و ادامه برنامه بسیار مهم است. بدانید که دستیابی به اهداف کاهش وزن زمان بر است. حتی کاهش 2 کیلوگرم برای سلامتی مفید است و می تواند به شما انگیزه دهد تا 2 پوند بعدی را از دست بدهید. اعتراف کنید که کاهش وزن به ندرت به صورت مستقیم اتفاق می افتد ، و اگر یک روز بیش از حد غذا خوردید ، نگران نباشید – فقط در وعده غذایی بعدی خود به برنامه خود بازگردید.

اکنون که هنوز نمی توانید با تماشای همه این موارد وزن خود را کاهش دهید ، می توانید دلیل کاهش وزن را توضیح دهید اینجا عزیمت، خروج.

پیوندها

https://www.webmd.com/diet/obesity/features/8-ways-to-think-thin#3

https://www.everydayhealth.com/weight-pictures/ways-to-mentally-prepare-for-weight-loss.aspx

8 Ways to Mentally and Physically Prepare for Weight Loss

دیدگاهتان را بنویسید