راهنمای متخصص تغذیه: گزینه های سالم در استارباکس



جابجایی منوها برای انتخاب غذاها و نوشیدنی های سالم در Starbucks (یا هر کافی شاپ) ممکن است بسیار زیاد باشد ، اما ما این کار را برای شما آسان می کنیم.

متأسفیم ، اینجا موکا و کیک نعناع وجود ندارد!

حتماً از این صفحه اسکرین شات بگیرید یا نشانک گذاری کنید تا دفعه بعد که به اصلاح کافئین نیاز دارید ، لیستی از گزینه های مفید در استارباکس داشته باشید.

Ps- همچنین می توانید در پادکست آگاهی از تغذیه ما به این قسمت گوش دهید.

نوشیدنی

  • قهوه یا چای سیاه شیرین نشده. با خیال راحت کمی شیر اضافه کنید تا طعم تلخ آن شکسته شود
  • آمریکایی
  • لاته یا کاپوچینو شیرین نشده با هر شیر
  • چای بدون شیرین لای لاته
  • نیترو کلد دم ، ساده یا با شیر بدون شیرین
  • نیترو کول دم … با خامه شیرین! گرانول فقط 4 گرم قند دارد که در مقایسه با سایر نوشیدنی های شیرین موجود در SB بادام زمینی است و 4 تا 10 برابر بیشتر قند دارد.
  • چای سبز بدون شیرینی

نکات:

  • اگر قطعاً شیرین کننده دارید ، یک عدد کوتاه (8 اونس) سفارش دهید یا نصف پمپ شربت را مشخص کنید
  • از شیرین کننده های بدون قند اجتناب کنید ، زیرا می توانند بعد از ظهر هوس خوردن قند بیشتری کنند
  • اگر به کافئین حساس هستید یا در خواب مشکل دارید ، بعد از ساعت 1 بعد از ظهر کافئین دار سفارش دهید.
  • در حالی که این مسابقه برای سلامتی مفید است ، بازی لاته در استارباکس شیرین می شود. چای سبز را انتخاب کنید که دارای همان اثرات آنتی اکسیدانی بدون قند باشد

آیا برای دستیابی به اهداف تغذیه سالم و کاهش وزن به مسئولیت 1: 1 احتیاج دارید؟
با مجازی ما تماس بگیرید برنامه پاسخگویی روزانه (DAP) امروز!

صبحانه

  • با اسفناج و تخم مرغ فتا بپیچید
  • تخم مرغ Sous Vide با یک تکه میوه یا یک جو دوسر کلاسیک گاز می گیرد
  • ساندویچ و پنیر کم چرب-من معمولاً طرفدار چربی کم نیستم ، اما طعم خوبی دارد و هنوز هم در مقایسه با سایر گزینه ها تغذیه خوبی دارد.

نکات:

  • از غذاهای پخته اجتناب کنید- حتی اگر آنها سالم به نظر برسند (به عنوان مثال یک کیک کوچک با موز یا یک نان با زغال اخته) ، هنوز هم یک دسر پوشیده است.
  • بلغور جو دو سر بلوط آگاو اضافه کرد که هنوز شکر است. بهتر است یک جو دوسر کلاسیک سفارش دهید و میوه خود را اضافه کنید (مانند موز از پیشخوان)

ناهار

  • هر جعبه پروتئینی بیسترو: مرغ کبابی و هموس. تخم مرغ و پنیر (V) ؛ PB & Jam (V)؛ پنیر و میوه (V) ؛ و برای ظروف بزرگ – جعبه مرغ جنوب غربی.
  • ترکیه ریحان پستا پانینی
  • کاسه پروتئین کینوا مرغ
  • گوجه فرنگی و موزارلا پانینی (V)

تنقلات، خوراک مختصر

  • ماست سیگی
  • پنیر ماه
  • پنیر رشته ای
  • بادام / آجیل
  • میله های خوب
  • میله های کامل
  • ترکیه تکان دهنده
  • نخود فرنگی (نخود!)
  • اینجا میله ها هستند

نکات:

  • برای تغذیه مطلوب ، انرژی و قند خون ، حداقل 10 گرم پروتئین در میان وعده خود بگنجانید (یعنی هیپی را با پنیر یا آجیل بخورید ؛ میوه با ماست ماهی سفید)

و شما اینجا هستید! لیست سریع برخی از گزینه های سالم در Starbucks (یا هر کافی شاپ دیگری که اغلب اوقات از آن دیدن می کنید!)

مطمئن نیستید که سفارش Starbucks شما توسط متخصص تغذیه تأیید شده است؟ از ما بپرس! سوال خود را در اینستاگرام (@ nutricionist.awareness) برای ما DM ارسال کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کیت ریچاردسون متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. او در تمرین خصوصی آگاهی از تغذیه شریک است ، جایی که به رژیم گیران نا امید کمک می کند تا با استفاده از آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او میزبان پادکست “در مورد آگاهی از تغذیه” است.



دیدگاهتان را بنویسید