رژیم غذایی برای چاقی سریع با یک برنامه غذایی عالی


قبل از شروع رژیم غذایی با چاقی ، بهتر است با یک متخصص تغذیه مشورت کنید ، ابتدا باید علت عدم وجود چاقی را بدانیم و سپس با تشخیص صحیح بدنبال رژیم های م effectiveثر و کارآمد با چاقی باشیم. در زیر چاقی را به مدت یک هفته برای شما عزیزان آورده ایم. امیدواریم با این رژیم غذایی سریع با چاقی بتوانید به راحتی تا چند پوند در هفته وزن اضافه کنید.

زمان زیادی طول می کشد تا متابولیسم خود را تغییر دهید. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید و تا زمانی که به خواسته خود نرسیدید تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و رژیم ها یکی از مهمترین و سالم ترین روش ها هستند. برای افزایش وزن ، بهتر است کالری بیشتری در طول روز مصرف کنید تا تعداد کالری که بدن روزانه می سوزاند. پروتئین بخورید بدن شما به ازای هر پوند وزن بدن روزانه به 1.5 گرم پروتئین نیاز دارد. بدن شما نیز به مقدار مناسبی از چربی روزانه نیاز دارد ، بنابراین مصرف چربی برای افزایش وزن نیز مفید است. همچنین بهتر است عادات غذایی را که شامل 3 وعده غذایی در روز است فراموش کنید و در عوض روزانه 5 تا 6 وعده غذایی کوچک بخورید. با بررسی رژیم غذایی چاق سریع به مدت هفت روز ، تا انتها با ما همراه باشید.

انواع غذاها برای رژیم های غذایی برای چاقی سریع

یک برنامه رژیم غذایی سریع برای چاقی در هفت روز

در این مقاله ، رژیم غذایی هفت روزه کامل و جامع برای چاقی سریع را به تفصیل ارائه کرده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما آسان باشد و بتوانید به راحتی چند پوند وزن اضافه کنید.

رژیم چاقی سریع

روز اول

در اولین روز رژیم چربی سریع بهتر است نصف لیوان بلغور جو دوسر خام با یک لیوان شیر بدون چربی ، نصف لیوان بلوبری خشک یا کشمش ، یک قاشق غذاخوری روغن کامل دانه کتان و کمی دارچین بخورید. برای یک میان وعده یک فنجان شیر بدون چربی ، یک تکه بزرگ میوه ، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کامل ، یک تکه موزارلا و برای ناهار 2 فنجان سالاد تخم مرغ خوشمزه ، 2 پیتا و یک موز بخورید. برای یک میان وعده عصرانه-یک وعده ماست کم چرب ، یک وعده پنیر محلی کم چرب ، یک وعده کامل بلوبری مخلوط با تمشک ، 2 قاشق غذاخوری پودر گندم کامل و یک قاشق غذاخوری عسل ، و برای شام-20 گرم ماهی قزل آلا به ، یک عدد سیب زمینی بزرگ ، یک وعده کامل نخود فرنگی و یک فنجان نمک کم بخورید. در آخرین وعده غذایی که باید بعد از ظهر مصرف شود ، بهتر است نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، چند تکه یخ و نیم قاشق غذاخوری عسل را با هم ترکیب کرده و میل کنید.

رژیم غذایی برای چاقی برای افراد لاغر سریع است

روز دوم

روز بعد رژیم چاقی سریع برای صبحانه 4 عدد تورتیلا گندم ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، یک وعده کامل پنیر محلی کم چرب و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوشمزه ، و یک میان وعده کره بادام زمینی با موز و عسل ، یک موز کامل و دو عدد. شیر بدون چربی برای ناهار می توانید ماکارونی سبزیجات را با یک لیوان دوغ نمک خورده میل کنید. حالا برای یک میان وعده دوم یک لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان میوه یخ زده که می تواند هر نوع میوه ای باشد و دو قاشق غذاخوری دانه کتان مخلوط کرده و میل کنید. برای شام ، حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک وعده کامل سبزیجات پخته بخورید. بهتر است پودینگ بعد از ظهر خورده شود.

چند گل رز

افزایش وزن صبح روز سوم برای صبحانه 2 کوکی گندم یا جو با پودینگ و برای میان وعده – یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ بخورید. برای ناهار می توانید یک ساندویچ با ماهی تن و پنیر با گلابی بخورید. شما می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو برش نان سبوس دار ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک ورقه پنیر چدار ، سس مایونز کم چرب با کاهو یا گوجه فرنگی درست کنید. برای یک میان وعده غذایی سریع برای چاقی در عصر ، می توانید یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ و برای شام – یک کاسه سوپ مرغ بنوشید. بعد از شام خوردن یک لیوان شیر بدون چربی و 3 میوه بزرگ عالی است.

رژیم چاقی سریع

روز چهارم

برای صبحانه در چهارمین روز رژیم سریع افزایش وزن ، املت سبزیجات که 2 تخم مرغ را با نصف فنجان پنیر کم چرب و نصف فنجان سبزیجات را با دو تکه نان سبوس دار و یک لیوان شیر بدون چربی و پرتقال ترکیب می کند. و یک تن ماهی تن ، 2 سس و گوجه فرنگی برای میان وعده بخورید. برای ناهار ، ساندویچ بوقلمون و پنیر کم چرب را با یک دسته انگور قرمز سرو کنید. برای یک میان وعده یک لیوان شیر بدون چربی با دو وعده کامل میوه یخ زده ، و برای شام-250 گرم سینه مرغ ، یک فنجان کلم بروکلی ، دو فنجان کامل پوست برنج با لوبیا ، و بعد از ناهار-مخلوطی از پروتئین سویا پودر با شیر با یک تکه بزرگ میوه سرو کنید.

روز پنجم

برای صبحانه تورتیلا گندم ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان کامل بلوبری یا تمشک تازه ، یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ برای ناهار ، یک ساندویچ با همبرگر و پنیر ، یک لیوان شیر بدون چربی برای میان وعده. با دو میوه بزرگ برای شام ، همبرگر با یک لیوان دوغ کم نمک و برای یک پایان شیک در شب-پروتئین با مقدار زیادی میوه سرو کنید.

پروتئین در رژیم های چربی سریع

روز ششم

برای صبحانه 4 پنکیک گندم سبوس دار ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی با یک قسمت کامل بلوبری تازه ، برای میان وعده 4 تخم مرغ آب پز ، یک قسمت کامل جو پخته ، یک لیوان شیر بدون چربی با موز و یک عدد دارچین کوچک ، برای ناهار 2 لیوان ماکارون قاشق سس ، 150 گرم سینه مرغ و سالاد اسفناج ، یک فنجان گربه ماهی با نصف فنجان ماهی تن با یک سیب بزرگ و برای شام 150 گرم سینه مرغ ، 2 وعده کامل سبزیجات پخته به همراه سیب زمینی بزرگ ، و تا پایان شب می توانید کوکتل پروتئینی بخورید.

هفتمین روز و آخرین روز رژیم چاقی سریع

برای صبحانه ترکیبی از دو تخم مرغ ، سس ، فلفل دلمه ای ، پنیر موزارلا با 4 تورتیلا گندم و یک دسته بزرگ انگور ، برای میان وعده ترکیبی از دو فنجان سبوس جو با 2 فنجان شیر بدون چربی ، کمی دارچین و یک وعده دوم کشمش ، برای ناهار 2 عدد با 150 گرم همبرگر ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، سالاد و خردل ، سبزیجات پخته ، یک لیوان کم نمک ، 3 ساندویچ با موز کره بادام زمینی برای میان وعده. بعد از ظهر یک وعده کامل سوپ لوبیا قرمز ، 150 گرم ناهار ماهی تن ، یک وعده پاستا ، یک فنجان سس بروکلی بخارپز ، یک دوغ کم نمک و یک شیک پروتئینی بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی برای چاقی

دیدگاهتان را بنویسید