رهبری سفر خود را برای کاهش وزن و بازیابی – مربیگری بوپر کاهش وزن و مربیگری زندگی



آن روز یک فکری شبیه حباب یک کارتون روی سرم داشت – چه کسی مرا در زندگی من قرار داد؟ فهمیدم که واقعاً مسئول زندگی ام هستم. نه مادرم ، نه رئیس من ، نه دخترم ، نه شوهرم. من.

اگر به طور عینی نگاه کنیم ، ما رهبران زندگی خود هستیم. ممکن است نقش های متفاوتی داشته باشید ؛ من مادر ، خواهر ، بازیکن تیم ، اهل نیویورک ، شهروند این سرزمین هستم. اما وقتی همه چیز را بررسی کنید ، ما طراحان ، مدیران و تصمیم گیرندگان در طول زندگی خود هستیم.

مهمترین گامی که یک رهبر می تواند بردارد این است که در واقع به کار بله بگوید. بله ، من مسئولیت را بر عهده می گیرم. من نیازی به اجازه ندارم. من نیازی به تقلب یا دستکاری خودم یا شما ندارم تا مرا بپذیرید. آن مسئولیت را بر عهده می گیرم.

من مدیر مسئول هستم مدیرعامل ، مدیر فناوری اطلاعات ، CFO ، مدیر فنی – همه اینها.

مثل من همین الان

اما آیا در مورد زندگی خود چنین فکر می کنید؟ آیا دوست دارید در قبال خودتان مسئول باشید؟

هم خیلی باحاله هم ترسناک

من از شما دعوت می کنم که پیشگام سلامت خود باشید. تغذیه و حفظ بدن ، ذهن و روح شما.

رهبر اصلی. حل کننده.

اگر در حرفه حرفه ای خود عنوان مدیر ، مدیر ، مالک ، مدیر مالی یا سایر نقش های رهبری را نداشته اید ، هرگز نمی توانید خود را یک رهبر بدانید.

اولین س questionالی که ممکن است از خود بپرسید این است: “آیا من برای این کار آمادگی خوبی دارم؟

شما تصمیم گرفتید که چه چیزی بخورید ، چه بپوشید ، کجا بروید ، چه چیزی بخرید ، کجا زندگی کنید و چه سواری کنید.

شرط می بندم که وزن خود را در تمام زندگی خود با رژیم های مختلف کنترل کرده اید. به احتمال زیاد در طول این سالها موفقیت و شکست را تجربه کرده اید.

کجا در زندگی خود رهبر بوده اید؟ این می تواند با یک شرکت میلیارد دلاری یا یک باغ خانگی باشد. شاید شما در خانه ماندید ، مامان ، و موفق شدید چند بچه داشته باشید.

ما عادت داریم انتظار داشته باشیم که رهبری توسط کارفرمایان در محل کار یا در دنیای ایده آل توسط سیاستمداران منتخب مورد استفاده قرار گیرد.

اگر ما مهارت های رهبری را در دنیای شخصی شما به کار ببریم ، چطور؟ اگر مسئولیت آگاهانه ای را بر عهده گرفته اید – رهبر راه کاهش وزن و سلامتی خود شوید – چه باید بکنید؟

اگر مهارتهای مشابهی را که بر موانع ایجاد شده غلبه کرد ، خرید خانه برای خانواده یا تغذیه شریک یا فرزند از طریق بیماری و مشکلات زندگی ، انجام دهید و آنها را در مسیر کاهش وزن به کار بگیرید؟

من قصد دارم روی 8 ویژگی رهبری تمرکز کنم ، شرط می بندم که شما قبلاً در بسیاری از زمینه های زندگی خود استفاده کرده اید.

  1. یادگیری مادام العمر
  2. نفوذ را بشناسید نه کنترل
  3. میل و چشم انداز
  4. سازش ها را بپذیرید
  5. موانع را پشت سر بگذارید
  6. منابع بدست آورید
  7. این را نگه دارید تا تمام شود
  8. علامت گذاری و ارزیابی کنید

چگونه این ویژگی ها را برای کاهش وزن و رفاه به کار می برید؟ بیایید روی آنها قدم بزنیم.

1. مدیران درک می کنند که آموزش وجود خواهد داشت.

بهترین رهبران متعهد به فرایند یادگیری هستند. هیچ کاری که قبلاً انجام نشده است بدون آموزش غنی به دست نمی آید. با آموختن مهارت های جدید توسط افراد و تیم ها ، تجمع یا ادغام سطح مهارت بعدی برای تیم اعمال می شود.

اگر مهارت های مدیریت عاطفی و ذهنی را به غیر از آنچه بخورید یاد نگرفته اید ، یادگیری آنها شما را در دستیابی به اهداف کاهش وزن و بهبودی برنده می کند. اگر یک رهبر خوب هستید ، متعهد به یادگیری هستید و آن را مجبور نکنید که در مورد خود معنی کمتری داشته باشد.

2- رهبران موفق نفوذ را تشخیص می دهند نه کنترل.

رهبران درک می کنند که می توانند تحت تأثیر قرار دهند ، آموزش دهند و راهنمایی کنند ، اما هرکسی اراده ای برای انجام آنچه می خواهد دارد.

نوجوانان تحصیل کرده؟ توسط داوطلبان اداره می شود یا کارگران؟ اگر دارید ، آن را از روی تجربه می دانید. اگر مشکل شما خوردن احساسی است و فکر می کنید مردم شما را مجبور به خوردن می کنند ، من یک خبر خوب برای شما دارم. شما می توانید توانایی کنترل واکنش ها و پاسخ های خود را بیاموزید. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه متفاوت پاسخ دهید ، بنابراین غذا خوردن یک استراتژی برای بهبود رفاه نیست.

3. رهبران میل و چشم انداز دارند.

اگر هدفی برای رسیدن به هدف وجود داشته باشد ، رهبر تمایل زیادی برای رسیدن به آن خواهد داشت. رهبران آنچه را که هنوز وجود ندارد می بینند و از ذهن خود بیرون می آورند! اشتیاق کیفیت فوق العاده ای دارد زیرا احساسی است که عمل را تشویق می کند. می تواند ما را به هدف خود هدایت کند. بینایی یعنی توانایی تصور آنچه هنوز وجود ندارد.

اگر می دانید چرا می خواهید وزن خود را کاهش دهید و یک سبک زندگی سالم ایجاد کنید ، یک هدف (وزن هدف – ارقام LDL – توانایی اجرای 10 هزار و غیره) ، این میل و چشم انداز را ایجاد می کنید. رهبری خوب مستلزم تمایل و بینش است.

4. رهبران سازش را می پذیرند.

یک رهبر خوب می داند که برای رسیدن به هدف اقدامات مختلفی لازم است. هر ابتکار نیازهای متفاوتی خواهد داشت. برخی مفید و سرگرم کننده و برخی خسته کننده هستند. مدیران همه کارها را انجام می دهند. رهبران خوب می دانند که محدودیت ها مفید خواهند بود. انجام کاری به معنای انجام ندادن کار دیگری است.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید ببینید چه می خورید. ممکن است لازم باشد مقدار ، زمان و کیفیت غذا را تنظیم کنید. اگر سازش را به عنوان انتخاب خود بپذیرید ، هنگام حرکت از عادت به عادت دیگر ، مایل به احساس ناراحتی خواهید بود.

5. رهبران موانعی را ایجاد می کنند.

موانع مشکلات ذاتی همه اهداف مهمی هستند که می خواهیم به آنها برسیم. رهبران آنچه را که برای رسیدن به هدف مورد نیاز است درک می کنند و به دنبال نقاط کور و موانعی هستند که مانع موفقیت می شوند. رهبران خوب منابع موجود را اندازه گیری کرده و راه پیش رو را توسعه می دهند.

شما به عنوان یک زن 60 ساله ، با موانعی روبرو شده اید. این موانع ، که بر آنها غلبه کردید ، برای رسیدن به هدف ضروری بود. وقتی به گذشته نگاه می کنید ، می بینید که به دلیل این موانع قوی تر و خردمندتر هستید.

ممکن است در حرفه خود با چالش هایی روبرو باشید ، اما سلامتی و وزن خود را در دسته مشاغل شایسته قرار نداده اید. اگر می خواهید عادات غذایی خود را تغییر دهید ، باید برای موانع زیادی برنامه ریزی کنید. ممکن است در گرسنگی (گرسنه ، عصبانی و خسته بدون تهیه چیزی) غذاهای سالم انتخاب نکنید. انتظار می رود که یک منحنی یادگیری باشد. دریابید چه غذایی بر بدن شما تأثیر می گذارد. بیاموزید که چگونه افکار و عادات فرزندان خود را در مورد غذاهای بی ارزش تغییر دهید. موانع خود را لیست کنید.

6. مدیران منابعی را برای انجام کار پیدا می کنند.

رهبران می دانند که به حمایت احتیاج دارند و به دنبال آن هستند.

به جایی که مهارت های شما کم است توجه کنید ، یا آن را بیاموزید یا استخدام کنید. شما می دانید که بدست آوردن منابع مناسب برای پروژه شما ، فرزند شما ، والدین بیمار شما هر کاری را برای موفقیت انجام می دهد. مربی استخدام کنید. هنگام خرید و پخت غذاهای سالم با نحوه پخت یا استفاده از خدمات تحویل غذا آشنا شوید.

7. سرپرستان تا پایان کار به این امر پایبند هستند.

برای دستیابی به اهداف بزرگ نیاز به لطافت است. در عین حال مطمئن هستم که شما از کار سخت نمی ترسید. شرط می بندم موفقیت شما در زندگی به تعهد ، فداکاری و تمایل به کار اضافه کار بستگی دارد. تا زمانی که پروژه شما آماده پخش اولیه نشده است ، گزارش را مرور یا تجدید نظر کنید.

شرط می بندم وقتی بچه های شما 13 ساله بودند حوله را پرت نکردید و گفتید: “خیلی سخت است. من آن را دوست ندارم. من اینجا را ترک می کنم. ” اکثر ما این را دنبال می کنیم. گاهی لبخند می زنیم ، ممنون اما ممکن است سالها بازخورد مثبتی را تجربه نکنیم. رهبری خانواده باعث می شود که کار را انجام دهید.

با یادگیری عادات غذایی جدید و پاسخ به محرک های احساسی حساس رفتار کنید. با رعایت این نکته تا رسیدن به هدف ، پاداش دیگری دریافت خواهید کرد. سلامت و تندرستی طولانی مدت. این یک هدیه است که می توانید خودتان آن را انجام دهید.

8. رهبران جشن می گیرند و ارزیابی می کنند.

رهبران خوب ارزش جشن گرفتن دستاوردهای خود را دست کم نمی گیرند. شناخت بینایی در واقعیت تجسم یافته و این احساس که دستاورد یک چرخه خودکفا و حمایتی است. رهبران خوب برای بررسی روند ، تجزیه و تحلیل تخصیص منابع و آنچه موفقیت آمیز بوده یا این روند را کند کرده است ، وقت می گذارند. رهبران خوب این آموزش را برای هر کاری که در آینده انجام می دهند به کار می برند.

اگر شغل رهبر خوبی را برای کاهش وزن و رفاه انتخاب کنید ، اهداف خود را نیز جشن خواهید گرفت. نه با بستنی و کیک ، بلکه با احترام واقعی ، زیرا شخص دیگری در فرآیند استفاده از همه این ویژگی ها در کار تبدیل می شود. شما زنی خواهید شد که دیگر به دنبال مراقبت از خود نیست. زنی که خود را جدی می گیرد و قدرت خود را می داند.

اگر بپذیرید که در زندگی پیشرو هستید و علت کاهش وزن و رفاه را در نظر بگیرید ، می توانید مهارتهایی را که دارید و در گذشته با موفقیت به کار برده اید به کار بگیرید. شما از نیاز به مهارت های جدید نخواهید ترسید. ممکن است از شکل مانع شگفت زده شوید ، اما روی موانع حساب می کنید. رهبران منتظر آنها هستند ، آنها را برنامه ریزی کرده و از آنها درس می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرای برنامه کاهش وزن و سلامتی ، به سری 28 پادکست های زنان بالای 60 سال گوش دهید که در همه کارها موفق بوده اند اما به اهداف خود نرسیده اند.

با استفاده از جدیدترین تحقیقات در زمینه مغز و اعصاب ، چاقی و سلامتی ، میزبان شما ، پت بوپر بکر ، مربی معتبر وزن و زندگی ، خواص غذا و نحوه تأثیر آنها بر اشتها ، میل ، خلق و خو و مغز را به شما آموزش می دهد. هر هفته از ابزارها و راهکارهایی استفاده کنید تا از فکر مداوم در مورد وزن خود خلاص شوید و یک زندگی شگفت انگیز ایجاد کنید.

برای بارگیری راهنمای سریع کاهش وزن پایدار ، از https://Never2late.info/guide دیدن کنید.



دیدگاهتان را بنویسید