به جلو و بالا- نحوه بازگشت به مسیر قبلی


برف به معنای واقعی کل کشور را به زامبی هایی تبدیل کرده است که مشتاق کربوهیدرات هایی هستند که می خواهند در خانه بمانند و هرگز از تخت نشسته نشوند … یا شاید فقط من هستم.

و این با در نظر گرفتن این واقعیت است که برف در حال ذوب شدن بود و امروز حدود 10 درجه سانتیگراد است. پس چرا روزها را تا تابستان شمارش نمی کنیم …؟

خوب ، من فقط می توانم برای خودم صحبت کنم ، اما کار کمی دیوانه کننده بود ، که برای من معمولاً به معنای خواب کمتر یا اختلال خواب است. این به نوبه خود باعث می شود مغز ضعیف ما هوس قند کند زیرا سطح کورتیزول ما وقتی خواب نیستیم و هوس خوردن شیرینی های بد می کنیم افزایش می یابد.

بنابراین ، به من بگویید ، برای لغو علم چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

خوب ، ما می توانیم با ردیابی مراحل خود از طریق تلفن یا FitBit شروع کنیم و هر روز به حدود 10 هزار برسیم. من در یک دفتر کار می کنم و معمولاً حدود 8000 چوب دارم ، اما تلفن را پیگیری می کنم و همیشه آن را با خودم حمل نمی کنم! با این حال ، من بیشتر از بالا رفتن از پله ها آگاه شدم

دوم ، برای کاهش این الگوهای وحشتناک ضعیف خواب ، سعی کنید یک مکمل منیزیم خوب قبل از خواب ، حدود 1 ساعت قبل از ضربه زدن به کیسه استفاده کنید. و حتی بهتر است با نمک های منیزیم حمام کنید و تا آنجا که ممکن است جذب کنید!

در مرحله بعد می خواهید مطمئن شوید که در مغز مه آلود کسی هستید؟! – و به طور منظم غذا بخورید تا بسته به نوشیدنی های شیرین یا کافئین در خواب نباشید.

برای جلوگیری از هوس ، روز خود را با یک صبحانه پرچرب و پر پروتئین شروع کنید و سعی کنید آن را برای 1-2 هفته (حدود زمان قاعدگی که علائم PMS را نشان می دهید) با کروم تکمیل کنید تا سطح قند خون شما متعادل شود.

به خود اجازه دهید آخر هفته ها درمان کنید ، در غیر این صورت مغز بد شما منجر به زوال عقل می شود- اما فقط در صورتی که متخصص مراقبت های بهداشتی شما این کار را توصیه کند. برخی از افرادی که به دلیل دیابت یا چاقی در برنامه کاهش چربی شرکت می کنند ، ممکن است نیاز داشته باشند مصرف قند خود را به طور کامل محدود کنند تا به درصد چربی سالم برسند. در چنین مواردی ، همیشه با پزشک عمومی مشورت کنید.

سعی کنید زیاد غذا نخورید- من در این مورد وحشتناک هستم و اشتهای زیادی دارم ، بنابراین سخت است بدانید چه غذایی دارید و گاهی اوقات به اندازه کافی- بله!

سعی کنید هر روز حداقل 20 دقیقه بیرون بروید تا حرکت کنید ، فعال بمانید و ویتامین D دریافت کنید. هنگامی که سیستم ایمنی بدن ما کاهش می یابد ، بیشتر به دنبال شکر هستیم ، که منجر به التهاب بیشتر می شود ، که ما را بیشتر مستعد بیماری می کند. چرا مغز چرا!

در نهایت ، من همچنین معتقدم اگر بودجه اجازه می دهد که رزرو یک تعطیلات آفتابی کوچک به همه این فرصت را می دهد تا با انگیزه بمانیم. همچنین لازم نیست برای خورشید ماه و ستاره هزینه داشته باشد! من Vilamoura را در پرتغال برای اواسط آوریل برای چند روز رزرو کردم تا غذاهای دریایی تازه را آموزش دهم و بخورم ، و محل اقامت برای چهار روز فقط 120 یورو بود (بین این دو!). هر پرواز حدود 140 یورو است ، بنابراین برای من چند روز به راحتی قابل توجیه است

هر بهانه ای ، ها؟

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید