“رژیم سبزیجات”؟ آنقدرها هم که فکر می کنید دشوار نیست … – Raina Dawn Lutz



رژیم غذایی گیاهی ارزش واقعی خود را به نام فروش شرکت هایی کسب کرده است که بخشی از جنبش غذایی واقعی نیستند و احتمالاً به سلامت شما اهمیت نمی دهند. این واقعا مهم نیست و می تواند توسط افراد یا گروه های مختلف تفسیر متفاوتی شود. این بدان معنا نیست که غذای ناخواسته ، که گیاهخواری نیز است ، بخورید. همچنین به این معنی نیست که تا آخر عمر فقط آووکادو و اسموتی می خورید.

هنوز می توانید گوشت بخورید یا جمعه شب را به پیتزا و فیلم اختصاص دهید و بیشتر سبزیجات بخورید. در واقع ، به نظر من ، این ایده اصلی رژیم غذایی گیاهی است: تمرکز بر تغذیه است ترجیحا گیاهان

همانطور که مایکل پولان به ما آموخت. غذای واقعی بخورید. نه خیلی زیاد. بیشتر گیاهان.

خوردن بیشتر گیاهان مزایای زیادی برای سلامتی شما و محیط زیست به همراه دارد که می توانید در اینجا بخوانید [5 Reasons You Need Whole Foods] و امروز من قصد دارم نسخه ای ساده تر از “منشا گیاهی” را برای شما جدا کنم.

اما چند گیاه گیاهی هستند؟

در اینجا ، همه چیز بیش از آنکه رسمی باشد ، مستهجن می شود و مردم را بدون توصیه های سختگیرانه یا رژیم غذایی ناراحت می کند. از آنجا که هیچ تعریف رسمی از رژیم غذایی گیاهی وجود ندارد ، کج آن هنوز مردم را گیج می کند. بیایید زیاد به آن فکر نکنیم ، درست است؟

متخصصان تغذیه بر این باورند که اکثر مردم از رژیم غذایی که حاوی غذاهای گیاهی بیشتری نسبت به غذاهای حیوانی است سود زیادی خواهند برد. و اکثر توصیه های رژیم غذایی در سراسر جهان رژیم غذایی گیاهی را تأکید می کنند که بر میوه ها ، سبزیجات ، غلات کامل ، حبوبات ، آجیل و دانه ها تأکید می کند. گوشت و محصولات لبنی اغلب در مقادیر کمتری نسبت به محصولات گیاهی عرضه می شود. ” به نظر می رسد کشور لوکس جهان اول ما بازگشته است. اما در مورد غذاهای گیاهی می توانید انعطاف پذیر باشید. این بدان معنا نیست که شما فقط باید گیاه بخورید. این بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید