حقیقت تاریک در مورد کیسه های پوره شده – آه عزیزم



کیسه های پوره بسیار راحت هستند ، حاوی میوه ها و سبزیجات هستند و از همه مهمتر بچه ها آنها را دوست دارند ، اما آیا واقعا این یک گزینه سالم برای فرزند شما است؟ ممکن است آنها به همان اندازه خانگی مفید به نظر برسند ، اما متأسفانه اینطور نیست … حتی با “ارگانیک” روی برچسب.

چگونه ساخته می شوند

اولین مرحله در تهیه پوره خریداری شده در فروشگاه در یک تولید کننده انبوه انجام می شود ، جایی که میوه ها و سبزیجات با عملیات حرارتی بسیار بالا جوشانده می شوند تا خمیر پایدار ایجاد شود. سپس این خمیر به تولیدکنندگان مختلف غذای کودک ارسال می شود که آنها را به روش خود ترکیب می کنند و سپس با دور دوم عملیات حرارتی فوق العاده بالا دوباره پخته می شوند.

میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین های محلول در آب و آنزیم های حساس به گرما هستند. بنابراین ، اگرچه درجه حرارت بالا باعث می شود که در قفسه ها ثابت بماند و همه “چیزهای بد” را از بین ببرد ، اما متأسفانه ، بیشتر ارزش غذایی را نیز از بین می برد. در نتیجه یک شربت با محتوای قند بالا ، مواد مغذی کم و دیگر شبیه میوه ها و سبزیجات واقعی نیست. پوره موجود در فروشگاه همچنین حاوی فیبر ، چربی یا پروتئین مورد نیاز برای کند کردن افزایش قند خون نیست که ناگزیر باعث ایجاد این کیسه ها می شود. متأسفانه ، آنچه بالا می رود باید کاهش یابد و وقتی قند خون بعد از قند خون کاهش می یابد ، اغلب ذوب می شود و عصبانیت ایجاد می شود.

اولین تجربه تغذیه کودک مزایای او را برای آینده شکل می دهد. کودکانی که غذای شیرین فرآوری شده برای نوزادان می خورند ، بیشتر مادام العمر غذاهای فرآوری شده شیرین را ترجیح می دهند. حتی کیسه هایی با طعم هایی که معمولاً شیرین تلقی نمی شوند ، مانند کلم پیچ و کینوا ، در درجه اول با یک میوه شیرین غیرقابل مقاومت و هیجان انگیز پر می شوند.

هشداری که به عنوان دلداری تسلیم شده است

اگرچه توت فرنگی یک غذای رایج است که کودکان به آن پاسخ می دهند (اغلب با بثورات پوستی) ، اما هنوز هم به پوره های خریداری شده از فروشگاه اضافه می شود. با این حال ، تولیدکنندگان غذای کودک به والدین اطمینان می دهند که نگران نباشند و می گویند از چنین درجه حرارت بالایی برای پردازش پوره توت فرنگی خود استفاده می کنند که باعث از بین رفتن پروتئین مسئول واکنش آلرژیک می شود. آنها در حالی که به خود می بالند ، می گویند دمای مورد استفاده برای پخت توت فرنگی در خانه نمی تواند به دمای کافی برسد تا بتواند همان پروتئین ها را از بین ببرد.

آیا من تنها کسی هستم که در این پرچم قرمز وحشتناک می بینم؟

پوره خانگی در کیسه های قابل استفاده مجدد چطور؟

اگرچه مواد داخل آن بسیار مغذی تر است ، اما چند دلیل دیگر وجود دارد که استفاده از کیسه های کودک نوپا را محدود کنید.

کیسه های پوره کودک شما را برای تغییرات رنگ ، بافت و طعم آماده نمی کند.

نشان داده شده است که کودکانی که پوره را در مدت زمان طولانی استفاده می کنند ، بعداً در برابر بافت و طعم های مختلف مقاوم تر می شوند (خواندن = انتخابی).

در حالی که کدو تنبل و نخود فرنگی با طعم موز و سیب متفاوت است ، همه پوره های خریداری شده با طعم شیرین تهیه می شوند ، بنابراین تنوع کافی برای رشد واقعی یک آسمان گرد و پرماجرا وجود ندارد.

من اغلب از والدین می شنوم که می گویند کودک یا کودک نوپا کیسه را به غذاهای دیگر ترجیح می دهد. برای من ، این یک نشانه بسیار واضح است که اعتیاد به کیسه های پوره بر آنها تأثیر منفی می گذارد. ادامه دادن به ارائه این کیسه ها ممکن است در کوتاه مدت آسان تر شود ، اما اگر این تنها چیزی است که می خواهید بخورید ، من می توانم قاطعانه تضمین کنم که با دادن کیسه های بیشتر به آنها ، فقط انتخابی تر خواهید شد.

کیسه های پوره اجازه نمی دهند کودک با غذا تعامل داشته باشد.

بینایی ، لمس و بوی غذا همه اجزای ضروری برای احساس سیری هستند و فقدان این عوامل کلیدی در هنگام غذا خوردن می تواند سیگنال های داخلی سیری بدن را به طور قابل توجهی مختل کند.

تعامل با غذا برای نوزادانی که یاد می گیرند خود را در قسمت های مناسب تنظیم کنند به جای اینکه بی خیال یک کیسه تا زمانی که آن را تمام می کند ، بچرخانند ، بسیار مهم است.

کیسه های پوره به کودک غذای واقعی آموزش نمی دهند.

غذاهای تازه و اصیل به نوزادان این امکان را می دهد تا بفهمند غذاهای فردی چه طعمی دارند. سپس حتی اگر در دوران نوزادی مرحله انتخابی مناسب سن را پشت سر بگذارند ، کسانی که با پایه محکم شروع کرده اند بسیار سریعتر از این که اجازه دهند انتخاب در سن مدرسه به مرحله تحقق برسد ، به ماجراجویی باز می گردند.

من می دانم که والدین راحتی خود را دوست دارند ، اما واقعیت این است که کیسه های پوره شده مطمئناً غذای مغذی نیستند که آنها می فروشند. اگر با نوزادانم در راه هستم و وقت ندارم غذای مناسب بپزم ، وسایل سبک مسافرتی مانند آووکادو ، کنسرو ماهی قزل آلا بدون نمک اضافه شده ، روغن آجیل یا فریزرهای خشک با خود می آوریم.

کیسه های پوره – آیا این بدترین چیزی است که می توانید به فرزند خود بدهید؟ البته نه ، اما وابستگی کنونی فرهنگ ما به کیف ها قطعاً به بچه های ما آسیب نمی رساند.

دیدگاهتان را بنویسید