تابستان زمانی برای انتخاب غذای سالم است – زنان اصلی


این فصل از سال است که به دلیل دستور العمل های تازه و خوشمزه تابستانی منتظر تمام طول سال هستم. من را اشتباه نگیرید من تنوع محصولات موجود در طول سال را دوست دارم ، اما در این زمان از سال انتخاب در فروشگاه مواد غذایی برای تهیه دستور العمل های مفید تابستانی باور نکردنی است. تابستان امسال من سعی می کنم به میوه ، سبزیجات و گوشت پایبند باشم زیرا وقتی بدنم را با اساسی ترین غذاهای رشد کرده چاشنی می کنم ، احساس بهتری دارم. این بدان معنا نیست که سلیقه و خلاقیت به خطر می افتد. اصلا. من از محصولات لبنی استفاده می کنم زیرا خامه را در قهوه دوست دارم و پنیر را خیلی دوست دارم. واقعیت این است که محصولات زیادی وجود ندارد که من آنها را دوست ندارم ، فقط برخی از محصولات هستند که من آنها را دوست ندارم. بنابراین مجبور شدم غذاهایی را که در تلاش من برای داشتن تناسب اندام و سلامت بیشتر کمک نمی کردند حذف کنم. زیرا وقتی به موضوع می رسیم ، غذا سوخت است.

استخوان های قوی از رژیم غذایی سالم

اوقات خوشمزه تابستانی

اخیراً من بیشتر و بیشتر آشپزی می کنم و اکنون به محصولاتی فکر می کنم که مکمل یکدیگر هستند. همچنین برای من مفید است که دستور العمل های مفید تابستانی را که در صفحات فیس بوک یا سایتهایی که دوست دارم از آنها دیدن کنم ، پیدا کنم ، بررسی کنم. پیدا کردن ایده هایی مانند صفحات غذایی که “دوست داشتم” به صورت آنلاین به من ایده هایی می دهد که در انتخاب غذاهایی که آماده کرده ام بسیار مفید است. من گاهی اوقات می توانم دستور العمل ها را تغییر دهم ، اما از الهام آنها قدردانی می کنم و توصیه ها فوق العاده هستند. زنجیره غذایی همچنین منبع خوبی برای کسانی است که به راهنمایی کمی نیاز داریم.

به طور طبیعی سالم

از آنجا که من سعی می کنم غذاهای طبیعی سالم تری را در رژیم غذایی خود بگنجانم ، به آرامی غذاهای فرآوری شده را حذف می کنم. احساس می کنم وقتی در رژیم غذایی روزانه من گنجانده می شوند ، احساس خوبی ندارم. این اصل KISS است: بگذارید ساده باشد – هرچه رژیم غذایی اساسی تر باشد ، بهتر است. گاهی اوقات من کراکر یا چیپس دارم ، اما با گذشت زمان استفاده از آنها را به شدت کاهش داده ام. من تعجب می کنم که چگونه بدن ما هوس غذاهای خاص ، به ویژه غذاهای فرآوری شده می کند ، بنابراین حذف آنها از رژیم غذایی ما ممکن است دشوار باشد. با این حال ، این امکان وجود دارد ، و اگر اشتیاق متوقف شود و هر روز احساس بهتری داشته باشید ، خوشحال خواهید شد که این قدم را برداشته اید.

در کودکی ، مادرم جوانه بروکسل درست می کرد. نیازی به گفتن نیست که من طرفدار آن نبودم. در بزرگسالی ، این تغییر کرد. آنها واقعاً با کره و لیمو خوشمزه هستند ، به آرامی پخته و ترشی می شوند. من آنها را دوست دارم و همچنین سبزیجات سرخ شده از همه نوع. من این دستور را چندی پیش پیدا کردم و آنقدر خوب است که من آن را می پزم و واقعاً آن را دوست دارم. من باید با شما در میان بگذارم و امیدوارم شما هم مانند من از آن لذت ببرید.
https://www.youtube.com/watch؟v=l7kzoHi9cwA

کمتر غذا بخورید

وعده های غذایی بیشتر من را سنگین می کند ، بنابراین من وعده های کوچکتر اما بیشتر می خورم. از آنجا که این مورد وجود دارد ، من معتقدم که من در حال کاهش وزن هستم. من سعی می کنم رژیم غذایی خود را محدود به غذاهایی کنم که واقعا با نیازهای من مطابقت دارد و به بدنم گوش می دهم. من غذاهایی را که تأثیر منفی بر بدن من دارند حذف کرده ام و سعی می کنم از آنها اجتناب کنم. از آنجا که چند سال پیش با کم کاری تیروئید و کم خونی تشخیص داده شدم ، آهن ، مولتی ویتامین و امگا 3 / روغن ماهی مصرف می کنم. من همچنین ویتامین A و D. مصرف می کنم همچنین پروبیوتیک ها را برای هضم و سلامت مصرف می کنم.

سالاد با سبزیجات تازه

راه خود را برای سلامتی جایگزین کنید

بسیاری از ما باید رژیم غذایی خود را بر اساس شیوه زندگی ، استعدادهای ژنتیکی و داروها تنظیم کنیم. این طبیعی است زیرا ایده ها و دستور العمل های خلاقانه زیادی وجود دارد که در مورد سلامتی و شرایط خاص ما مفید است. من اخیراً سعی کردم نان و خمیر را برش دهم زیرا بعد از خوردن انواع خاصی از نان احساس نفخ می کردم. در جستجوی خود جایگزین خوشمزه ای پیدا کردم. من به خصوص دوست دارم از گل کلم خام برای ایجاد پوسته برای پیتزا یا ساق های خانگی استفاده کنم.

در طول روز یا برای یک میان وعده سریع ماست با هلو طراوت بخش است و چغندر با خامه ترش سریع و آسان ، سبک و سالم است. چغندر حاوی آهن و ویتامین A ، C و فیبر برای افزایش مصرف روزانه مواد مغذی است.

اگر به دنبال ایده ای برای یک شب تاکو هستید ، سعی کنید از سالاد روغن برگ به عنوان بسته بندی به جای پنکیک استفاده کنید. می توانید آن را با گوشت یا مرغ پر کرده و پنیر یا خامه ترش را اضافه کنید. این یک راه خلاق برای دریافت تاکو است. آنها همچنین برای یک مهمانی یا به عنوان میان وعده عالی هستند و می توانید آنها را بپیچید تا فوراً به یک رول تخم مرغ تبدیل شوند. هر یک از این گزینه های مفید برای مهمانی های تابستانی شما مناسب است.

جایگزینی بسته بندی سالاد برای تاکوهای سالم

نتیجه

امکانات برای دستور العمل های سالم تابستانی بی پایان است. گزینه های زیادی برای غذاهای بهاری و تابستانی وجود دارد و به نظر می رسد گزینه های سالم در همه جا وجود دارد. وقتی کباب داریم هندوانه و آناناس کبابی را دوست دارم. طراوت و طعم را به منو اضافه می کند. غذاهای کبابی تنها چیزی را دارند که طعم آنها را آشکار می کند و برخلاف آنچه که انتظار می رود ، اغلب بسیار بهتر از غذای اصلی است.

بنابراین ، در اینجا به تابستان می پردازیم و دستور العمل های مفید تابستانی و غذاهای خوشمزه پر از طعم های فوق العاده را به اشتراک می گذاریم!

بیشتر بخوانید:

10 نکته برای شام سالم بدون احساس گناه

ماهی قزل آلا: یک وعده غذایی سبک و مناسب تابستانی

کاهش وزن ساده با دستور العمل های میگو

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقاله های فوق العاده ای را برای شما ارسال می کنیم. به طور رایگان اینجا ثبت نام کنید.



دیدگاهتان را بنویسید