تغذیه از طریق اعداد – راینا داون لوتز



بدون برچسب روی رژیم غذایی خود می توانید فقط در هنگام گرسنگی غذا بخورید و وقتی سیر شدید غذا را متوقف کنید. اگر ساختار ندارید ، ترسناک به نظر می رسد ، باور کنید 100 برابر بهتر از خویشتن داری و احساس گناه و سرقت انرژی در رژیم غذایی است. گاهی اوقات مردم از آزادی زندگی بدون رژیم می ترسند زیرا به خودشان اعتماد ندارند که مشروب نخورند و وحشی نشوند. اگر به بدن خود گوش دهید ، اینطور هستید به احتمال زیاد نخواهد کرد (و اگر این کار را انجام دهید ، به رژیم غذایی سالم برمی گردید زیرا احساس بهتری از خماری بیش از حد دارید ، نه به این دلیل که رژیم شما را به آن کشانده است.) همچنین احساس می کنید که هنگام نوشیدن نیاز بیشتری به رژیم غذایی خود دارید (آیا تغذیه احساسی است؟ من فقط به کربوهیدراتهای نشاسته ای بیشتر احتیاج دارم و بنابراین من هوس شکر می کنم؟ و غیره..) در نهایت شما این احساس آزادی را احساس خواهید کرد ، اما در ابتدا بدون کمی ناراحتی. بگذارید زنجیره رژیم ها از بین برود ، حتی اگر به زمان بیشتری از آنچه می خواهید نیاز دارید و این احساس آزادی می تواند برای شما باشد. زندگی شما را عوض خواهد کرد. فقط بعد از کار سخت شما ظاهر می شود. ارزشش را خواهد داشت.

به عشق همه خوبی های دنیا ، جنون را متوقف کنید و از نقاط ، نمودارها و نمودارها و همچنین برنامه های ردیابی و علاقه ، شمارش و اعداد ، نگرانی ها و نظرات و تجزیه غذا به مجموع قسمت های آن دور شوید. در عوض ، اجازه دهید در خوردن غذای باکیفیت آزادی بیابیم.

شما می توان زنجیره را بشکن شما می توان رژیم را متوقف کنید فقط باید مرتکب شدن به توقف من می دانم که این اطلاعات جدیدی برای اکثر مردم است ، پیاده سازی آن دشوار است ، و مدتی طول خواهد کشید تا آنچه صنعت رژیم غذایی و پزشکان نیم قرن است در جامعه می کشند را درک نکنم. من میفهمم. این دهه ها از بازاریابی آنها است [Listen: Why We Stand Against Typical Fear-Based Marketing] این به ما می گوید که چرا ما به اندازه کافی خوب نیستیم ، مادرها و مادربزرگ های ما چه می گویند و چه می کنند ، آنچه در طول راه انتخاب کردیم ، و روندها ، کتاب ها و دوستان. چطور ما نتوانستیم؟ چیزهای زیادی برای جدا شدن وجود دارد.

ولی تو قادر به انجامش هستی.

و اگر بعد از خواندن همه اینها هنوز س questionsال دارید که آیا باید وعده غذایی بخورید یا غذا بخورید ، بر نسبت درشت مغذی ها تمرکز کنید و کالری ها را بشمارید ، پاسخ منفی خواهد بود. نباید پیچیده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید