روز خود را با یک صبحانه کامل شروع کنید


روز خود را با غلات کامل روی میز صبحانه شروع کنید – این 4 نکته مهم را در مورد نحوه خوردن راحت صبحانه غلات کامل دریافت کنید.

هیچ چیز نمی گوید “برخیز و جشن بگیر!” بهتر از یک صبحانه متعادل گیاهی است. شروع روز خود با یک وعده غذایی با تأکید بر غذاهای گیاهی ، از جمله غلات کامل خوشمزه ، ترد و غنی از مواد مغذی ، راهی آسان برای مراقبت از بدن است. در حقیقت ، صبحانه روزانه شما فرصتی عالی برای افزودن مواد مغذی و فیبر بیشتر به روز است و همچنین راهی خوب برای رسیدن به هدف غلات کامل است. من توصیه می کنم حداقل سه وعده غلات کامل مانند برنج قهوه ای ، جو ، کینوا ، آمارانت ، تف ، سورگوم ، گندم سیاه ، برنج وحشی و گندم (شامل فرارو ، اسپتل ، کاموت و بلغور) را در رژیم غذایی خود قرار دهید. هر روز برای سلامتی مطلوب حداقل یکی از این وعده ها باید برای صبحانه باشد! خوردن بیشتر غلات کامل – یک عادت سالم – با کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن ، از جمله بیماری های قلبی عروقی ، دیابت نوع 2 و برخی سرطان ها همراه است. شما حتی می توانید وزن سالم تری را با غلات کامل حفظ کنید. پس آنها را بگیرید!

در اینجا نحوه پر کردن شکاف در دانه را بخوانید.

بسیاری از غذاهای مختلف صبحانه که حاوی غلات کامل هستند ، از غلات و حبوبات گرفته تا پنکیک ، وافل و کیک. این صبحانه های خوشمزه غلات کامل می توانند به شما کمک کنند تا ساعت ها احساس سیری کنید و همچنین دوز سالم پروتئین گیاهی ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. یک فنجان جو دوسر خام حاوی 11 گرم پروتئین شگفت انگیز است و به عنوان مثال 27 درصد از میزان روزانه منیزیم ، 43 درصد از میزان روزانه سلنیوم و 27 درصد از میزان روزانه روی را ارائه می دهد. با افزودن غلات کامل به صبحانه ، این مواد مغذی مهم و بیشتر را دریافت می کنید!

این کاسه صبحانه که از انواع توت های سورگوم تهیه شده است بسیار آسان آماده می شود و طعم بسیار خوبی دارد.

نه تنها این ، تمرکز بر غذاهای گیاهی برای صبحانه واقعاً یکی از بهترین راه ها برای کاهش مصرف غذاهای حیوانی است. و اگر هفت روز در هفته بدون گوشت صبحانه می خورید ، می توانید به میزان قابل توجهی به رد پای کربن و سلامت خود آسیب وارد کنید. حفاظت و حفاظت از زمین برای زندگی نسل های آینده بسیار مهم است و اتخاذ رژیم گیاهی راهی آسان و فوق العاده برای مراقبت از محیط زیست و بدن ما است. با بسیاری از دستور العمل ها و گزینه های خوشمزه برای غذاهای گوشتی در سوپر مارکت ، شما حتی بیکن را برای صبحانه از دست نمی دهید!

این بیکن با تمپو بسیار دودی است و می تواند یک صبحانه غلات کامل ، مانند خمیر گندم یا وافل را تکمیل کند.

پیدا کردن جایی که می توانید غلات کامل را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، به ویژه برای صبحانه ، می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال ، بسیاری از جایگزینی ها و اضافات ساده وجود دارد که می توان برای تهیه یک صبحانه مفید و خوشمزه ، و واقعاً روز خود را درست شروع کرد. و تغییر به غلات کامل نیز می تواند هزینه بر باشد ، زیرا غلات کامل برای کیف پول و سلامت شما مفید هستند!

این کاسه صبحانه زیبا که از انواع توت های کینوا قرمز تهیه شده است راهی آسان برای شروع روز خود با یک وعده غذایی مفید از غلات کامل است.

این نکات مهم را در مورد چگونگی افزایش غلات کامل صبحگاهی برای سلامتی و طعم خوب بررسی کنید.

بلغور جو دوسر با گیلاس از شکلات تلخ

1. این غلات کامل را بجوشانید. سعی کنید گلدانی با دانه های قدیمی مانند کینوا ، ارزن یا آمارانت درست کنید و صبح آن را دوباره گرم کنید. حتی برنج قهوه ای می تواند تغییر خوبی در کاسه استاندارد جو دوسر شما باشد. نه اینکه نمی توانید از یک کاسه شگفت انگیز جو دو سر فولادی یا جو دوسر قدیمی لذت ببرید! روی آن آجیل یا دانه ها و میوه های تازه فصلی یا کنسرو شده (کنسرو شده ، یخ زده یا خشک شده) بگذارید و در عرض چند دقیقه صبحانه ای متعادل و زیبا دریافت خواهید کرد.

این نان موز سبوس دار دارای سه نوع آجیل ، دو نوع دانه و نارگیل است که آن را به یک غذای راحت خوشمزه و مغذی تبدیل می کند.

2. نان صبحانه درست درست می شود. برای صبحانه ، از پنکیک و وافل گرفته تا کیک یا نان تست ، حتماً در دستور غذا از غذاهای 100٪ غلات کامل استفاده کنید. شاخص گلیسمی پایین آنها به شما کمک می کند تا قند خون شما ثابت بماند و از تصادف در وسط صبح قبل از شام ، حتی اگر به ناهار برسید ، جلوگیری کنید و همچنین از مزایای کامل این غلات کامل سالم بهره مند شوید. علاوه بر این ، طعم منحصر به فرد آجیل آرد کامل ، مانند کینوا یا املایی ، سطح دیگری به محصولات نانوایی شما می افزاید.

این دستور پای هویج بلغور جو دوسر را شب ها به عنوان راهی خلاقانه برای لذت بردن از غلات کامل در هنگام صبحانه امتحان کنید.

3. از غلات کامل به روش های خلاقانه استفاده کنید. غلات کامل بسیار متنوع هستند! سعی کنید آنها را به روشهای خلاقانه به صبحانه معمولی خود اضافه کنید ، مانند افزودن آرد سبوس دار کمتر آشنا (کینوآ را به خمیر امتحان کنید) و کاسه های بلغور جو دوسر را در شب ایجاد کنید (فقط جو دوسر و شیر سبزیجات و نانهای مورد علاقه خود را مخلوط کنید ، سپس آنها را در سرد کنید. شب) برای خوردن و صرف صبحانه).

به دنبال غذاهای غلات کامل ، مانند کراکر غلات کامل ، که در این دستور غذا برای ساندویچ رازیانه صورت باز ارائه شده است باشید.

4. عاقلانه غذاهای غلات کامل را انتخاب کنید.اگر تصمیم دارید به غلات آماده و غذاهای صبحانه روی بیاورید ، لیست مواد اولیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اولین ماده غلات کامل است یا به دنبال مارک های غلات کامل که نشان دهنده وجود غلات کامل هستند ، باشید. در انتخاب غذا

این را بخاطر بسپارید: همه این گزینه های غلات کامل در برنامه صبحگاهی شما به تامین فیبر و مواد مغذی مهم برای سلامتی پایدار کمک می کند ، بنابراین امروز از برخی از آنها لذت ببرید!

در اینجا برخی از دستور العمل های صبحانه مورد علاقه من که حاوی غلات کامل است ، آورده شده است:

کوکی های گیاهی سبوس دار گیاهی
رول نارنجی آفتابی ساخته شده از گندم کامل
وافل شکلات تلخ نارگیل و گیلاس

نویسنده: کاترین اتکینسون ، متخصص تغذیه ، با شارون پالمر ، MSFS ، RDN

عکسها و دستورهای تهیه شده توسط شارون پالمر ، MSFS ، RDN

تصویر اصلی: جو دوسر نارگیلی موز توت فرنگی

محصولات ارائه شده در اینجا را در Thrive Market دریافت کنید!

سعی کنید صبحانه کامل بعدی خود را از یک قابلمه فوری درست کنید!

پیام ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید