تارت چدار گوجه فرنگی سبک – غذای ماریسا مور


این تارتار پنیر گوجه فرنگی 3 جزء از گوجه فرنگی تازه تابستانی و پنیر تند برای یک میان وعده ساده و خوشمزه استفاده می کند. از این پای به عنوان میان وعده یا همراه با سالاد سبزیجات برای یک وعده غذایی سبک اما دلچسب تابستانی لذت ببرید.

چیزکیک گوجه فرنگی با دستمال سفید و چرخ پیتزا

این پست توسط دوستان من از Cabot Creamery حمایت می شود.

این دستور العمل اواخر تابستان با گوجه فرنگی تازه تابستانی و شیرینی پف دار تند با چدار بسته بندی شده است. این یک چرخش فوق العاده آسان روی پای سنتی گوجه فرنگی جنوبی است – بدون هیچ زحمتی!

برای تهیه این پای سبک ، باید به یاد داشته باشید که شیرینی پفکی را یخ بزنید ، اما این کار به سرعت انجام می شود.

شما نیاز خواهید داشت

شیرینی پفکی
گوجه فرنگی تازه رسیده
چدار تیز Cabot Vermont
نمک و فلفل ترک خورده
ریحان تازه (اختیاری ، اما توصیه می شود)

نکاتی در مورد گوجه فرنگی خوشمزه

این یک دستور عالی برای استفاده از گوجه فرنگی تازه باغی است. من خوش شانس بودم که چند گوجه فرنگی یادگار در دست داشتم.

گوجه فرنگی تابستانی هم تازه است و هم خام. اما از آنجا که می دانستم نمی توانم همه آنها را بخورم ، این پای راه حل مناسبی بود.

در اینجا نکاتی برای بهترین نتایج وجود دارد:
گوجه فرنگی ها را به همان ضخامت برش دهید. برای پختن یکنواخت گوجه فرنگی ، آنها را به برش های نازک برش دهید و ضخامت یکنواخت – اینچ را هدف بگیرید.

گوجه فرنگی به خوبی خشک می شود. برای جلوگیری از پخت کیک ، باید گوجه فرنگی ها را خشک کنید. برای این کار ، من از یک دستمال پارچه ای تمیز استفاده کردم. کافی است گوجه فرنگی ها را برش داده و روی دستمال سفره ، حوله آشپزخانه یا حوله کاغذی تمیز به مدت 15 دقیقه قرار دهید تا مایع اضافی آن خارج شود.

گوجه فرنگی را مزه دار کنید. اگرچه گوجه فرنگی خود طعم دارد ، اما نمک طعم آن را بیشتر می کند. فلفل سیاه هم اضافه کردم.

برش های گوجه فرنگی قرمز روی آبکش دستمال پارچه ای

استفاده از شیرینی پفکی

شیرینی پفکی خریداری شده کلید ساخت این دستور العمل است که در زمان کوتاهی تهیه می شود. من سعی نمی کنم آن را در خانه انجام دهم.

اطمینان حاصل کنید که لایه در یخچال یا در دمای اتاق ذوب شود تا بتوان آن را به راحتی جا انداخت. با استفاده از وردنه ، شیرینی ها را به اندازه یک ورقه پخت صاف کنید.

برای ارسال قلع از کاغذ روغنی استفاده کردم. همچنین می توانید از قالب فر سیلیکونی استفاده کنید. من کاغذ را دوست دارم زیرا به راحتی می توانید پای را از تابه روی قفسه خنک کننده بردارید.

شیرینی پف دار با پنیر و گوجه فرنگی خرد شده در بالا

با چنگال ، خمیر را از همه جا بشکنید.

چدار تبدیل به “چسبی” می شود که این پای را در کنار هم نگه می دارد و البته طعم فوق العاده ای به آن می بخشد.

هنگامی که گوجه فرنگی سر جایش قرار گرفت ، گوجه فرنگی را با نمک و فلفل بپاشید. بپزید تا قهوه ای طلایی و ترد شود.

(برای دستورالعمل گام به گام به پایین بروید).

پنیر خرد شده در یک کاسه سبز با رنده پنیر در پس زمینه

یک پنیر خوب انتخاب کنید

در این دستور غذا فقط 3 ماده وجود دارد. بنابراین انتخاب کیفیت بسیار مهم است.

من از Cabot Vermont Sharp Cheddar استفاده می کنم. اگر آشنایی ندارید ، Cabot یک شرکت تعاونی است که متعلق به خانواده های کشاورز در سراسر نیو انگلند و نیویورک است و 100 درصد سود به کشاورزان بازگردانده می شود.

من می گویم بین او و چدار فوق العاده تند آنها رفت و آمد کردم. شما می توانید از هر یک از آنها استفاده کنید ، اما من قطعاً توصیه می کنم سعی کنید.

پنیر بدون زحمت ذوب می شود و کاملاً با یک خمیر پفک کره ای برشته می شود.

چیزکیک گوجه فرنگی به صورت مربع در زمینه خاکستری بریده شده است

ایده های خدمات

می توانید از این پای گوجه فرنگی به عنوان یک غذای اصلی استفاده کنید و مانند یک پیتزا از آن لذت ببرید. اما من دوست داشتم آن را با یک سالاد سبز ترکیب کنم یا در یک رستوران با سبزیجات و سایر تنقلات قرار دهم.

این یک گزینه عالی برای اواخر تابستان است که با شراب شراب و حیاط جفت شود. آن را برای دوستان صبحانه سرو کنید – هیچ کس نیازی ندارد بداند که انجام این کار چقدر آسان است! و از آنجا که می توانید از دمای گرم یا اتاق لذت ببرید ، می توانید آن را در پیک نیک یا یک روز در پارک ببرید.

غذاهای باقیمانده را در یخچال خنک کرده و تستر را در فر از قبل گرم کنید.

چگونه از این دستور غذا استفاده خواهید کرد؟ لطفاً در نظرات یا اینستاگرام به من اطلاع دهید. من همیشه به دنبال ایده های جدید هستم!

پای گوجه فرنگی با پنیر روی پوست

دستور چاپ را چاپ کنید

کیک گوجه فرنگی چدار سبک

این تارتار پنیر گوجه فرنگی 3 جزء از گوجه فرنگی تازه تابستانی و پنیر تند برای یک میان وعده ساده و خوشمزه استفاده می کند. از این پای به عنوان یک میان وعده یا یک سالاد سبزیجات برای یک غذای سبک اما دلچسب تابستانی لذت ببرید.

دوره: صبحانه ، صبحانه

آشپزخانه: آمریکایی

کلمه کلیدی: دستور العمل های گوجه فرنگی

بخش ها: 8

محتوای کالری: 234کیلوکالری

عناصر

  • 1 حرف شیرینی پفکی
  • 1 گوجه فرنگی بزرگ و رسیده (در صورت وجود یادگار)
  • 1 فنجان چدار تیز Cabot Vermont
  • نمک و فلفل سیاه تازه ترک خورده
  • ریحان تازه ، حدود 2 قاشق غذاخوری ، خرد شده (اختیاری)

دستورالعمل ها

  • فر را روی 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • شیرینی پفکی را از فریزر خارج کنید. اجازه دهید حداقل 4 ساعت یا یک شب در یخچال ذوب شود.

  • گوجه فرنگی را به برش هایی به طول 1 تا 5 اینچ برش دهید. حوله آشپزخانه تمیز را بدون پارچه یا دستمال بپوشید. در بالا یک حوله آشپزخانه تمیز دیگر بگذارید. اجازه دهید 30 دقیقه خشک شود. این مرحله را از دست ندهید. این برای جلوگیری از شیرینی خیس بسیار مهم است.

  • یک ورق پخت بزرگ را با کاغذ روغنی یا حصیر سیلیکونی بپوشانید. شیرینی پفکی ذوب شده را روی یک ورقه پخت با یخ یخ بزنید. فشار دهید یا کمی رول کنید تا تراز شود. خمیر را با چنگال سوراخ کنید.

  • به طور مساوی شیرینی پفکی را با یک لیوان پنیر چدار بپاشید. برش های گوجه فرنگی خشک شده را روی پنیر قرار دهید. گوجه فرنگی به طور سخاوتمندانه نمک درشت و فلفل سیاه تازه شکسته می پاشند. روی نصف فنجان باقی مانده پنیر بپاشید.

  • به مدت 15-20 دقیقه یا تا زمانی که پنیر حباب دار شود و شیرینی پف دار طلایی شود بپزید. از فر خارج کنید. اجازه دهید کیک حداقل 5 دقیقه روی قفسه خنک کننده خنک شود. با ریحان پاره یا خرد شده تزئین کنید. گرم یا در دمای اتاق سرو کنید.

یادداشت

نکات دستور غذا:

گوجه فرنگی ها را به همان ضخامت برش دهید. برای پخت یکنواخت گوجه فرنگی ، آنها را به برش های نازک برش دهید و ضخامت یکنواخت – تا ¼ اینچ – را در نظر بگیرید.
گوجه فرنگی به خوبی خشک می شود. برای جلوگیری از پخت کیک ، باید گوجه فرنگی ها را خشک کنید. برای این کار ، من از یک دستمال پارچه ای تمیز استفاده کردم.
بگذارید شیرینی پفکی کاملاً آب شود. این باعث می شود که راحت بتوان آن را بیرون آورد.
برای دریافت جزئیات کامل و نکات دستور العمل ، از marisamoore.com دیدن کنید.

غذا

محتوای کالری: 234کیلوکالری | کربوهیدرات ها: 16г. | پروتئین: 6г. | جسورانه: 16г. | چربی های اشباع شده: 6г. | چربی های غیر اشباع: 2г. | چربی های اشباع نشده: 8г. | کلسترول: 15میلی گرم | سدیم: 166میلی گرم | پتاسیم: 142میلی گرم | الیاف: 1г. | قند: 2г. | ویتامین A: 526IU | ویتامین سی: 6میلی گرم | کلسیم: 110میلی گرم | اهن: 1میلی گرم



دیدگاهتان را بنویسید