بیسکویت فلفل با کروتون های غول پیکر


هی دوستان! من به شما می آیم تا این دستور سوپ ستاره را در حالی که هوا هنوز خوب است و برداشت اولیه پاییز در اوج خود است به شما ارائه کنم. فلفل دلمه ای در منطقه من غنی و زیبا است و چون من بزرگترین مکنده فلفل بو داده هستم هیچ چیزی، من این غذا را برای جشن گرفتن فصل مورد علاقه ام تهیه کردم.

اما ابتدا ، آیا می توانیم یک دقیقه وقت بگذاریم و لطفاً در مورد چگونگی اختراع کراکرهای غول پیکر صحبت کنیم؟ من فکر می کنم این ممکن است فرصت شخصی من برای هک کردن اینترنت باشد. چطور هنوز اینطور نیست؟! البته حدس می زنم می توانید به تست پنیر روی سوپ پیاز فرانسوی نگاه کنید و بگویید چی این یک کراکر غول پیکر است ، اما به نظر من ، این فقط یک ساندویچ کبابی با چهره باز است. پففف حتی به آن نزدیک نیست. ترقه من این است cu از خمیر ترش (تفاوت مهم شکل) ، با روغن سیر بوسیده و سرخ شده تا برشته شود ، کمال طلایی. خارج از آن کارامل شده و ترد است ، و مرکز آن کرکی ، کرمی و پر از گوشه هایی است که می توان سوپ را در آن فشار داد. گوه خیلی خوب است که حقیقت داشته باشد! راستش ، بچه ها ، من به این موضوع بسیار افتخار می کنم.

اما من همچنین باید بدانید که این سوپ خوب است ، حتی بدون کروتون. این دستور العمل بر اساس سوپ گوجه فرنگی خشک آفریقای شمالی در کتاب آشپزی دوم من تهیه شده است ، با این تفاوت که من بسیاری از ادویه های گرم کننده را ترک کردم که در زمستان زود احساس می شد. هنوز هوا در تی شرت ها وجود دارد ، بنابراین زنجبیل و دارچین باید بروند. به علاوه ، مقدار فلفل را دو برابر کردم ، کمی نمک بالزامیک (برای طعم دادن کامل) به آن اضافه کردم و بدون خامه بدون بیسکویت درست کردم. حدس بزنید از چه چیزی لذت بردم؟! عدس !! افت میکروفون اما به جای بارگذاری آن و قرار دادن سوپ روی بار اضافی لوبیا ، من در رویکردم محافظه کار بودم و فقط از نصف فنجان استفاده کردم. این سوپ را بدون کرم غنی و خامه ای می کرد ، اما بسیار آرام بود ، بنابراین شما به معنای واقعی کلمه نمی دانید که آنها چیست. اما حضور آنها را می توان به خاطر این سوپ احساس کرد معامله واقعی با غذا، نه فقط یک کاسه سبزیجات مخلوط که در 20 دقیقه دوباره شما را گرسنه می کند. با عدس های اضافی ، پروتئین و فیبر بیشتری دریافت می کنید ، که معمولاً از سوپ فلفل انتظار دارید ، و شما را اشباع کرده و ساعت ها به شما نیرو می بخشد. ناگهان بسیار تبلیغاتی به نظر می رسد. آیا من اشاره کردم که یک ترقه بزرگ وجود دارد؟

برویم جلوتر! بیایید در مورد فلفل ها صحبت کنیم زیرا متعلق به خانواده شبگرد هستند و چی اگر تا به حال در مورد آن شنیده ام موضوع داغی است

سبزیجات دارای شب تاب متعلق به خانواده شبگرد هستند و شامل گوجه فرنگی ، فلفل (و چیلی) ، بادمجان / بادمجان و سیب زمینی کامل به جز سیب زمینی شیرین و ماست هستند. سبزیجات شب بو که در اصل در آمریکای جنوبی رشد می کردند ، توسط محققان اسپانیایی به اروپا و آسیا آورده شدند. ظاهراً نام آنها از این واقعیت ناشی شده است که آنها در شب رشد می کنند (برخلاف قارچ هایی که در سایه رشد می کنند).

ممکن است شایعاتی مبنی بر سمی بودن سبزیجات ترشی ، ایجاد التهاب یا ارتباط آنها با اختلالات خود ایمنی شنیده باشید. تا اینجا این وجود دارد با این حال ، کفش های خوراکی حاوی سطوح بالایی از گلیکوآکلوئیدها هستند ، به ویژه بیکن ، که در سطح بسیار بالایی قرار دارد. وجود دارد سمی است ، فقط در افرادی که به آن حساس هستند واکنش نشان می دهد. در افرادی که قبلاً بیماری های التهابی داشته اند ، ممکن است با استفاده از این محصولات علائم بدتر شود ، اما رژیم غذایی منحصر به فرد تنها راهی است که می تواند تعیین کند آیا سولانوم واقعاً باعث ایجاد مشکل می شود. افرادی که از بیماری های التهابی مزمن رنج نمی برند ، راتاتویل ، پیتزا یا سیب زمینی پخته می خورند ، احتمالاً خوب هستند ، و مطمئناً این کار را نخواهند کرد. دلیل تا این شرایط را برای شما به دست آورم

در مورد خود ایمنی ، آلکالوئیدهای خوراکی شبانه روده را تحریک می کنند ، زیرا بیکن یک حشره کش طبیعی موثر است که توسط این خانواده گیاهان تولید می شود. تحریک روده می تواند نفوذپذیری روده را افزایش دهد ، که می تواند باعث واکنش خود ایمنی شود وقتی پروتئین هایی که باید در دستگاه گوارش باقی بمانند به جریان خون نشت کنند. میزان تحریک بستگی به میزان مصرف و میزان حساسیت فرد دارد. بیشترین میزان سولانین در سیب زمینی سبز و سیب زمینی جوانه زده وجود دارد ، اما ما همچنان باید از خوردن آنها خودداری کنیم.

بیایید در نظر بگیریم: اگر شما مبتلا به اختلال خود ایمنی ، ناراحتی روده ای هستید یا علائم ناراحتی (گوارشی یا غیره) بعد از خوردن بلبل را تجربه می کنید ، سعی کنید آنها را حداقل به مدت 6 هفته از رژیم غذایی خود حذف کنید و ببینید آیا تفاوتی مشاهده می کنید. سپس دوباره آنها را یکی یکی وارد کنید و در 24 ساعت پس از خوردن آنها احساس خود را بفهمید.

اگر این مشکلات را ندارید ، نگران نباشید! مطلقا هیچ دلیلی وجود ندارد که مصرف این سبزیجات بسیار مغذی را محدود کنید ، اگر به نظر می رسد برای بدن شما مفید است. فلفل دلمه ای حاوی مقدار شگفت انگیزی از ویتامین C ، سطوح بالای A و B6 ، با محتوای بسیار خوب فولات ، فیبر و ویتامین E است. آنها همچنین فلاونوئیدها و کاروتنوئیدها را تأمین می کنند. خرید فلفل دلمه ای را فراموش نکنید – همه چیز به جز سبزیجات معمولاً فلفل قرمز ، نارنجی ، زرد یا بنفش نارس است. مشخصات تغذیه ای آنها در اوج خواهد بود و قند طبیعی به طور کامل توسعه می یابد ، که هضم آنها را تسهیل می کند.

بیایید به دستور غذا برویم!

اگر واقعاً وقت کافی ندارید ، از پختن فلفل در فر خودداری کنید ، آن را مکعبی خرد کنید و در مرحله 3 به همراه سیر به قابلمه اضافه کنید. طعم کلی اشباع کمتر اما در عین حال فوق العاده خوشمزه خواهد بود. به وقتی در بحران هستم ، آن قدم را برمی دارم و ظرف 30 دقیقه روی میز شام می خورم. اگر می خواهید شرایط را تغییر دهید ، فلفل نارنجی یا زرد را به جای قرمز امتحان کنید.

در مورد گوجه فرنگی خشک شده ، من ارگانیک ، خشک شده ، نه روغنی ، اما اینجا را نیز دوست دارم. گوجه فرنگی های کنسرو شده به طور کامل استفاده می شوند ، زیرا معمولاً از کیفیت بالاتری نسبت به گوجه فرنگی ها برخوردارند.

بیایید در مورد نان صحبت کنیم. اگر به نانوایی ای دسترسی دارید که محصولات واقعی (خمیر ترش) تولید می کند ، از آن استفاده کنید. در غیر این صورت ، یک نان برش خورده در سوپر مارکت پیدا کنید. اگر از آرد سبوس دار ، ارگانیک ، بدون مخمر یا همه موارد فوق تهیه شده باشد ، امتیاز اضافی دریافت می کنید. نان را باید با توجه به اندازه کاسه سرو به مکعب برش دهید (می خواهید سوپ را در اطراف خود ببینید) ، اما اگر یک کاسه بزرگ دارید ، دیوانه شوید و این ترقه را تا آنجا که می خواهید غول پیکر کنید! و برش ها را دور نریزید – من آنها را در یک توستر قرار داده و برای پسرم با حمص پوشانده ام. او از تکه های شکل عجیب خوشحال شد.

امیدوارم در هر کجای این کره خاکی از تغییر فصل و پذیرش تغییراتی که در آن اتفاق می افتد لذت ببرید. وقتی شروع به نوشتن این پست کردم ، یک روز بسیار گرم بود و اکنون ، درست 48 ساعت بعد ، من تغییرات قابل توجهی در دما و آب و هوا را تجربه می کنم. ما اینجا هستیم ، پاییز! خوشحالم که شما اینجا هستید.

با تشکر فراوان از دوستانم در مزرعه فوراگرز که به من اجازه دادند تا صبح برای دریافت این عکس ها گلخانه را بشکنم.

همه را دوست داشته باشید ، پاییز مبارک!
سارا بی

دیدگاهتان را بنویسید