“بیش از یک بدن” راهنمای آرامش بدن است


زمان خواندن: 4 دقایق

“کتابهای زیاد ، زمان کم” ده ها سال است که شعار من است. اگر بتوانم ساعات بیشتری در روز ایجاد کنم ، برای مطالعه صرف می کنم. این امر هم برای داستانهای داستانی و هم برای کتابهایی که اطلاعات یا پوشش ارائه می دهند صادق است.

بنابراین وقتی شنیدم که خواهران دوقلوی لیندسی و لکسی کایت ، هر دو دکترا ، بنیانگذاران Beauty Redefined ، اولین کتاب خود را نوشته اند ، “بیش از یک بدن: بدن شما یک ابزار است ، نه یک تزئین” من این را در لیست ذهنی “پس از همه خواندن” قرار دادم.

این کتاب ممکن است در این لیست ذهنی باقی مانده باشد ، اما برای اظهار نظر در ایمیلی از لیندا بیکن بعد از اینکه آخرین کتاب آنها را مرور کردم (لیندا از آنها / ضمایر آنها استفاده می کند) “وابستگی رادیکال: چگونه می توان در یک جهان ناعادلانه زنده ماند و پیشرفت کرد (در حالی که آن را برای بهتر شدن تغییر داد)” سیاتل تایمز.)

من مدتهاست که به لیندا احترام می گذارم (کتاب آنها در هر بعد برای مطالعه در مورد تغذیه برای من مهم بود و کتابی که آنها با لوسی افرامور ، متخصص تغذیه بریتانیایی ، “احترام به بدن” همکاری کردند) ، نظر من بیشتر است). وقتی آنها توصیه کردند “بیشتر از بدن” ، گفت آنها تحت تأثیر قرار گرفتند، کاری را که برای خرید نسخه انجام می دادم متوقف کردم.

سپس آن را خواندم و از اینکه چقدر خوب است شگفت زده شدم. و بلافاصله شروع به توصیه به مشتریان خود کرداو همچنین در مورد میزان تأثیرگذاری آنها در نحوه خوب صحبت کرد.

اختلالات مثبت بدن را برطرف کنید

راستش را بخواهید ، حرکت مثبت بدن کمی درهم و برهم استبه در اصل متولد جنبش پذیرش چربی بود ، چیزی که با نیت های شریف برای محبوبیت خودخواهی رادیکال بدون در نظر گرفتن اندازه بدن آغاز شد ، متأسفانه امروزه توسط تبلیغ کنندگان انتخاب شده است. پست های برتر اینستاگرام #بدن مثبت و #بدن مثبت زنان جوان و لاغر سفیدپوست دارند. همچنین نگرش مثبت نسبت به ظاهر شما آغاز شد.

همانطور که خواهران بادبادک در پشت جلد کتاب خود نشان می دهند ، “یک تصویر مثبت از بدن باور نمی کند که بدن شما خوب به نظر برسد. این دانش بدن شما است وجود دارد خوب ، مهم نیست که چگونه به نظر می رسد. “

آنها با داستانهای شخصی در مورد خود شیفتگی شروع می کنند: رژیم های رقابتی آنها در دبیرستان ، کنار گذاشتن شنا (حتی اگر عاشق شنا بودند) زیرا نمی خواستند با لباس های شنا دیده شوند. سپس آنها به اعماق آبجکشی که ما در آن شناور هستیم ، می روند (استعاره ای که آنها با تأثیر زیادی از آن استفاده می کنند) ، بررسی اینکه چگونه تجربیات زندگی می تواند باعث تغییرات کوچک یا حتی اختلالات جدی در نحوه رفتار ما با بدن شود. (در انجام این کار ، آنها به مطالعه خود در مورد تصویر بدن تکیه می کنند.)

اغلب آنها می نویسند ما با شرمندگی یا تلاش برای اصلاح بدن خود از طریق رژیم غذایی ، ورزش ، جراحی پلاستیک با این اختلالات “کنار می آییم” – راه حل خارجی برای یک مشکل داخلی. سپس آنها بهترین راه را ارائه می دهند: پایداری.

ایجاد کشش تصویر بدن

همانطور که لیندا بیکن در نقد و بررسی کتاب روی جلد می گوید: “کار خواهران بادبادک خودیاری پیش پا افتاده یا کلیشه ای در مورد مثبت بودن بدن نیست.” کاملا. اگرچه این کتاب بسیار جذاب است ، اما گوشتی است. آنها برای استفاده مجدد از استعاره خود از آب ، در مورد آنچه ما می توانیم انجام دهیم اگر بخواهیم واقعاً با بدن آشتی کنیم و ارزش واقعی ما را به عنوان یک انسان تشخیص دهیمبه این شامل یادگیری نحوه

  • از محیط رسانه ای انتقاد کنید (و ایجاد / طراحی یک محیط رسانه ای شخصی که از ما پشتیبانی می کند ، نه اینکه از بین ببرد)
  • مقایسه خود را به نفع تفکر شخصی کنار بگذارید (با دوز دلسوزی به خود) تا بتوانیم خود را نادیده گرفتن متوقف کنیم.
  • با زنان دیگر متحد شوید به جای مقابله با آنها در برخی از رقابتهای بیرونی (این شامل تسلیم تعریف از بدن نیز می شود).
  • پاسخ دهید سلامتی و تناسب اندام برای شما چه معنایی دارد، و بیاموزید که این چیزها را با وضعیت خود برابر نکنید نگاه کنبه
  • به سمت زیبایی حرکت کنید هنگام در نظر گرفتن تصویر بدن و مثبت بودن بدن.

این آخرین نکته کلیدی است. در این کتاب ، خواهران به پستی در اینستاگرام که نوشته اند اشاره می کنند:

این کتاب مال کیه؟

این کتاب برای شما مناسب است اگر:

  • خودت را پیدا کن به چرخ همستر ضربه بزنید “بهبود خود” فیزیکی.
  • فقط به تمرین “مراقبت از خود” مشکوک باشید خود شیء سازی خود را تقویت می کندبه
  • احساس کنید شایستگی کمتری دارید زیرا بدن شما “خیلی بزرگ” ، “خیلی قدیمی” است و یا در هر صورت با ایده آل های زیبایی مدرن ناسازگار است.
  • از کارهایی که می خواهید انجام دهید خودداری کنید زیرا از بدن خود راضی نیستید.
  • باور کنید که سلامتی و تناسب اندام (شما و دیگران) چه می تواند باشد با نگاه به بدن کسی اندازه گیری می شودبه
  • به اندازه قضاوت احساس خوبی نداشته باشید در مورد بدن شما و بدن دیگران
  • از مبارزه با بدن خود خسته شده ایدبه

تقریباً همه – به ویژه زنان – اختلالات تصویر بدنی ، بزرگ یا کوچک را تجربه کرده اند. “بیش از یک بدن” شما را نشان می دهد چگونه می توانید از این تجربه برای بهبود رابطه خود با بدن خود استفاده کنید ، به جای اینکه در مارپیچ خجالت بمانید یا امیدوار باشید که اگر ظاهر شما “خوب” به نظر می رسد ، سلامت روحی و روانی شما نیز “خوب” است. من این کتاب را به شدت توصیه می کنم.

در این سخنرانی TEDx 2017 می توانید کمی بیشتر در مورد رویکرد خواهران بادبادک به تاب آوری بدن اطلاعات کسب کنید:

این پست شامل پیوندهای وابسته به آمازون است. من به عنوان کارمند آمازون از خریدهای ماهرانه درآمد کسب می کنم.


کری دنت یک متخصص تغذیه ثبت شده از شمال غربی اقیانوس آرام ، نویسنده مستقل ، مشاور تغذیه بصری ، نویسنده و سخنران است. در میان ابرقدرت های او نابود کردن افسانه ها در مورد تغذیه و توانمندسازی زنان در بدن خود احساس بهتری داشته باشید و غذاهایی را انتخاب کنید که لذت ، تغذیه و سلامتی را حفظ کنند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید